hotell i + 2 månader e väl sådär va ?
Kan bli lite tjatigt. Fast det blir inte hotell. Får en lgh på K-holmen under tiden, men det blir ändå lite sådär med magasinering av prylar å sånt.
hotell i + 2 månader e väl sådär va ?
bahhhhhh need for speed ..djävla skitspel...
back to lite skjuta döda spel...
It'll drive you to the point of homicide, but you will get Nariko to the end of this thing. You'll wish for plane ticket to Cambridge U.K. (Ninja Theory's offices) and a SPAS-12 shotgun to blow away Andy Serkis and 'Ninja Nina'
Jahapp. Då är det bara att börja packa då. Minst två månader sa byggarna som var med och kollade. Och det vet man ju hur det blir när ordet minst sägs av byggare![]()
Dom är inne på sin 4:e månad i en lägenhet i Kungsholmen..
åh fy faen.. Vad skojsigt..
Har en kollega vars granne eldade upp sin lägenhet..
Med vattenskador som följd.. Dom är inne på sin 4:e månad i en lägenhet i Kungsholmen..
Tack för den![]()
Meh... nu skar'u'nte va' sån där heller...
deras granne eldade upp skiten.. Lite större skader än ooops jag är senil och stängde inte av vattnet..
Går säkert mycket fortare för dig...
Tack!
Fast det var inte "senil och stängde inte av vattnet". Snarare "somnade med mitt fetapå golvbrunnen så det blev översvämning". Tur att man är med i styrelsen så man kan driva på ett skadeståndskrav från föreningen :evil
Skitenkelt, enligt en beskrivning jag har tillhandahållit så är denna sidan endast ett tekniskt forum där man hittar sprängskisser, renoveringstrådar mmHur i h-e har du lyckats hindra Hanna från att hitta hit?!?
![]()
Hmm... här hemma är det snart tjänstebil x 2 som gäller, samt två vuxna med hoj och bankörning som huvudintresse. Resor ligger högt upp på listan och med två (d)yra tonåringar väntar vi mest bara på att de ska flytta så vi får ha våra pengar i fred.Skitenkelt, enligt en beskrivning jag har tillhandahållit så är denna sidan endast ett tekniskt forum där man hittar sprängskisser, renoveringstrådar mm
Lycka till att hon loggar in på en sån mc-sida
Precis samma precis man (jag) nyttjar när man handlar något mc-relaterat, dvc 50%-principen. Kostar något säg 8 000:- så berättar man hemma att det kostar 4 000:-
Det var j*vligt knepigt när jag kom hem med den nya åranscha men jag har ju alltid mitt trumfkort bilen som jag betalar och bara återser när den är gravt nerskitad, dåligt med spolarvätska i mm mm....
Nu blir det frulle på berns! Ibland är det jobbigt å jobba...
Jävla lappmögel, blåst och kyla..
Inte nog med att det är stopp i lokaltrafiken, när man kommer till kontoret ser kostymen ut som en ihopskrynklad servett eftersom man måste klä sig som en polarutforskare. Jag menar, det är väl inget lysande tecken att bli mött av en St Bernadshund med miniatyrcognacstunna under haklappen.. ..även om man nog skulle behöva en sexa farmorsparfym för att få upp värmen idag.
![]()
Så blir det när man ska bo på liiiiiiiiiiiiiiidingöööö...
Bor och arbetar man bättre till så kan man ta bilen till jobbet..![]()
Don't b mad dissin' da hood n da crack town ghetto dat iz Stureplan, yoz.. Am just tryin' 2 feed ma kidz, bitch. If I had any, dat iz, maddafakka.![]()
Faen vad hemskt.. Verkligen! Jag lider med dig!![]()
Bär av mot ARN nu.. Ska upp till Norrbotten i 3 dagar..
Puhuuu Umeå,. jag har packat Eskimå dräkten och snöskorna..![]()
Ja, det var jEttejoBbit! Fick gå upp en hel kvart tidigare än vanligt.![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |