Skriv-vad-du-vill-tråden

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Njae, jobbar och jobbar, jag sitter faktiskt mest av tiden just nu... :D
Lite skillnad mot resten av veckan... :/

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Det är sååååå 80-tal... nu är det ett par kameror väl utplacerade som visas live på 60" skärm med multiview. :glömdet

spinner vidare på idén...koppla upp dig mot dom där reklam monitorerna som finns längs E4 :rofl

live show i ordets rätta bemärkelse liksom...:tuttar:D

sen " kör ni en live sändning " under rusningstrafik så ser vi hur kaos det blir..:rofl :rofl

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Njae, jobbar och jobbar, jag sitter faktiskt mest av tiden just nu... :D
Lite skillnad mot resten av veckan... :/

Själv jobbar jag häcken av mig... men men, snart är dagen slut och jag kan sikta in mig på körningen på Tuvis imorrn. :)

spinner vidare på idén...koppla upp dig mot dom där reklam monitorerna som finns längs E4 :rofl

live show i ordets rätta bemärkelse liksom...:tuttar:D

sen " kör ni en live sändning " under rusningstrafik så ser vi hur kaos det blir..:rofl :rofl

Skulle vara intressant och se effekten av det... :D

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Så. Då var man arbetslöööös, plus att jag inte kan andas genom näsan och huvudet känns som det är stoppat med bomull... Jefvla förskylning...

Och det är faen inge kul att köra med lastbil inne i stan. :näsblod

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Alla ni i Stockholmsforumet suger hästballe......gäller såklart inte mina homegirls Betsy och Prillan!
Jag är för övrigt bäst, så ha ni en trevlig fredag med mycket gråt och tandagnissel medans vi softa, coola och snygga steker runt i vanlig ordning. :tuttar

Nu blir det ombyggnad från banhoj till gathoj och så brassa satan i helgen....wohoooo...suckers!!!!

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Alla ni i Stockholmsforumet suger hästballe......gäller såklart inte mina homegirls Betsy och Prillan!
Jag är för övrigt bäst, så ha ni en trevlig fredag med mycket gråt och tandagnissel medans vi softa, coola och snygga steker runt i vanlig ordning. :tuttar

Nu blir det ombyggnad från banhoj till gathoj och så brassa satan i helgen....wohoooo...suckers!!!!

Och om inte du lugnar ner dig så ska jag komma och knacka dörr och bjuda dig på min pickles gurka. :D
Bäst vet jag inte om du är.. Men bra då du även hamnat i klotargänget. Grattis, men det tog ett par år innan du kom dit!!
:gnissla:yoparty

Pizzabagarn

Ödmjukhet...onödigt när pengarna sprutar
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
no focking bike
Och om inte du lugnar ner dig så ska jag komma och knacka dörr och bjuda dig på min pickles gurka. :D
Bäst vet jag inte om du är.. Men bra då du även hamnat i klotargänget. Grattis, men det tog ett par år innan du kom dit!!

Hahaha, helvete också! Fredagen den 13:e var dagen då mitt självförtroende klev ned ett par trappsteg :D
Å andra sidan, förut hade jag en gathoj jag kunde köra bana med medans det nu blivit en banhoj som jag kan köra gata med :Bugar

okejdå, jag är väl inte bäst....faaaaaan :glömdet

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

:skrattaåt

@Pizzabagarn
In your face! :tungan

:hihi

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Hahaha, helvete också! Fredagen den 13:e var dagen då mitt självförtroende klev ned ett par trappsteg :D
Å andra sidan, förut hade jag en gathoj jag kunde köra bana med medans det nu blivit en banhoj som jag kan köra gata med :Bugar

okejdå, jag är väl inte bäst....faaaaaan :glömdet

Ska göra snigelspår med damens hoj runt dig om du får ihop din Bayerska jordfräs tills på Söndag.

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).

:skrattaåt

Fler roliga citat om brorsans hoj.
Jag: Fan vad det ryker!
Bror: Olja. *pekar på motorn* Där vet jag att det läcker.

Bror: [Polare] säger att bakdelen på hojen skakar som fan så blinkersen skakade sönder.

Bror: Jag får inte i neutralen.

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.. pickles gurka..hahahahahaha....klotargänget....HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHA..... :rofl :rofl :rofl

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati