finns inget skönare än att få en 10 år gammal tall i skrevet..
Jag kan hjälpa dig med det...
Jag kan hjälpa dig med det...
HAHAHAHAHAHAHAHHAAH....du var inte sen du inte...
djävla semestermobbare..
1. Ställer man upp i en 10h endurotävling får man ont i kroppen dagen efter....
2. Ser man även till att åka in i en gran i 50km/h får man ännu ondare i kroppen efteråt.
3. För att inte ta död på övriga lagmedlemmar så skruvar man ihop hojen för att köra tre varv á 16km till efter vurpan, ja då får man oxå ont i kroppen dagen efter......
Sa jag att jag har ont i kroppen.....
Men vi hade jäkligt roligt
*saknar* enduro tävlingar...*sotis*
ska göra en comeback..2011...
Grattis, du lever!
Ingår det att åka in i granar också?
Jepp, jag tror att Yasha har uttalat någon förbannelse över Dräparen (hojen)för den fan låg och kissade ner sig av lycka innan vi lyckades få upp honom efter detta
Som hojen låg var det helt omöjligt att få den rakt upp på spåret trots att vi var fyra man som slet.... blev helt enkelt att slita loss framskärmen som satt virad runt granen och helt enkelt sparka ner hojen för slänten...... gissa vem som fick nöjet att köra upp skiten igen då vägvakten aldrig kört Recluse
http://www.vimeo.com/13808434
ryktet säger att pluggen har semester nu...detta innebär spaltmeter med spaaaam...
faast en annan laddar för fullt tills den dagen han måste släpa sig tillbaka till jobbet igen
Jepp, jag tror att Yasha har uttalat någon förbannelse över Dräparen (hojen)för den fan låg och kissade ner sig av lycka innan vi lyckades få upp honom efter detta
Som hojen låg var det helt omöjligt att få den rakt upp på spåret trots att vi var fyra man som slet.... blev helt enkelt att slita loss framskärmen som satt virad runt granen och helt enkelt sparka ner hojen för slänten...... gissa vem som fick nöjet att köra upp skiten igen då vägvakten aldrig kört Recluse
http://www.vimeo.com/13808434
Jag har minsann inte gjort nå'nting! Den är åransch. Det räcker.Jepp, jag tror att Yasha har uttalat någon förbannelse över Dräparen (hojen)...
ryktet säger att pluggen har semester nu...detta innebär spaltmeter med spaaaam...
Jo, jag tyckte ju oxå att det var rakt och fint så jag slappnade väl av lite för att spara krafter...... träffade troligtvis en snerot när jag landar sista gången som skickade ut mig i tangentens riktningAJJE!+1
Vaffaen skulle du ut i grönsakslandet och göra... Det var ju jätterakt juh!
Jag har minsann inte gjort nå'nting! Den är åransch. Det räcker.
Och hur svårt är det att köra med automatkoppling liksom?!?
Aha! Det förklarar det hastiga bytet till kralligare servrar....
Aha! Det förklarar det hastiga bytet till kralligare servrar....
Nu finns det ju ett par till som spammar ganska friskt
neeee du är roten till allt spammande..
Ja, förvisso, men jag är ju inte ensam om att spamma, inte värst heller...
Jaa just de ja...ska vi köra en count på vem som har spammat mest sidor kanske ??
jag vet att du och han som tror han e gud ligger i topp..lilla jag ligger gaaaaanska långt ner i förhållande till hrmm guds gåva till kvinnan och han som sover bort arbetstiden i valfri hangar på arn..
Det tycker jag, återkom när du har gjort det... Och lilla jag ligger bara på andra plats.
the count is in..
guds gåva till kvinnan :to many to count
pluggo :98 sidor spammmmmmmmmmmmm
lilla jag..2 sidor and counting
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |