Skriv-vad-du-vill-tråden

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Hmmm fått en förfrågan om jag kan tänka mig att släppa lyan innan visning.....

Har du koll på vad lyorna i området brukar gå för per kvadratmeter?

Blir du nöjd med priset personen är villig att ge så är det bara rocka på... men sen finns ju alltid risken att det blir ett lägre pris än annars... fast å andra sidan kan det också vara ett högre pris än du hade fått annars.

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Har du koll på vad lyorna i området brukar gå för per kvadratmeter?

Blir du nöjd med priset personen är villig att ge så är det bara rocka på... men sen finns ju alltid risken att det blir ett lägre pris än annars... fast å andra sidan kan det också vara ett högre pris än du hade fått annars.

Finns inga andra lyor i detta område, enda flerfamiljshuset i ett villaområde. Ska jag kolla på vad de andra lyorna i huset som såldes förra året så går inte det heller i och med att deras var 50talsstandard och min är topprenoverad...

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Finns inga andra lyor i detta område, enda flerfamiljshuset i ett villaområde. Ska jag kolla på vad de andra lyorna i huset som såldes förra året så går inte det heller i och med att deras var 50talsstandard och min är topprenoverad...

Låter som det kan vara en ganska attraktiv lägenhet, då vete sjutton om jag hade sålt före visning då en visning och den efterföljande budgivningen lätt kan dra i taket och lite till på sådana "unika" objekt.

Men det är jag det.

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Låter som det kan vara en ganska attraktiv lägenhet, då vete sjutton om jag hade sålt före visning då en visning och den efterföljande budgivningen lätt kan dra i taket och lite till på sådana "unika" objekt.

Men det är jag det.

Jag vet vad jag vill ha, vi får se om vad hon lägger för bud....

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag vet vad jag vill ha, vi får se om vad hon lägger för bud....

Topp.

Kan bara relatera till när vi sålde lyan inne i stan, en liten etta på 28kvm som jag hade byggt om till en minitvåa där allt blev toppenskick... siktade på att få 1,5milj... drömde om 1,6milj och budgivningen slutade med 1,750milj.

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Topp.

Kan bara relatera till när vi sålde lyan inne i stan, en liten etta på 28kvm som jag hade byggt om till en minitvåa där allt blev toppenskick... siktade på att få 1,5milj... drömde om 1,6milj och budgivningen slutade med 1,750milj.

Ptja, min förra lya gick jag mer än vad jag någonsinn kunde drömma om så man kan ju aldrig veta vad som händer----

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
ta´t lugnt med ryggen...:tummenupp

Det är inte bara ryggen, det är :arsele också...:gammalgubbemedkäpp

Ursäkta mig, men att det blir på det där sättet beror högst troligt inte på byggnormen i sid utan på att de där puckade byggarna inte bryr sig om att följa normen och tillsynsmyndigheterna (läs kommunens folk) är inkompetenta. :mad:

Eller så är det så att får man bygga tre våningar utan hiss så bygger man tre våningar utan hiss...

Last edited:

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Lägg därtill
:vihållerpåochbyggernyrondellnummertrehundrafemtiosjuochskapromptläggasfaltirusningstrafikochstängaavettkörfälltsåmanfårväntapåflaggvakter

SATANSJÄVACEPEIDIOTER.. :mad: :huvet

Eller vad sägs om
:plockaupplastbilmedtrailerurdiketmedminlillabetongbil

Lite nytt jag aldrig gjort tidigare.

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
bahhhhhh need for speed ..djävla skitspel...

back to lite skjuta döda spel...

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Eller så är det så att får man bygga tre våningar utan hiss så bygger man tre våningar utan hiss...
Eller så är det så att om man får flytta in i ett hus med tre våningar utan hiss, så gör man det utan att fundera på vad det betyder?!? :tungan

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
I vissa lägen har man inte så mycket val...
Och så var vi där igen, det där med att kunna påverka sitt eget liv. Pluggis, ryck upp dig! Inte pessa så där. :krama

Nu ska jag sussa. Sagt upp mig idag och det verkar som att det kommer stå en Hypermutta i garaget innan månaden är slut. :näsblod Eller... blir det en Trajja? Eller?!? Älskling, hjääääälp!!! :gnissla

:rofl

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Och så var vi där igen, det där med att kunna påverka sitt eget liv. Pluggis, ryck upp dig! Inte pessa så där. :krama

Nu ska jag sussa. Sagt upp mig idag och det verkar som att det kommer stå en Hypermutta i garaget innan månaden är slut. :näsblod Eller... blir det en Trajja? Eller?!? Älskling, hjääääälp!!! :gnissla

:rofl

Beslut beslut... God natt!:krama

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Älskling, hjääääälp!!! :gnissla

Ropade fröken......??? :D

Själv vet jag inte hur jag ska överleva veckan...... hela veckan på hotell i Halmstad på en arbetsrättsutbildning där kravet är att (knappt) vara vaken hela veckan, käka tre-rätters varje kväll med öl+vin+bastu (med sjuksyrrorna från jobbet :brynad) för att sedan till helgen när man kommer hem gå på helgvakten så att man RIKTIGT kan vila upp sig efter en tröttande arbetsvecka.....

Det svåra kommer på måndag när man måste förvandla sig till ett vrak för att se så där lite lagom trött ut när man kommer hem så att damen inte tror att man har haft det för lätt på jobbet :D

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...