Skriv-vad-du-vill-tråden

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
En kollega till mig när nere i Zuggan...

Japp, på tisdag gäller det..... tur att vi har lika dåliga målisar, kan bli intressant!!

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
En kollega till mig när nere i Zuggan...

Japp, på tisdag gäller det..... tur att vi har lika dåliga målisar, kan bli intressant!!

Idol-Mark (fanskapet har faktiskt varit med i idol) har ju varit ganska skaplig dom senaste matcherna, (91,95%) och får han bara hjälp av backarna så kan det funka... BIF är ju lite lustiga i det att dom har gjort flest mål i elitserien, men ligger där dom ligger för att dom har släppt in flest mål av alla lag i elitserien... I DIF får anfallsspelet att stämma så blir det giftigt.:yoparty

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Morrn morrn.

Så sitter man här på jobbet igen då... ny dag, ny vecka och nya utmaningar och allt vad det nu heter. Får se hur länge jag håller mig vaken idag med tanke på att båda sönerna turades om att hålla mig vaken inatt.
KAAAAAAAAFFFEEEEEE

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Idol-Mark (fanskapet har faktiskt varit med i idol) har ju varit ganska skaplig dom senaste matcherna, (91,95%) och får han bara hjälp av backarna så kan det funka... BIF är ju lite lustiga i det att dom har gjort flest mål i elitserien, men ligger där dom ligger för att dom har släppt in flest mål av alla lag i elitserien... I DIF får anfallsspelet att stämma så blir det giftigt.:yoparty

Svedberg va hygglig i sista matchen så de kan bli intressant minsann!!

Vi har Mark In Da Muthaf@#&in’ Park! i mål! och då kan vi inte förlora! :D

Määäää, kan han inte hålla sig i parken då......:tummenupp

Last edited:

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
God morgon,, ny härlig MÅNDAG!!
Och det är frost ute.. Snart Vinter,, ......................................................................................................................................................................................................................................................................................

och sen blir det vår & sommar igen. :D:tuttar

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Ja jag har funderat på det men karln är ju nyförlovad och dessutom så har han ju fixat rätt bra rabatt på bilar så... Ja man får väl ställa upp misstänker jag men då ska jag faen ha minst 100k i rabatt på nästa ML! :hihi

Så kompisen din är nyförlovad, då får jag kanske ta och skicka ett meddelande till den mannen.. För misstänker att jag vet vem det är. :yoparty

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Svedberg va hygglig i sista matchen så de kan bli intressant minsann!!

Om mitt älskade DIF får tummen ur och börjar spela som dom faktiskt kan i mer än två perioder så kommer det att bli riktigt intressant...

Määäää, kan han inte hålla sig i parken då......:tummenupp

Men där räddar han ju inga mål.:confused:

God morgon,, ny härlig MÅNDAG!!

Kör upp tangentbordet någonstans där solen inte skiner.:mad::mad::mad:

Last edited:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Om mitt älskade DIF får tummen ur och börjar spela som dom faktiskt kan i mer än två perioder så kommer det att bli riktigt intressant...

Vad tror du om att ta in Hannula? Problemet är väl närmast vem man ska peta. Juniorerna leder ju allt som oftast vägen, Kempe har vaknat till slut osv.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Vad tror du om att ta in Hannula? Problemet är väl närmast vem man ska peta. Juniorerna leder ju allt som oftast vägen, Kempe har vaknat till slut osv.

Mika Hannula var ju riktigt bra sist han lirade i DIF, så om han är hel så tycker jag att det är en bra idé... Man skulle ju kunna peta Widing eller Nisse Ekman som inte har presterat ett smack hittills så kanske dom vaknar till dom också...

Shooter

www.bombrepa.se
Gick med
21 Apr 2008
Hoj
Tiger 800 XC
Körde hoj till jobbet idag, igen.:banana I jeans, igen.:tungan Det var svalt, igen.:gnissla Men det är sååå härligt att slippa insektsj*vlarna i ögonen när man kör med visiret öppet...:Bugar:D

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Kör upp tangentbordet någonstans där solen inte skiner.:mad::mad::mad:

:rofl :rofl

hade igen en underbaar måndag..sovmorgon tills tempen i alla fall visade ngt på plus sidan..sen långfrukost sen jobb..:D

hade igen en underbaar måndag..sovmorgon tills tempen i alla fall visade ngt på plus sidan..sen långfrukost sen jobb..:D

jaa och sen lunch på det....och pluggens måndag var lika bra som alltid ??

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj

jaa och sen lunch på det....och pluggens måndag var lika bra som alltid ??

Nä, den var sämre än vanligt... Kör upp tangentbordet någonstans där inte solen skiner...:mad::mad::mad:

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Last edited:
Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...