Skriv-vad-du-vill-tråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Du ska jobba å vi vara pappalediga.:fakta
:JämställdhetsPuck

Så skall det vara... pappaledighet rockar. :yoparty

Snälla du som varit med, förklara för EpAgUdEn att det inte e någon jefla gps där du kan se på sekunden "time for arrival".

När du ändå e på g förklara att det inte går att få "svart bälte i blöjbyte" som ljudbok.

Nja, jag skall nog inte säga så mycket då jag sköt och träffade rätt direCkt. :) Men jag vet andra som har problem med det där... 2år senare är det fortfarande illa på produktionsfronten.

Svart bälte i blöjbyte kommer först med nummer 2... med nummer 1 är man så jävla försiktig för man tror att man skall bryta av en arm eller ett ben varje gång samt att man har problem med senaspsörjan som brukar finnas där... med nummer två bryr man sig inte för man vet att armar och ben håller och man har redan bytt tusen blöjer så innehållet rör en inte i ryggen. :yoparty

Meh.. menade ju innan jag börjar jobba igen juh .. och dessutom kan vi träffas på helgerna och spana med :blah

I england är mamman ledig i 12 veckor per default.

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Meh.. menade ju innan jag börjar jobba igen juh .. och dessutom kan vi träffas på helgerna och spana med :blah

Gör det, fyr-fem mammor med gormandes skrik å bajsmaskiner i famnen.......hot......eller not.......:glömdet

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös
Pappor med barnvagn däremot... kommer alltid fram någon söt pingla som vill gulla lite. :yoparty
Helt ok med mig så länge dom vill gulla med bebisen :tungan
Vill hon däremot gulla med pappan så får han snällt ta med henne hem så jag kan godkänna henne innan :rofl

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Helt ok med mig så länge dom vill gulla med bebisen :tungan
Vill hon däremot gulla med pappan så får han snällt ta med henne hem så jag kan godkänna henne innan :rofl

Vår artonåring kommer vara micket snyggare än er !

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Nja, jag skall nog inte säga så mycket då jag sköt och träffade rätt direCkt. :) Men jag vet andra som har problem med det där... 2år senare är det fortfarande illa på produktionsfronten.

Det är skitsnackarkvalitet på våra simmare! Jag törs varken skaka kallingarna i sovrummet eller ha min tandborste i samma kopp som Lena, hon blir fan på smällen av en kåt blick...:gnissla

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Finns det inga brudar här som vill åka kärlekstunneln med mig???
Jag har precis slutat röka och det har påverkat min blodcirkulation positivt.

O.S.A senast 23/8

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Finns det inga brudar här som vill åka kärlekstunneln med mig???
Jag har precis slutat röka och det har påverkat min blodcirkulation positivt.

O.S.A senast 23/8

Ge Lindquist 12.50:- så viftar han med den lilla pojkstjärten och skriker full tank !

R5+1

Guest
Förbaskade åska! Jag som stod över en tur igår med en kompis jag inte träffat sen innan semestern, för jag skulle ju bomba idag.

Men icke sa vädret!!! Thor slår mig i stället med sin hammare i huvet! :smasha

Tur man kan trösta sig med lite SH. :krama

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Aj fan, kniven i ryggen :gråta
Sanningen kan vara hård i bland

bubben, var ju inte meningen att såra dig. :krama

Det finns nån för alla, det är jag säker på! Tror du inte Synskadades riksförbund kan ha en dejtingsida?

*styrkekramar*

...känner mig lite :cdevil ikväll!
Nu: Party! :banana

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...