Nja, jag tänkte väl mest på huvet, men det är klart att du drar slutsatser... ervo
Nja, jag tänkte väl mest på huvet, men det är klart att du drar slutsatser... ervo
Kan man fiska kräftor lagligt? Kan man göra det överallt?
Of kåårse! och inte ens tjyvfiskade...
TervesexSa ju att jag skulle spamma lite så ...
spam spam spam spam spam spam...
*psycho* Mohahahahaaaaa
Nu pajjade du din badbåjstajl rejält !
Fan nu saknar jag kräftfisket nere i småbäckarna efter Lantfjärden.
Egna kräftor blir lätt dom godaste !
Sa ju att jag skulle spamma lite så ...
spam spam spam spam spam spam...
*psycho* Mohahahahaaaaa
Gangstah fo life!
Jepp, kräftfiske e skitkul, har fått en kväll nästa vecka med. Förhoppningsvis är det lite bättre fart då. Början av augusti e egentligen lite för tidigt då det är ljust så jävla länge fortfarande, det börjar inte bli fart på kräftorna förens efter skymmningen, och så ska man vara tillbaka med grejorna senast 23...
Tervesex
Det var VÄÄÄLDIGT lite spam..
Heter faktiskt Terviseks... Haha...
:skrajförattblibannad
spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam
Om det är någon som känner för att säga något om bromerade flamskyddsmedel i elektriska och elektroniska produkter och hur EU-lagstiftningen styr begränsningen av dessa, så kan vi säkert få ihop ett par sidors spammande på ett nafs.
Jag kan börja med att säga att det är skittråkigt. Tolkningen är fri.
Du, hallå... lussefika börjar man planera redan vid midsommar!lusse fika :-( så sent på året är de väl inte komme rju va sen sommar ett bra tag till får vi hoppas hörde nått om att vi skulle få värmen från ryssland hit snart ju så vänta lite med vinter saker plx så deprimerande
:skrajförattblibannad
spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam
Om det är någon som känner för att säga något om bromerade flamskyddsmedel i elektriska och elektroniska produkter och hur EU-lagstiftningen styr begränsningen av dessa, så kan vi säkert få ihop ett par sidors spammande på ett nafs.
Jag kan börja med att säga att det är skittråkigt. Tolkningen är fri.
Annars kanske det är dags att börja planera lussefika, hösten är ju snart här?!?
jag e ju packad inte faan kan jag r stava då
För det där lilla?! Jag tror nog att vi har skrivit värre i den här tråden tidigare.
Nu förstår jag inte vad du pratar om helt plötsligt..
Jaaaag skulle väl ändå aldrig spamma...
:helgon
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati