Skriv-vad-du-vill-tråden

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Vilken tur att jag inte har någon bil. :brinnerup Och att jag inte just idag vrålar att måndagar är LIIIIVET!!! :yoparty

Jag måste för första gången säga/erkänna att jag har blandade känslor inför måndagen. Jag ska in till chefen och säga upp mig... Något jag är glad för iofs, men det är ändå ingen rolig uppgift. :gnissla

Borde ha gjort det idag istället och förstört hennes helg istället för min. Jag skrev på papperen för nya jobbet igår. :tungan

Iofs kommer jag kanske inte alls förstöra hennes måndag utan snarare göra den till den bästa måndagen i hennes liv? :D

U R Evil and i like it :banana

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Vilken tur att jag inte har någon bil. :brinnerup Och att jag inte just idag vrålar att måndagar är LIIIIVET!!! :yoparty

Jag måste för första gången säga/erkänna att jag har blandade känslor inför måndagen. Jag ska in till chefen och säga upp mig... Något jag är glad för iofs, men det är ändå ingen rolig uppgift. :gnissla

Borde ha gjort det idag istället och förstört hennes helg istället för min. Jag skrev på papperen för nya jobbet igår. :tungan

Iofs kommer jag kanske inte alls förstöra hennes måndag utan snarare göra den till den bästa måndagen i hennes liv? :D

Jag brukar tycka att det är en höjdare att säga upp mig, om jag inte tyckt det skulle jag ju inte söka nytt jobb... Sen hurvida du förstör eller räddar chfens måndag... Vem bryr sig? Du slipper ju henne...:tummenupp Släpp och gå vidare.:)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jag brukar tycka att det är en höjdare att säga upp mig, om jag inte tyckt det skulle jag ju inte söka nytt jobb... Sen hurvida du förstör eller räddar chfens måndag... Vem bryr sig? Du slipper ju henne...:tummenupp Släpp och gå vidare.:)
Jag har minsann inte sökt nytt jobb. Jobbet har sökt mig och du är en surputte. :tungan *snobb*

:krama

Evil Duck Maddafakka !!!

Det vAR LÄÄÄÄNGE se'n Darkwing slog tilll. Jisses, undrar vart hon har tagit vägen?!? :rofl

Last edited:

sportbike

Guest
Jag har minsann inte sökt nytt jobb. Jobbet har sökt mig och du är en surputte. :tungan *snobb*

:krama

Det vAR LÄÄÄÄNGE se'n Darkwing slog tilll. Jisses, undrar vart hon har tagit vägen?!? :rofl

Grattis x2, dels till jobbet, men främst för att poletten äntligen trillat ner angående vilken hoj du ska ha.

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
På Zoo.

Mannen och hustrun står framför gorilla buren, mannen säger till hustrun "Visa gorilla hanen brösten" Hustrun gör det, och gorillan blir vild!
Mannen skrattar, och säger "Visa honom musen"
Hustrun gör det, och gorilla hanen blir ännu vildare, han hoppar mot gallret och skriker som en galning! Han springer i cirklar runt buren och jagar honorna, men de är för snabba så där kammar han noll..
Mannen tar tag i hustrun och föser in henne i buren, där efter säger han "Försök nu förklara för gorilla hanen, att du har migrän"

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Goooooooooooood mooooooooooorning....
What a beautiful mooooondaaaaay...

Har ni sett att det är snö ute??? :ingenkörabilfördetärsåläskigt
:såjagnästankomförsenttilljobbetpgamiffon
:morr

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Vill du bli degraderad till måndagsälskare och få bilen överkörd? Vavavava?:mad:

Goooooooooooood mooooooooooorning....
What a beautiful mooooondaaaaay...

Har ni sett att det är snö ute??? :ingenkörabilfördetärsåläskigt
:såjagnästankomförsenttilljobbetpgamiffon

Lägg därtill
:vihållerpåochbyggernyrondellnummertrehundrafemtiosjuochskapromptläggasfaltirusningstrafikochstängaavettkörfälltsåmanfårväntapåflaggvakter

SATANSJÄVACEPEIDIOTER.. :mad: :huvet

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Lägg därtill
:vihållerpåochbyggernyrondellnummertrehundrafemtiosjuochskapromptläggasfaltirusningstrafikochstängaavettkörfälltsåmanfårväntapåflaggvakter

SATANSJÄVACEPEIDIOTER.. :mad: :huvet

Jo jag har märkt att de därborta hos er håller på bygger massor med rondeller...
För mycket pengar över för vägarna eller vadå????

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jo jag har märkt att de därborta hos er håller på bygger massor med rondeller...
För mycket pengar över för vägarna eller vadå????

Näe, folk som kör som kärringar på Viksjöleden krockar..
konstant och hela tiden.. Tror det var 6-7 olyckor bara i år så nu ska dom få ner farten och det lyckas dom ju med.. Smala jälva skit rondeller.. Allt större än en Cooper mini får köra upp på kanten i innerdelen av rondellen.. :huvet

Ska bli kul å se vad skaderegleraren har att säga om fuktskadan idag.... :näsblod

Inte sååååå avis på den du.. Men annars är ju byggfläkt ett trevligt ljud.. :hihi

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Näe, folk som kör som kärringar på Viksjöleden krockar..
konstant och hela tiden.. Tror det var 6-7 olyckor bara i år så nu ska dom få ner farten och det lyckas dom ju med.. Smala jälva skit rondeller.. Allt större än en Cooper mini får köra upp på kanten i innerdelen av rondellen.. :huvet

Vissa borde inte ha körkort.. Punkt...

O minirondeller är alltid kul... NOT!!!

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Inte sååååå avis på den du.. Men annars är ju byggfläkt ett trevligt ljud.. :hihi

Eller hur! Andra trevliga ljud är byggare som kommer med bilmaskiner kl. 07 och börjar mala sönder golv och tak. Betongdammet skapar ju dessutom en härlig luft, en skön yta på kläderna och en god smaksättning på maten :rolleyes:

:mad::mad::mad:

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Har för mig att man även får EUpengar i bidrag om man gör sådana hastighets och olycksnedsättande åtgärder som rondeller...

Klart man får....
Viktigt med rondeller...
De ska helst finnas överallt o gärna fem på rad osv...

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife