Skriv-vad-du-vill-tråden

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
:lol :nicka 1-0 till Prillan


Har ni också sol i dag?? Vi har de och jag har ont på näsan för jag brände den på fredagen och sen igår igen :lol och nu sitter man här, ute på sin lilla altan i solen och njuter av lite musik och folk :lol

Är ni avis ;) har hört nå om att ni har haft lite trist väder :tungan :rolleyes:

:huvet :sissy :fatta! :sissy :fatta! :sissy :fatta! :sissy :huvet
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Ang vädret... Haha. Jag åkte hem från morsan vid ca femtiden idag... Strax efter Kungens Kurva så börjar det hälla ner... Folk vågade ju inte ens köra bil... Gick i 60 på motorvägen.... Jag är jäkligt glad att jag inte körde hoj dit... Hehe
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ang vädret... Haha. Jag åkte hem från morsan vid ca femtiden idag... Strax efter Kungens Kurva så börjar det hälla ner... Folk vågade ju inte ens köra bil... Gick i 60 på motorvägen.... Jag är jäkligt glad att jag inte körde hoj dit... Hehe

Vissa tillfällen är det trevligare att prata om att åka hoj än att faktiskt åka hoj:D
 

perjul

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm!
Gick med
24 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Kawasaki KLX650C
Jag körde 30 mil i dag. Såg knappt vägen när himlen öppnade sig...
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag körde 30 mil i dag. Såg knappt vägen när himlen öppnade sig...

Visst är det underbart?:D Jag älskar när det regnar så mycket att man inte ser igenom visiret på hjälmen... Och vad gör man då? Jo man öppnar visiret så glasögonen beckar igen av allt jeffla regn så att man till sist tar av sig glasögonen för att kunna se någonting överhuvudtaget...:huvet
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jag körde 30 mil i dag. Såg knappt vägen när himlen öppnade sig...

Kan tänka mig det.
Var ju tom svårt att se nått i bil...
Såg en stackars moppetjej som höll på vingla utav bara helsicke när hon försökte komma undan till en busstation...
O jag körde vidare torr i bilen. Hihi

Vissa tillfällen är det trevligare att prata om att åka hoj än att faktiskt åka hoj:D

Mycket sant... inte många gånger jag tänker att skönt att jag tog bilen istället... Men idag var en av de få gångerna o jag var verkligen lycklig för det. :D
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
De har du rätt i. Så jävla typiskt, va på visning idag, jättefin lägenhet men sunkig trappuppgång. Ska man lägga någon vikt vid det eller är jag kinkig?:va

Är det bara slitet så skulle inte jag fästa någon större vikt vid det.:nicka
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Är det bara slitet så skulle inte jag fästa någon större vikt vid det.:nicka

HUset e buggt 04 det är sönersparkade väggar, ristat i väggar och skadade hissdörrar.

Har kollat namnen i trappuppgången, mest svenskar, några finnar samt ett gäng nyberikare.

Jefla trevlig lägenhet, nära till allt, hyggligt utgångspris samt låg månadsavgift.
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
HUset e buggt 04 det är sönersparkade väggar, ristat i väggar och skadade hissdörrar.

Har kollat namnen i trappuppgången, mest svenskar, några finnar samt ett gäng nyberikare.

Jefla trevlig lägenhet, nära till allt, hyggligt utgångspris samt låg månadsavgift.

Är huset bara 4 år gammalt och sedan sådana skador så kan man ge sig fan på att det inte kommer att bli bättre och att det är därför de andra flyttar
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Är huset bara 4 år gammalt och sedan sådana skador så kan man ge sig fan på att det inte kommer att bli bättre och att det är därför de andra flyttar

Måste nog hålla med Mitra, Har det hunnit bli så risigt på så kort tid och dessutom i bostadsrätt där folk borde vara mera intresserade av att ha en hög standard så är det bara att glömma den lägenheten... Det där med grannar är alltid känsligt och framförallt i bostadsrätt, där det kan bli ett helvete att bli av med dårar till grannar.:fakta
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top