Skriv-vad-du-vill-tråden

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Det bästa av allt är att vi kör en hel fyraveckors sprint med bara spec-skrivande :rolleyes:

Då hade jag tagit semester tror jag... :hihi

Hämtade motorn från Matte Bohlin igår... :D
Så glänsande fina kanaler och så mycket jobb under toppen att man blev lite rörd.. :hihi

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Motorn??
Jo den gör att accet blir lite bättre än när man kör med fötterna.. :tungan

:rofl:rofl:rofl... Det blir inte så jobbigt med långturer heller... Nä, jag menade fina kanaler...:D

Och nu över till något helt annat, nämligen joggare... Har dom ingen som helst jeffla självbevarelsedrift alls? Om dom inte har det, varför då bry sig om att jogga öht.? Nyss var det ett stolpskott som kutade rätt ut framför bilen för mig... Jag menar: Jag sitter i 1500 kilo volvo, dom kommer till fots, vem tror ni vinner?:huvet:glömdet

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös
Kan för övrigt meddela att Hotspot Shield funkar förvånansvärt bra för att vara en gratis IP spoofer så man kan kolla på serier (Läs Fringe) direkt från USA... :D

Ja och inte faen är det Bambi vid spakarna ut Thyg0d naturligtvis men jag kan ju inte logga ut från SH på den här datorn..
(Pallar inte rensa cookies)

Last edited:

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Jahapp. Nu har man bytit rum på jobbet. Tog bara 45 min att flytta med alla jefla sladdar. Nu ska man bara få nån IT-tekniker å koppla in företagsnätet hit också så man kommer åt prylarna man ska jobba med :gnissla

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jahapp. Nu har man bytit rum på jobbet. Tog bara 45 min att flytta med alla jefla sladdar. Nu ska man bara få nån IT-tekniker å koppla in företagsnätet hit också så man kommer åt prylarna man ska jobba med :gnissla

Gå till it-avdelningen och säg att du börjat spela PS3 Move... de kommer börja prata med dig och du gör detta i några minuter och sen när du skall gå så säger du lite i förbigående att "just det, skulle någon av er kunna patcha in mitt nätverksuttag i mitt nya rum?".

Pang så är det gjort. ;)

M|cke

Konceptet
Gick med
15 May 2009
Hoj
BMW S1000XR -20 Yamaha R1 -05
Gå till it-avdelningen och säg att du börjat spela PS3 Move... de kommer börja prata med dig och du gör detta i några minuter och sen när du skall gå så säger du lite i förbigående att "just det, skulle någon av er kunna patcha in mitt nätverksuttag i mitt nya rum?".

Pang så är det gjort. ;)

Det eller skicka nån tjej/kvinna av valfri modell och be om hjälp :tuttar

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

STÅ I RUTAN!! :hihi

Äntligen FREEEEEEEEEEEEEEEEDAG...:)

Fredag som FAEN!! :D
Enda smolket i bägaren är att man ska till Arlanda imorgon och hämta polaren.. Kl 07:00.. en lördag... Dålig planering! :huvet

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...