Da Fris
Segla gör dom som ej har råd med bensin
Om det är någon som känner för att säga något om bromerade flamskyddsmedel i elektriska och elektroniska produkter och hur EU-lagstiftningen styr begränsningen av dessa, så kan vi säkert få ihop ett par sidors spammande på ett nafs.
Jag kan börja med att säga att det är skittråkigt. Tolkningen är fri.
Jag funderar skarpt på att sy upp en sparkdräkt av våra SATANS flamskyddsbehandlade sängkläder vi måste vi ha ombord
Det jävla puckot till ingenjör som tänkt ut dom borde ha spöstraff då flamskyddsmedlet gör dom skithala........ är det någon som har tänkt på att en båt gungar
Det är ju inte en morgon man vaknat med fötter bakom huvudet, röven inkilad i ett skåp vii änden av sängen och inte en susning om hur man ska komma loss.....
Kan du få till en lagstiftning som får bort detta säljer jag den åranscha på stående fot och köper en blå-vit 2-takts Husa...... såg en på 10h i Eksjö, dom hade startnummer 26 (tror jag, vet bara att det slutade på en 6:a) och vi körde men nummer 6.... var lite sugen på att klocka föraren, sno hojen, skrapa bort första siffran och bara köra med vårat startnummer
Sjukt snygg hoj