Skriv-vad-du-vill-tråden

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
God mårgon,,, Ingen sol här heller,. :D

Inte ge honom några ideér nu tack!!:mad: :)
var super kul att se dig och din söta lilla tjej!!

Det samma..

Jag har blivit uppfostrad så att
killar och killar spelar i samma liga.. Alltså MED ligan.
Killar och tjejer kör i MOT ligan.

Och Thyg0d och jag är alltså MED.. Så vi håller ihop.. :D

Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Igar sag jag en gannal gixxer ombyggd till streetfigther med en liten tyskrov har i Zuggan.
Effektsystem och allt, Tant fick tarar i ogonen av ljudet, hann dock ej fota ekipaget

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

Det samma..

:tummenupp

SGF

Ny medlem
Gick med
5 May 2008
Hoj
gsxf 650-08*såld* gsxr 1000-09*såld* yz426f-01*såld*,Honda 450-05
Pappa ledig i 6månader framåt :tummenupp

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös

Det samma..

Det är vad ni tror ... :tungan

Så vad väntar du på, bara å börja tillverkningen bums.

Håller helt med dig:krama

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Fan, ska jag behöva visa honom hur man gör........jefla datafukko:glömdet

Grattis! Eller är det så att du far med osanning om att du vet hur man gör... :näsblod

Själv har jag två hela bevis på att jag vet hur man gör... så Bambi, du får väl säga till om tidningskändisen behöver hjälp. :D :yoparty

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Grattis! Eller är det så att du far med osanning om att du vet hur man gör... :näsblod

Själv har jag två hela bevis på att jag vet hur man gör... så Bambi, du får väl säga till om tidningskändisen behöver hjälp. :D :yoparty

Nej då, bara övar för fullt.

EpAgUdEn tror ju att sånna där laddar man hem.:D

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Måste vääääänta med skarpa skott!
Vill inte ha med en höggravid fru på rundresa i Vietnam, Kambodja och Thailand i en månad tack så mycket.. När vi kommer hem sen så kan vi ta upp det för diskussion.. :D

"Satsar" på att Pucken och Nihlén ska skjuta skarpt i respektive kvinna ungefär samtidigt så vi kan bilda en manligt Lattemaffia och racea med barnvagnarna bland 18 åriga smågodis..:hihi

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Vill inte ha med en höggravid fru på rundresa i Vietnam, Kambodja och Thailand i en månad tack så mycket.. När vi kommer hem sen så kan vi ta upp det för diskussion.. :D

"Satsar" på att Pucken och Nihlén ska skjuta skarpt i respektive kvinna ungefär samtidigt så vi kan bilda en manligt Lattemaffia och racea med barnvagnarna bland 18 åriga smågodis..:hihi

Taget !!!

BTW om du köper en sån där ryggsäck i glasfiber med cool lack så ser det ju ut som sjöldpaddsröven är med också.

Då vet du ju inte om du gör rätt jueeeee..... :näsblod

Varför tror du jag då övar så flitigt för..............:D:glömdet

Last edited:

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös

Vi har redan diskuterat och jag har redan vunnit så vi kan strunta i den när vi kommer och bara göra en när vi kommer hem :tungan
Men dduuuuuuuuuuuuuuuuuu... det betyder ju att jag tillsammans med andra mammorna kan vara Lattemammor tillsammans och kolla in snygga unga grabbs :hihi:hihi:rofl

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Vi har redan diskuterat och jag har redan vunnit så vi kan strunta i den när vi kommer och bara göra en när vi kommer hem :tungan
Men dduuuuuuuuuuuuuuuuuu... det betyder ju att jag tillsammans med andra mammorna kan vara Lattemammor tillsammans och kolla in snygga unga grabbs :hihi:hihi:rofl

Du ska jobba å vi vara pappalediga.:fakta
:JämställdhetsPuck

Jo just det, så funkar det... sätt ett datum för när knodden skall komma fram medans du är i farten vet jag. ;) :gnissla

Snälla du som varit med, förklara för EpAgUdEn att det inte e någon jefla gps där du kan se på sekunden "time for arrival".

När du ändå e på g förklara att det inte går att få "svart bälte i blöjbyte" som ljudbok.

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...