Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Ja det klart det är... Hur tror du min dator skulle se ut om jag spammar med ena handen samtidigt som jag kapar socklar på längden med en cirkelsåg?? :hihi

Din dator kommer nog se ut som förr men dina fingrar kommer att likna mina.:D

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Meeen gnälliga typer. :mad: Troligt att jag tänker gå med på att köra från Nynäshamn till Johanneshov för att dumpa tomburar och sen tillbaka ner till Jordbro istället för att dra direkt till Jordbro, dumpa bilen och dra hem. Hade jag gjort det igår hade jag varit hemma straxt innan 8 istället för halv 7.

Förövrigt är det dåligt med spam här. :tungan

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
*fyller ut tråden ytterligare*
Hjälm sökes. :/ Blivit lovad en åktur med en jobbarkompis på hans nya RRRRRrrrrrretta (...som givetvis står parkerad där alla kan se, stanna och beundra...) men det går inte utan en hjälm åtminstånde. XD :rolleyes: Satan att hojkläder ska vara så dyra. Apropå det så sökes även ett jobb. Två och en halv vecka kvar på det här bygget och inte hört nånting om att få fortsätta... :/

Förövrigt så börjar jag tro att det där dåliga hojvädret ni snackar om inte existerar så säger det igen: gillar regn. Massa hojar på vägarna idag och min kära jobbarkompis tar hojen till jobbet varje dag. Även i morse i hällregn. X)
Kanske inte nåt väder att ta nån längre åktur enbart för att köra lite hoj men ändå. :tungan

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
*fyller ut tråden ytterligare*
Hjälm sökes. :/ Blivit lovad en åktur med en jobbarkompis på hans nya RRRRRrrrrrretta (...som givetvis står parkerad där alla kan se, stanna och beundra...) men det går inte utan en hjälm åtminstånde.

Det kanske går lätta om du skriver vilken storlek det ska vara på hjälmen.:)

Förövrigt så är det skitdåligt med spam här, det är säkert bara för att jag har semester...:(

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Det kanske går lätta om du skriver vilken storlek det ska vara på hjälmen.:)

Förövrigt så är det skitdåligt med spam här, det är säkert bara för att jag har semester...:(

Sant. :p Small. 55-56cm om jag räknat rätt.
Kikar lite på hjälmar och många har ju överkomligt pris. Är av de som tror att en billigare hjälm kan vara lika funktionsduglig som en dyrare (fast inte hur billigt som helst då...) så kan säkert ha råd att införskaffa nån nästa löning. Har en del övertid om man säger så... Parkerade lastbilen runt 20:30 förra måndagen. Igår runt 17:30. Annars runt 16 snåret nästan varje dag. Börjar ju klockan 6.

Och nu: Citat sagda om brorsans hoj.
"Kör han över 120 börjar den skaka."
"...men sen slutade den läcka för oljan tog slut."
"Kicken satt helt snett."
Och en från fem minuter sen:
"Kanske ska se om det går att starta min motorcykel."
Dessutom går det inte att ha vänster passagerarfotpinne nerfälld samtidigt som stödet är uppfällt. :D Inte för att jag tror jag skulle vilja åka med på den...

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Sant. :p Small. 55-56cm om jag räknat rätt.
Kikar lite på hjälmar och många har ju överkomligt pris. Är av de som tror att en billigare hjälm kan vara lika funktionsduglig som en dyrare (fast inte hur billigt som helst då...) så kan säkert ha råd att införskaffa nån nästa löning.

Nu är det snudd på att du öppnar pandoras ask igen, det här kan vara ett lika känsligt ämne som vad man ska köpa för första hoj...:D men om vi säger så här: Jag skulle personligen aldrig köpa en plasthjälm igen, men det där får du avgöra själv, jag kör med komposit och kommar aldrig att köra något annat, av det får du dra egna slutsatser...:)

Och nu: Citat sagda om brorsans hoj.
"Kör han över 120 börjar den skaka."
"...men sen slutade den läcka för oljan tog slut."
"Kicken satt helt snett."
Och en från fem minuter sen:
"Kanske ska se om det går att starta min motorcykel."
Dessutom går det inte att ha vänster passagerarfotpinne nerfälld samtidigt som stödet är uppfällt. :D Inte för att jag tror jag skulle vilja åka med på den...

Det låter som ett lättare objekt, men det där med fotpinnen får mig osökt att tänka på Nash...:D:D:D http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3781814

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Nu är det snudd på att du öppnar pandoras ask igen, det här kan vara ett lika känsligt ämne som vad man ska köpa för första hoj...:D men om vi säger så här: Jag skulle personligen aldrig köpa en plasthjälm igen, men det där får du avgöra själv, jag kör med komposit och kommar aldrig att köra något annat, av det får du dra egna slutsatser...:)

Ja, en plasthjälm kommer jag inte köpa. Började diskutera hjälmar med Tomas förrut och han högg dIreCkt när jag började prata plast och sågade dom vid tåspetsarna. :D

Det låter som ett lättare objekt, men det där med fotpinnen får mig osökt att tänka på Nash...:D:D:D http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3781814

...precis vad jag började tänka på när jag började skriva om fotpinnar... :D

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
var det ngn som sa spaaaaaaaaaaaaaaaaam...????
Va pluggo...vad gör du om dagarna ??

Lirar fickpingis och undrar om du har papper att vända på hemmaplan ??

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
var det ngn som sa spaaaaaaaaaaaaaaaaam...????
Va pluggo...vad gör du om dagarna ??

Lirar fickpingis och undrar om du har papper att vända på hemmaplan ??

NÄ, jag vänta på att det ska dyka upp nån jävel som spammar på dagarna, trollet är ju AWOL.:mad::mad::mad:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Silverfiskar i all ära, men mina badrumsgäster är godare....:yoparty

Bifogat

• 40046_415523688615_614803615_4826462_6857591_n.jpg
    40046_415523688615_614803615_4826462_6857591_n.jpg
    37.2 KB · Visningar: 39
Nyheter