Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Danmark suger..jag trodde länge att Frankrike var ett av dom länderna som låg högt upp på listan " vi är ljusår efter alla andra i utveckling "

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen..nu har vi en vinnare..klockren vinnare...DANMARK..sitter i taxin och ska pröjsa..

langar fram mastercardet...neee vi tar inte mastercard..neeehe langar fram visa kortet..neee vi tar inte visa heller...

Va feeeeeeeeeen tar ni då ??? tar ni betalt med kor och getter ??

Neee vi tar bara Dankort..:mad::mad::huvet:huvet:huvet

Jahaaa..då knallar vi in på hotellet och ser om vi kan ta det via deras betalsystem..nee dom tar inte heller mastercard el visa just nu...

jaha vad gör man dåra..??
Jo säger dom på hotellet..du får gå till en haeveautomat och plocka ut kontanter då...:huvet:huvet:huvet

taxi gubben bara suckar...

djääävla skitland...

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Nicotin är en bitter gubbe som inte tycker om wienerbröd och jugoslaviska fruntimmer!

apapap..din djäkla illegala invandrare...älskar wienerbröd..brudarna vette fan..e det dom med mycket hår på överläppen och ser ut som anabola knaprande gubbar ???

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Nu Jefvlar! Nu har jag inte mindre än tre körlektioner nästa vecka och en till veckan därpå! Har inget jobb efter fredag (var dock på intervju hos UPS idag) så passar på när jag inte har nåt jobb som stoppar mej. Hoppas att det inte ska ta så många lektioner. Känns själv som att det är krypkörningen som håller mej tillbaka för annars har jag klarat all bankörning utan större bekymmer plus att jag inte tror varesej stadstrafik eller landsvägskörning ska vara några större bekymmer. Eller är det såmycket annorlunda förutom att man åker på två hjul och inte fyra plus att man får ha något större uppsikt efter stolpskott i plåtlådor? :näsblod

serenada

käbbel
Gick med
6 May 2010
Hoj
babsan <3
Nu Jefvlar! Nu har jag inte mindre än tre körlektioner nästa vecka och en till veckan därpå! Har inget jobb efter fredag (var dock på intervju hos UPS idag) så passar på när jag inte har nåt jobb som stoppar mej. Hoppas att det inte ska ta så många lektioner. Känns själv som att det är krypkörningen som håller mej tillbaka för annars har jag klarat all bankörning utan större bekymmer plus att jag inte tror varesej stadstrafik eller landsvägskörning ska vara några större bekymmer. Eller är det såmycket annorlunda förutom att man åker på två hjul och inte fyra plus att man får ha något större uppsikt efter stolpskott i plåtlådor? :näsblod

säg hej till PippiT om du ska böra jobba på UPS i sumpan, hon jobbar i receptionen där och jag springer där för jämnan också då UPS är en av våra kunder :)

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Börja gråta när jag snor blondinerna från dig din betongdjungelwannabe :mad:

Fi fan, en pormask axar ju fortare än du !
Har redan snott den bästa av dom.
Du kan ta resten, jag inte vilja ha....:glömdet

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Gooooooooooood moooooooooorning...

Inte så många dagar kvar till måndag nu va???
Mohahahaaaaa :totaltdumihuvudetiblandja

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Go´moooorroon!! :)

Idag kommer jag inte ens ihåg att jag har stängt av alarmet på mobilen......TUR man har en safety med en gammal klockradio...... :)

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj

Idag kommer jag inte ens ihåg att jag har stängt av alarmet på mobilen......TUR man har en safety med en gammal klockradio...... :)

Men... Inte bra det där...
Gå o lägga sig tidigare kanske??? :D
:krama

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Morrn på dig, hade du inte verkat så busy hela tiden med annat folk igår så hade vi hälsat... Men du verkade som sagt busy aaaalllll the taaaajm.
Jag var i alla fall den smått vilsne skitsnackarn med potatisarna igår. :yoparty

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Stämmer... Fast somliga förväxlade tydligen hojonsdag med syjunta-torsdag igår. ;)

Asså jag hade fullt upp heeeeeeeeela långa dagen igår... :(
Fattar verkligen inte hur i helvete det kan saknas så många timmar på mina dygn... Vart tar de lixom vägen??????????

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Citerar Thygod från FB "sitter här och lyssnar på hönpanelen". ;)

Ja men va fan.. Stryk ska han ha..
Jag jobbade faktiskt med Bambis naglar medans han bara satt i soffan o gjorde inget...

Okejokej.. Han lagade mat först iofs.. Som förresten var grymt god.. :)
Tack för maten Thyg0d.. :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...