Skriv-vad-du-vill-tråden

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
1. Ställer man upp i en 10h endurotävling får man ont i kroppen dagen efter....

2. Ser man även till att åka in i en gran i 50km/h får man ännu ondare i kroppen efteråt.

3. För att inte ta död på övriga lagmedlemmar så skruvar man ihop hojen för att köra tre varv á 16km till efter vurpan, ja då får man oxå ont i kroppen dagen efter......

Sa jag att jag har ont i kroppen.....

Men vi hade jäkligt roligt :D

Grattis, du lever! :hihi
Ingår det att åka in i granar också? :va :tungan

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
*saknar* enduro tävlingar...*sotis*

finns inget skönare än att få en 10 år gammal tall i skrevet..:)

ska göra en comeback..2011...

Grattis, du lever! :hihi
Ingår det att åka in i granar också? :va :tungan

Jepp, jag tror att Yasha har uttalat någon förbannelse över Dräparen (hojen)för den fan låg och kissade ner sig av lycka innan vi lyckades få upp honom efter detta :gnissla

Som hojen låg var det helt omöjligt att få den rakt upp på spåret trots att vi var fyra man som slet.... blev helt enkelt att slita loss framskärmen som satt virad runt granen och helt enkelt sparka ner hojen för slänten...... gissa vem som fick nöjet att köra upp skiten igen då vägvakten aldrig kört Recluse :huvet

http://www.vimeo.com/13808434

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Jepp, jag tror att Yasha har uttalat någon förbannelse över Dräparen (hojen)för den fan låg och kissade ner sig av lycka innan vi lyckades få upp honom efter detta :gnissla

Som hojen låg var det helt omöjligt att få den rakt upp på spåret trots att vi var fyra man som slet.... blev helt enkelt att slita loss framskärmen som satt virad runt granen och helt enkelt sparka ner hojen för slänten...... gissa vem som fick nöjet att köra upp skiten igen då vägvakten aldrig kört Recluse :huvet

Ajje! :näsblod

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
ryktet säger att pluggen har semester nu...detta innebär spaltmeter med spaaaam...

faast en annan laddar för fullt tills den dagen han måste släpa sig tillbaka till jobbet igen :cdevil :cdevil

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
ryktet säger att pluggen har semester nu...detta innebär spaltmeter med spaaaam...

faast en annan laddar för fullt tills den dagen han måste släpa sig tillbaka till jobbet igen :cdevil :cdevil

Det kommer att innebära spaltmetrar med spam, om det finns någon att spamma med...

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

AJJE!+1

Vaffaen skulle du ut i grönsakslandet och göra... Det var ju jätterakt juh! :tungan

:D

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jepp, jag tror att Yasha har uttalat någon förbannelse över Dräparen (hojen)...
Jag har minsann inte gjort nå'nting! :mattias Den är åransch. :fakta Det räcker. :D

Och hur svårt är det att köra med automatkoppling liksom?!? :va

För övrigt kan jag berätta att även en vacker, blågul skapelse kan bära sig konstigt åt. Och vara rätt elaka/sadistiska. Fast mina har mer haft en dragning åt små björkar (04:an vilt hoppandes och slåendes bakut av glädje, där kom jag dock undan med blotta förskräckelsen och ett fastkilat framhjul) och ormbunkar i krondiken (06:an say no more *skräck och blod* :näsblod).

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
AJJE!+1

Vaffaen skulle du ut i grönsakslandet och göra... Det var ju jätterakt juh! :tungan

:D
Jo, jag tyckte ju oxå att det var rakt och fint så jag slappnade väl av lite för att spara krafter...... träffade troligtvis en snerot när jag landar sista gången som skickade ut mig i tangentens riktning :näsblod
Jag har minsann inte gjort nå'nting! :mattias Den är åransch. :fakta Det räcker. :D

Och hur svårt är det att köra med automatkoppling liksom?!? :va

Det var mer när han försökte starta hojen som legat ner och flödat bensin ett tag. Enda chansen att få igång den var ju med fullgas och jag insåg efter 5s att går hojen igång nu med växel i och han håller fullgas kommer detta bli spännande :D

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Ja, förvisso, men jag är ju inte ensam om att spamma, inte värst heller...:fakta:fakta

Jaa just de ja...ska vi köra en count på vem som har spammat mest sidor kanske ?? :fakta

jag vet att du och han som tror han e gud ligger i topp..lilla jag ligger gaaaaanska långt ner i förhållande till hrmm guds gåva till kvinnan och han som sover bort arbetstiden i valfri hangar på arn..:rofl :fakta

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jaa just de ja...ska vi köra en count på vem som har spammat mest sidor kanske ?? :fakta

jag vet att du och han som tror han e gud ligger i topp..lilla jag ligger gaaaaanska långt ner i förhållande till hrmm guds gåva till kvinnan och han som sover bort arbetstiden i valfri hangar på arn..:rofl :fakta

Det tycker jag, återkom när du har gjort det... Och lilla jag ligger bara på andra plats.:fakta:fakta:D

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept