Skriv-vad-du-vill-tråden

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Om det är någon som känner för att säga något om bromerade flamskyddsmedel i elektriska och elektroniska produkter och hur EU-lagstiftningen styr begränsningen av dessa, så kan vi säkert få ihop ett par sidors spammande på ett nafs. :rolleyes:

Jag kan börja med att säga att det är skittråkigt. Tolkningen är fri. :gnissla

Jag funderar skarpt på att sy upp en sparkdräkt av våra SATANS flamskyddsbehandlade sängkläder vi måste vi ha ombord :huvet

Det jävla puckot till ingenjör som tänkt ut dom borde ha spöstraff då flamskyddsmedlet gör dom skithala........ är det någon som har tänkt på att en båt gungar :mad:
Det är ju inte en morgon man vaknat med fötter bakom huvudet, röven inkilad i ett skåp vii änden av sängen och inte en susning om hur man ska komma loss.....

Kan du få till en lagstiftning som får bort detta säljer jag den åranscha på stående fot och köper en blå-vit 2-takts Husa...... såg en på 10h i Eksjö, dom hade startnummer 26 (tror jag, vet bara att det slutade på en 6:a) och vi körde men nummer 6.... var lite sugen på att klocka föraren, sno hojen, skrapa bort första siffran och bara köra med vårat startnummer :D
Sjukt snygg hoj :hoppa

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Jag funderar skarpt på att sy upp en sparkdräkt av våra SATANS flamskyddsbehandlade sängkläder vi måste vi ha ombord :huvet

Det jävla puckot till ingenjör som tänkt ut dom borde ha spöstraff då flamskyddsmedlet gör dom skithala........ är det någon som har tänkt på att en båt gungar :mad:
Det är ju inte en morgon man vaknat med fötter bakom huvudet, röven inkilad i ett skåp vii änden av sängen och inte en susning om hur man ska komma loss.....

Kan du få till en lagstiftning som får bort detta säljer jag den åranscha på stående fot och köper en blå-vit 2-takts Husa...... såg en på 10h i Eksjö, dom hade startnummer 26 (tror jag, vet bara att det slutade på en 6:a) och vi körde men nummer 6.... var lite sugen på att klocka föraren, sno hojen, skrapa bort första siffran och bara köra med vårat startnummer :D
Sjukt snygg hoj :hoppa

GUNGAR båtar??? Det é ju skita falit juh, man kan ju ramla av!! :skrämd

För övrigt borde du sälja din... din... "sak" och köpa en riktig motorcykel! :fakta

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jag funderar skarpt på att sy upp en sparkdräkt av våra SATANS flamskyddsbehandlade sängkläder vi måste vi ha ombord :huvet...

...

...Sjukt snygg hoj :hoppa

Jag håller inte på med lakan, jag håller på med maskiner/motorer. Vad tror du jag är, chey eller?!? :va

:tuttar

Klart att Husan är sjukt snygg, doooh. :rolleyes:

GUNGAR båtar??? Det é ju skita falit juh, man kan ju ramla av!! :skrämd

För övrigt borde du sälja din... din... "sak" och köpa en riktig motorcykel! :fakta

Gå och lägg dig! :mad: Du ska köra långt imorgon. :fakta

Det där flamskyddsmedlet verkar skittråkigt, så jag tror att jag hoppar det.:död

Gör det, nicotin har redan börjat dela ut jul-bombmattorna GB:na så kör hårt.:)
nicotin verkar vara en fiiiiiin kille! :kär En kille som lägger julbombmattor i gästböcker i augusti, måste vara en toppenkille! :D

Och vad gäller flamskyddsmedlen, så gjorde du nog rätt val. Jag ger gärna bort frågan annars, jag känner mig givmild. Rapporten ska vara klar om två veckor. Snälla? :näsblod

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag håller inte på med lakan, jag håller på med maskiner/motorer. Vad tror du jag är, chey eller?!? :va

Ja, alltså om man tittat på pilen brevid ditt nick så är det så, eller som jag fick lära mig av Bambi (Aka Thyg0d):

Ring med pil neråt=chey
Ring med pil uppåt åt höger=kille
Ring med pil åt vänster=LKAB

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4446665&postcount=23661:D:D

nicotin verkar vara en fiiiiiin kille! :kär En kille som lägger julbombmattor i gästböcker i augusti, måste vara en toppenkille! :D

Hmmm.... Det kan jag inte uttala mig om, men visst, han kanske är en hyvens pålkran som vet var han handduken...

Och vad gäller flamskyddsmedlen, så gjorde du nog rätt val. Jag ger gärna bort frågan annars, jag känner mig givmild. Rapporten ska vara klar om två veckor. Snälla? :näsblod

Får jag bara röka tillräckligt med hampa under tiden så ska det nog ordna sig.:D:D

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken

:tuttar

Klart att Husan är sjukt snygg, doooh. :rolleyes:

Gå och lägg dig! :mad: Du ska köra långt imorgon. :fakta

:nicka:nicka:nicka:nicka:nicka

:slicka:slicka:slicka:slicka

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Vaken vettefan...tillbringat aftonen med att sätta i mig veckans kräftfångst med tillbehör+ merparten av en pava Ardbeg, allt i trevligt sällskap!

Ja, fyllemesset du skickade när du penetrerar en kräfta medans du hånglar upp en annan kommer att användas som min pensionsförsäkring !
Stackars djur.......................tur att dom var kokta.:D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Ja, fyllemesset du skickade när du penetrerar en kräfta medans du hånglar upp en annan kommer att användas som min pensionsförsäkring !
Stackars djur.......................tur att dom var kokta.:D

Bah! Kräftskändning hör till på kräftskivor!:arsele

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Du, hallå... lussefika börjar man planera redan vid midsommar! :fakta

Det är aldrig för sent eller för tidigt att prata om jul!!! :mattias

:tomten

Tänkte just säga detsamma. :D Viktiga grejer som bör börjas planeras i tid. :fakta :mattias

Förövrigt är det jobbigt att titta på annonser med hojar när man inte har pengar till ett köp. :gnissla :loggarinpåplatsbankenförtiondegångenidag

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
OOOOOOOOOOOOOHH NEEEEEEEEEEEJ... Inte skulle väl du spamma?:rofl:rofl:hihi:7peta

Ja men eeexakt... Skulle aaaaaaaaldrig...

Nu är mina böcker som jag läst på jobbet slut så det blir spammande mån-tors nästa vecka.. för ovanlighetens skull jobbar jag fyra dagar den veckan.. = mer spamma (skulle jag aldrig förresten)

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Ja men eeexakt... Skulle aaaaaaaaldrig...

Nu är mina böcker som jag läst på jobbet slut så det blir spammande mån-tors nästa vecka.. för ovanlighetens skull jobbar jag fyra dagar den veckan.. = mer spamma (skulle jag aldrig förresten)

NEEEEEEEEEEEEJDÅ Inte alls...:D:D:D

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Aah.... Ytterligare en mysig åskskur. :) Fönstret öppet så jag kan höra ordentligt.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Fördelen med att köra hoj i det här regnet är att det märks inte om man har pissat på sig...:brinnerup

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
:gäspaochsträckalitepåsig..

snart måååååååååååååååndag igen..jag vet 2 st som inte kommer gilla väckarklockan imorgon :rofl :rofl

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
:gäspaochsträckalitepåsig..

snart måååååååååååååååndag igen..jag vet 2 st som inte kommer gilla väckarklockan imorgon :rofl :rofl

Men vafan, den jäveln envisas ju med att väcka mej om mornarna så varför skulle jag gilla den? :mad:

Förövrigt så vill inte skrothö... bilen jag brukar ta till jobbet starta, så blir nog så illa tvungen att ta den nya fräsha audin imorrn... Vad ledsen jag blir. :D

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept