Skriv-vad-du-vill-tråden

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Det är inte bara morgon, det är måndag också....:huvet Och som sig bör en måndag så har jag glömt prylar som jag borde haft med mig, tappat grejer på golvet i omklädningsrummet osv... Och allt det innan klockan är 07:00...

Ja sjävl började man morgonen med att vara medvetslös, åka på möte på jobbet, intetsägande som vanligt, sumpa käket i marmortrappen så lådan sprack, hämta kaffe men bli haffade av 3 pers på vägen så det kallna, samt bli utskälld och skällde ut en användare (samma som skällde) som tyckte att hennes keyboard problem var viktigare än en nyanställd som jag utbildade..

I övrigt så ska jag hinna hämta farsgubben och mamsen på Arlanda och släppa in HSB för att kolla på returen på ett av våra element som tydligen inte funkar.. :mad:
Det är måndag det... :brinnerup

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ja sjävl började man morgonen med att vara medvetslös, åka på möte på jobbet, intetsägande som vanligt, sumpa käket i marmortrappen så lådan sprack, hämta kaffe men bli haffade av 3 pers på vägen så det kallna, samt bli utskälld och skällde ut en användare (samma som skällde) som tyckte att hennes keyboard problem var viktigare än en nyanställd som jag utbildade..

I övrigt så ska jag hinna hämta farsgubben och mamsen på Arlanda och släppa in HSB för att kolla på returen på ett av våra element som tydligen inte funkar.. :mad:
Det är måndag det... :brinnerup
Låter som om du också behöver en :krama. Här får du en till! :krama

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Förvisso lägger jag upp en megabautajättestor smashboll nu, men det gick plötsligt upp ett ljus här. Bokstavligen. Jag har frångått mina principer big time och kanske måste bikta mig.

Jag har alltid sagt att det är 1 eller 4 om gäller och plötsligt står jag här med 2?!? :va

Jag har aldrig sagt att jag är smart. Hallå, jag är ju chey. OCH invandrare. :tuttar :brinnerup

(Nåja, det är inte klart än. Tanken är att jag ska åka in och betala i eftermiddag, men ändå...)

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Förvisso lägger jag upp en megabautajättestor smashboll nu, men det gick plötsligt upp ett ljus här. Bokstavligen. Jag har frångått mina principer big time och kanske måste bikta mig.

Jag har alltid sagt att det är 1 eller 4 om gäller och plötsligt står jag här med 2?!? :va

Jag har aldrig sagt att jag är smart. Hallå, jag är ju chey. OCH invandrare. :tuttar :brinnerup

(Nåja, det är inte klart än. Tanken är att jag ska åka in och betala i eftermiddag, men ändå...)

Ny tycker iaf jag att du vart rörig.. :hihi

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900

2?:va

:krama

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA

Eller tydlig heller... ;)

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Tidig morgon. Kall morgon.

Fortfarande inte tinat upp. Funderar på sushi till lunch. Räknar med att den har blivit fiskpinnar innan jag hinner tillbaka till kontoret. Undrar om man kan få dill-och-gräslökssås på gräddfil till sushi. Hmm..

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Ny tycker iaf jag att du vart rörig.. :hihi

Eller tydlig heller... ;)

Nu, mina herrar, måste ni skilja på det som är av natur och ohejdad vana och det som är med flit. :tuttar Att jag är chey och invandrare är inget jag kan göra något åt, att jag är kryptisk har jag valt alldeles själv. :D

Tänkte ju att ni skulle gymnastisera de små grå så här på måndag förmiddag, men för att underlätta för er så pratar jag om cylindrar.

ANTAL cylindrar. :näsblod

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Tidig morgon. Kall morgon.

Fortfarande inte tinat upp. Funderar på sushi till lunch. Räknar med att den har blivit fiskpinnar innan jag hinner tillbaka till kontoret. Undrar om man kan få dill-och-gräslökssås på gräddfil till sushi. Hmm..

Ere din porrvita RCåtta som e till salu?

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...