Izah
Tant Rosa
En kollega till mig när nere i Zuggan...
Japp, på tisdag gäller det..... tur att vi har lika dåliga målisar, kan bli intressant!!
Japp, på tisdag gäller det..... tur att vi har lika dåliga målisar, kan bli intressant!!
Vi har Mark In Da Muthaf@#&in’ Park! i mål! och då kan vi inte förlora!![]()
Idol-Mark (fanskapet har faktiskt varit med i idol) har ju varit ganska skaplig dom senaste matcherna, (91,95%) och får han bara hjälp av backarna så kan det funka... BIF är ju lite lustiga i det att dom har gjort flest mål i elitserien, men ligger där dom ligger för att dom har släppt in flest mål av alla lag i elitserien... I DIF får anfallsspelet att stämma så blir det giftigt.![]()
Vi har Mark In Da Muthaf@#&in’ Park! i mål! och då kan vi inte förlora!![]()
Ja jag har funderat på det men karln är ju nyförlovad och dessutom så har han ju fixat rätt bra rabatt på bilar så... Ja man får väl ställa upp misstänker jag men då ska jag faen ha minst 100k i rabatt på nästa ML!![]()
Svedberg va hygglig i sista matchen så de kan bli intressant minsann!!
Määäää, kan han inte hålla sig i parken då......![]()
God morgon,, ny härlig MÅNDAG!!
Om mitt älskade DIF får tummen ur och börjar spela som dom faktiskt kan i mer än två perioder så kommer det att bli riktigt intressant...
Vad tror du om att ta in Hannula? Problemet är väl närmast vem man ska peta. Juniorerna leder ju allt som oftast vägen, Kempe har vaknat till slut osv.
Kör upp tangentbordet någonstans där solen inte skiner.![]()
![]()
hade igen en underbaar måndag..sovmorgon tills tempen i alla fall visade ngt på plus sidan..sen långfrukost sen jobb..![]()
![]()
hade igen en underbaar måndag..sovmorgon tills tempen i alla fall visade ngt på plus sidan..sen långfrukost sen jobb..
jaa och sen lunch på det....och pluggens måndag var lika bra som alltid ??
Nä, den var sämre än vanligt... Kör upp tangentbordet någonstans där inte solen skiner...![]()
Nä, den var sämre än vanligt... Kör upp tangentbordet någonstans där inte solen skiner...![]()
...måndag...
![]()
![]()
Very good grasshopper...![]()
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!