Spegel i taket?
Det är sååååå 80-tal... nu är det ett par kameror väl utplacerade som visas live på 60" skärm med multiview.
Spegel i taket?
Det är sååååå 80-tal... nu är det ett par kameror väl utplacerade som visas live på 60" skärm med multiview.
Njae, jobbar och jobbar, jag sitter faktiskt mest av tiden just nu...
Lite skillnad mot resten av veckan... :/
spinner vidare på idén...koppla upp dig mot dom där reklam monitorerna som finns längs E4
live show i ordets rätta bemärkelse liksom...
sen " kör ni en live sändning " under rusningstrafik så ser vi hur kaos det blir..
Du har fått en spricka i själva LCD´n och nu lyser backlighten igenom, enda lösningen på problemet är att köpa en ny skärm (vilket är dyrare än att köpa en ny dator).
Kan vi fixa, inte helt olikt det jag har i vår nya lya.
Alla ni i Stockholmsforumet suger hästballe......gäller såklart inte mina homegirls Betsy och Prillan!
Jag är för övrigt bäst, så ha ni en trevlig fredag med mycket gråt och tandagnissel medans vi softa, coola och snygga steker runt i vanlig ordning.
Nu blir det ombyggnad från banhoj till gathoj och så brassa satan i helgen....wohoooo...suckers!!!!
Och om inte du lugnar ner dig så ska jag komma och knacka dörr och bjuda dig på min pickles gurka.
Bäst vet jag inte om du är.. Men bra då du även hamnat i klotargänget. Grattis, men det tog ett par år innan du kom dit!!
Och om inte du lugnar ner dig så ska jag komma och knacka dörr och bjuda dig på min pickles gurka.
Bäst vet jag inte om du är.. Men bra då du även hamnat i klotargänget. Grattis, men det tog ett par år innan du kom dit!!
Hahaha, helvete också! Fredagen den 13:e var dagen då mitt självförtroende klev ned ett par trappsteg
Å andra sidan, förut hade jag en gathoj jag kunde köra bana med medans det nu blivit en banhoj som jag kan köra gata med
okejdå, jag är väl inte bäst....faaaaaan
Ska göra snigelspår med damens hoj runt dig om du får ihop din Bayerska jordfräs tills på Söndag.
Jag trodde ju det bara var cheyor som gjorde snigelspår...
btw tillbaka!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|