Skriv-vad-du-vill-tråden

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jo man spiller kaffe i datorn, modell hel mugg och efter att man HÄLLT ut det mesta så slår man igång maskinen och inser att tangentbordet fortfarande klafsar när man trycker på det.. Då tar man fram sin lilla brevsprättare el. dyl. och börjar klicka bort tangenterna för att torka under.. Som sagt var.. 10 poäng för effort...:D

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jo man spiller kaffe i datorn, modell hel mugg och efter att man HÄLLT ut det mesta så slår man igång maskinen och inser att tangentbordet fortfarande klafsar när man trycker på det.. Då tar man fram sin lilla brevsprättare el. dyl. och börjar klicka bort tangenterna för att torka under.. Som sagt var.. 10 poäng för effort...:D

:lol
.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Herregud, det var ju några resor värre än jag kunde tro... jag trodde att personen börjat torka med en trasa och fått med sig tangenterna.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900

Du menar att det är en "skarp" bild, ingen fejk?:jisses

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Skarp vet jag inte, hade nog inte gjort ren linsen innan. :hihi Men ja den är på riktigt. :D

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Tebax i Zugdidi och här har regnperioden börjat, lär väl inte få se solen förren i december när jag åker till Dubai!!

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Tycker detta förklarar en hel del...

Oooops, jag hällde kaffe i maskinen men jag försökte torka...
IMAG0032.jpg

Pluspoäng för försökte, kanske några mindre för genomförandet... :hihi

:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt
Har du föressten sett den här sidan? Humor på hög nivå men ibland vill man bara slå nåt. :näsblod :huvet

Förövrigt så är jag bara så bäst! CA klockan 10:00 *piip* imorse så klarade jag kortet!:banana :banana:banana:yoparty:tuttar

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
:skrattaåt :skrattaåt :skrattaåt
Har du föressten sett den här sidan? Humor på hög nivå men ibland vill man bara slå nåt. :näsblod :huvet

Förövrigt så är jag bara så bäst! CA klockan 10:00 *piip* imorse så klarade jag kortet!:banana :banana:banana:yoparty:tuttar

Härligt. Nu väntar sex månaders totalabstinens. Välkommen till hojvärlden. :tummenupp

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Wheee! Tack! :)
Har varit dödstrött hela dagen. Gå upp klockan 5 och sen uppkörning och efter det så släppte allt. Längtat till sängen hela dagen.

Jättegrattis, lagom kallt imorse va?:D

Slapp ju köra dit utan satt i en varm bil då. :tummenupp Sen när lektionen väl var så tänkte jag inte på om jag frös. Var lite kall när vi stog och väntade men sen var jag så inne i körningen.

Härligt. Nu väntar sex månaders totalabstinens. Välkommen till hojvärlden. :tummenupp

Nu har jag ju varken hoj eller pengar till en så det är lungt för mej. Sex månader att spara till den hoj jag vill ha. :tummenupp

Jo, just! Se för fan till att komma ut på bana också.

Det är tanken! :tummenupp :)

Egentligen så kuggade jag krypet... Körde krypet en gång, gick åt helvet. Sa han att jag skulle ta höghastigheten en gång och sen köra krypet igen (hade samma snubbe som förra veckan). Höghastigheten gick über. Krypet åt skogen. Så fick jag köra inbromsningar och sen sa han att även om krypet inte var så bra så hade jag iallafall reflexen att sätta ut en fot när jag börjar välta (vem har inte det egentligen?) så förlorar ingen balans egentligen... :va Hajjade inte riktigt vad han mumlade om men han sa att han ville se hur det gick med krypköra i trafiken vid behov så fick köra ut.
Väl ute så gjorde jag några fina tavlor, som att få kärringstopp vid grönt och komma iväg precis när det slog om... :näsblod Glömde växla ner innan jag stannade upprepade gånger, och vid Jakobsbergs centrum så körde jag i 30 eftersom jag var osäker på om det var 30 eller 50 där...
Bästa var nog ändå på motorvägen när dragkedjan till reflexvästen jag hade på mej gick upp och västen fladdrade som en mantel efter mej... Då kände man sej lagom dum. :D

Givetvis kunde ju dagen inte gå helt bra. Stress som fan på jobbet plus parkeringsböter vid körskolan! :mad: :huvet
Var ju helt säker på att det var Tisdagar man inte fick parkera där. :(

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Morrn morrn.

Så sitter man på jobbet lite småbakis... frun tyckte att lite vin till den goda maten vore gott igår... :gnissla
Men men, var ju bara kliva upp och ta sig till jobbet ändå... var här vid 7. :yoparty

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...