DET säger ju en del om hemmiljön där....
säger en hel del om dom som bor där..
DET säger ju en del om hemmiljön där....
snacka om evighets mission liksom..frugan har försökt i 7 år nu..inte funkat... men trägen vinner ju el nått...
NEJ...jag blir ju konstigt nog fortfarande bjuden hem till dom så ngt bra måste jag ju föra med mig..
Jupps, frugan din...
Det är bara det att dom försöker nya metoder.
Visste väl att det var någonting...
Meeene lyckades visst få en extra dag ledig från jobbet. Krävdes dock att jag låg utslagen i jordens migrän med smärta så jag knappt kunde forma förståeliga meningar hela dagen igår så vi inte kunde dra oss hemåt då... Lagom kul att ligga där i sängen och höra när de körde 4hjulingar och 6hjulingar och massa annat skoj därute och man sjäkv inte pallade att vara med.
Även om det var relativt modest, så räknas tydligen inte jag och Frisen alls då menar du?!?Pluggen skriker...
Även om det var relativt modest, så räknas tydligen inte jag och Frisen alls då menar du?!?
Jag jobbar för f-n. Och ja, jag måste JOBBA på mitt jobb! Annars får jag inte gå på semester. Igen...
Alltså, vad är det frågan om? INTE EN KÄFT SOM SPAMMAT PÅ HELA DAN, ÄR DET BARA FÖR ATT JAG HAR SEMESTER?
Även om det var relativt modest, så räknas tydligen inte jag och Frisen alls då menar du?!?
Jag jobbar för f-n. Och ja, jag måste JOBBA på mitt jobb! Annars får jag inte gå på semester. Igen...
Meh... meh... Jag har inte knappt varit inne idag.. Jag har ju gjort iordning köket och lite dörrar ju så det har inte blivit så mycket SH..
Ja det klart det är... Hur tror du min dator skulle se ut om jag spammar med ena handen samtidigt som jag kapar socklar på längden med en cirkelsåg??
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|