Vampyrtrollet
Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Nej, det är inte det...
Ännu en anledning att hata måndagar...
Idag håller jag med dig....
Satans skitmåndag...
Nej, det är inte det...
Ännu en anledning att hata måndagar...
Satans skitmåndag...
ALLA Måndagar är skit, fråga Thyg0d...
NEJ...
Det är de inte alls det...
Bara just idag... :morr
Du är verkligen som en gammal repig vinylskiva, Pluggis!Nej, ALLA måndagar är skit!!! Var är Thyg0d när man behöver honom??
Nej, ALLA måndagar är skit!!! Var är Thyg0d när man behöver honom??
Nej, ALLA måndagar är skit!!! Var är Thyg0d när man behöver honom??
Såg att någon svagsint redaktör låtit vår lille sköldpaddsskändare uttala sig i Bike....Dags att byta till MC-nytt, dom har förhoppningsvis liiite mer verklighetsförankring.
Satans skitmåndag...
neej åter nej..måndagar är fan bäst av alla dagar...händer ju såå mycket kul på just dom dagarna
Du är den ende som råkar ut för att det händer kul grejer på måndagar, helt oförtjänt dessutom, vilket i sig har gett upphov till extrem måndagstalibanism.
Jäkla skitmåndag... *håller med måndagshatarna idag* dock enbart pga idiotkollegan...
neej nu ska vi inte vara sånna...
min dag började med att kliva upp runt 10...fick ett jobberbjudande som ger dryga 15k mer i månaden än vad jag har nu.
och mindre jobb..
KAN EN MÅÅÅÅNDAG blir bättre undrar jag ???
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNDAGAR...TJOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Hej. Får jag avreagera mej?
AAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!
Förklaring följer:
- Forden vill ej starta. Visserligen kan jag då glida till jobbet i nya fräsha audin men det innebär också att jag måste parkera den inne på Sthlm Östra och ta ett (fullsatt) tåg hem eftersom käre far behöver den när han tar sej hem från jobbet inatt.
- Skyhöga fruktpallar som riskerar att välta bara man slänger en blick lite för hårt på dom och de ska jag dra ner från lastbilen i en liten lagom backe som det blev eftersom den tydligen inte går att sänka...
- Hemköpsfolk som gnäller på saker jag inte kan göra nånting åt. "Kartongerna är trasiga och jordgubbarna mosiga! Har du tappat nåt på dom?" Vad fan kan jag göra åt saken? De var så när jag drog ut dom. Jag har lite åsikter om hur de lastar grejerna borta i Jordbro.
- Lyckas lasta fel mjölk till nån butik ute i obygden. Gnäll, gnäll därifrån. Bad om ursäkt såklart. Mitt fel som inte kollade ordentligt så det blev rätt.
- Inhämtningsställe som låg efter så mina pallar var inte klara och jag fick stå och vänta en halvtimme innan jag kunde börja lasta.
Hade dock trevliga arbetskollegor som muntrade upp mej plus att tjejen med jordgubbarna använde försvarets glasögon så kunde flina åt det när jag åkte därifrån med annars riktigt dåligt humör.
Riktigt skitmåndag. :mad
Mitt vick är slut nästa vecka och har inte fått napp på nånting nytt än.... Ämutter*
transportjobb måste det väl finnas massor av el ??
Jorå! Men de måste ju svara också.
Hej. Får jag avreagera mej?
AAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!
Förklaring följer:
- Forden vill ej starta. Visserligen kan jag då glida till jobbet i nya fräsha audin men det innebär också att jag måste parkera den inne på Sthlm Östra och ta ett (fullsatt) tåg hem eftersom käre far behöver den när han tar sej hem från jobbet inatt.
- Skyhöga fruktpallar som riskerar att välta bara man slänger en blick lite för hårt på dom och de ska jag dra ner från lastbilen i en liten lagom backe som det blev eftersom den tydligen inte går att sänka...
- Hemköpsfolk som gnäller på saker jag inte kan göra nånting åt. "Kartongerna är trasiga och jordgubbarna mosiga! Har du tappat nåt på dom?" Vad fan kan jag göra åt saken? De var så när jag drog ut dom. Jag har lite åsikter om hur de lastar grejerna borta i Jordbro.
- Lyckas lasta fel mjölk till nån butik ute i obygden. Gnäll, gnäll därifrån. Bad om ursäkt såklart. Mitt fel som inte kollade ordentligt så det blev rätt.
- Inhämtningsställe som låg efter så mina pallar var inte klara och jag fick stå och vänta en halvtimme innan jag kunde börja lasta.
Hade dock trevliga arbetskollegor som muntrade upp mej plus att tjejen med jordgubbarna använde försvarets glasögon så kunde flina åt det när jag åkte därifrån med annars riktigt dåligt humör.
Riktigt skitmåndag. :mad
Mitt vick är slut nästa vecka och har inte fått napp på nånting nytt än.... Ämutter*
Med andra ord så har det skitit sig hela dan idag då?
Mohahahahahaaaaaaa.. Bra med sms som han blir sur av...Han spyr säkert galla över att han blev tvungen att kliva upp i morse..
sen förgyllde jag hans dag med ngr sms..
nu ligger han nog på soffan och vila efter en hård dag på jobbet.
neej åter nej..måndagar är fan bäst av alla dagar...händer ju såå mycket kul på just dom dagarna
Goooooooooooooood moooooooooooorning...
Wohoooooo...
Föööörst idag... haha
Mohahahahahaaaaaaa.. Bra med sms som han blir sur av...
:lärvälåkapåettmmsiformavglassbildersnartelnått
Nope igår var det tyvärr en skitmåndag...
Men det berodde enbart på att kollegan som jobbade i fredags är efterbliven... Så...
Nästa måndag blir säkert suverän..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |