Skriv-vad-du-vill-tråden

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Jag som älskar MÅNDAGAR, måste dock få säga det idag.. :huvet

ÄNTLIGEN FREDAG!! Denna vecka har varit så seg.

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jag som älskar MÅNDAGAR, måste dock få säga det idag.. :huvet

ÄNTLIGEN FREDAG!! Denna vecka har varit så seg.

nämen...
Det låter inte kul...
:krama

Kommer i slutet av januari på ett kort besök,,,,,

Har sökt lite jobb i Sverige, helt ärligt e jag trött på denna mission, trots den höga lönen...:arsele

Hehe.. ok... När kommer du hem permanent dårå??????

Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Precis, hade dom inte kunnat vinna igår för Ragges skull?:mad::huvet

Det enda som var bra igår var klackens hyllning till honom.

DIF förde visserligen spelet men det kändes som det gick på halvfart, var mycket slarv med pucken och dom kom aldrig till några farliga avslut. Tycker visserligen att FBK:s mål i 5 mot 3 var ett domarmål (två skitutvisningar) men som spelet var så var det ändå rättvist resultat. Fast säg inte till nån att jag sagt det :tungan

Edit: Tillråga på allt ska man till Karlstad i helgen oxå. Jag lär bli ordentligt påmind om det här. :näsblod

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Det enda som var bra igår var klackens hyllning till honom.

DIF förde visserligen spelet men det kändes som det gick på halvfart, var mycket slarv med pucken och dom kom aldrig till några farliga avslut. Tycker visserligen att FBK:s mål i 5 mot 3 var ett domarmål (två skitutvisningar) men som spelet var så var det ändå rättvist resultat. Fast säg inte till nån att jag sagt det :tungan

Edit: Tillråga på allt ska man till Karlstad i helgen oxå. Jag lär bli ordentligt påmind om det här. :näsblod

Amen fyfan för Karlstad...:mad: Vad ska du göra där? Nu är det fanimig dags vårt kära DIF tänder till och börjar visa lite vilja.:fakta

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jo! Med tanke på hockeyn igår. :mad: Hade det inte varit fredag skulle det blivit ännu mer grinande.

Jasså, jag som trodde det var nåt viktigt... :tungan
:duckarförhalvamedlemmarnaitrådensatacker

J*vla Norrland alltså (allt norr om Kalmar), krävdes ju minst tre öl + en whiskey på onsdagskvällen för att tina upp :D

Jä'la serring! Kom igen nästa vecka när det blir hela -5... :skrämd
:hihi

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Kul att du får köra lite riktiga lass! :yoparty

Mmm... Eller nåt. Inte kört släp sen uppkörningen i april och då var det med trailer. Nu var det direkt iväg med släp och bred last, jag som aldrig tidigare levererat huselement. Gick bra iallafall men ville ha nån med mej vilket jag fick. Blev inget igår eller idag iallafall för saker hade skitit sej (åsså fick jag migrän idag... -_- ). Nästa vecka blir det åka av däremot.

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Vill du bli degraderad till måndagsälskare och få bilen överkörd? Vavavava?:mad:

Vilken tur att jag inte har någon bil. :brinnerup Och att jag inte just idag vrålar att måndagar är LIIIIVET!!! :yoparty

Jag måste för första gången säga/erkänna att jag har blandade känslor inför måndagen. Jag ska in till chefen och säga upp mig... Något jag är glad för iofs, men det är ändå ingen rolig uppgift. :gnissla

Borde ha gjort det idag istället och förstört hennes helg istället för min. Jag skrev på papperen för nya jobbet igår. :tungan

Iofs kommer jag kanske inte alls förstöra hennes måndag utan snarare göra den till den bästa måndagen i hennes liv? :D

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife