Skriv-vad-du-vill-tråden

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Ja sjävl började man morgonen med att vara medvetslös, åka på möte på jobbet, intetsägande som vanligt, sumpa käket i marmortrappen så lådan sprack, hämta kaffe men bli haffade av 3 pers på vägen så det kallna, samt bli utskälld och skällde ut en användare (samma som skällde) som tyckte att hennes keyboard problem var viktigare än en nyanställd som jag utbildade..

I övrigt så ska jag hinna hämta farsgubben och mamsen på Arlanda och släppa in HSB för att kolla på returen på ett av våra element som tydligen inte funkar.. :mad:
Det är måndag det... :brinnerup

Plötsligt känns min måndag inte lika jobbig, speciellt som den blev bättre mot slutet.
:krama

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Vad gjorde du då?:va

Det var inte jag som gjorde nåt. Var andra. D: Kommit ner till bygget med betongbilen och får ett samtal från killen som blandade. "Du måste komma tillbaka direkt! Finns bara ett sätt att rädda den här blandningen!"
Då hade han haft i sluring för 5 kubik istället för de 6 som jag skulle ha... :död När jag kommer tillbaka så är det massa andra problem där så den blandningen höll på att gå åt helvete. Jag hade halsont och var förskyld och hängig så strul var det sista jag ville ha, speciellt som jag jobbat hela helgen dessutom. Löste sej tillslut dock.
Sen blev det bättre när jag snackade med chefen om vissa problem jag har. Mest om min satans migrän och andra problem jag dras med som min dåliga självkänsla och totala avsaknad av självförtroende. Men han var jätteförstående och peppade mej så jag blev HappyCat resten av dagen. :)

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Förvisso lägger jag upp en megabautajättestor smashboll nu, men det gick plötsligt upp ett ljus här. Bokstavligen. Jag har frångått mina principer big time och kanske måste bikta mig.

Jag har alltid sagt att det är 1 eller 4 om gäller och plötsligt står jag här med 2?!? :va

Jag har aldrig sagt att jag är smart. Hallå, jag är ju chey. OCH invandrare. :tuttar :brinnerup

(Nåja, det är inte klart än. Tanken är att jag ska åka in och betala i eftermiddag, men ändå...)

Nu, mina herrar, måste ni skilja på det som är av natur och ohejdad vana och det som är med flit. :tuttar Att jag är chey och invandrare är inget jag kan göra något åt, att jag är kryptisk har jag valt alldeles själv. :D

Tänkte ju att ni skulle gymnastisera de små grå så här på måndag förmiddag, men för att underlätta för er så pratar jag om cylindrar.

ANTAL cylindrar. :näsblod

I h*lvete heller att du snackar om cylindrar, jag tror att det är barn du pratar om :D
Dags för tonårsmonstret att få ett litet sladdsyskon.....:yoparty

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Det var inte jag som gjorde nåt. Var andra. D: Kommit ner till bygget med betongbilen och får ett samtal från killen som blandade. "Du måste komma tillbaka direkt! Finns bara ett sätt att rädda den här blandningen!"
Då hade han haft i sluring för 5 kubik istället för de 6 som jag skulle ha... :död När jag kommer tillbaka så är det massa andra problem där så den blandningen höll på att gå åt helvete. Jag hade halsont och var förskyld och hängig så strul var det sista jag ville ha, speciellt som jag jobbat hela helgen dessutom. Löste sej tillslut dock.
Sen blev det bättre när jag snackade med chefen om vissa problem jag har. Mest om min satans migrän och andra problem jag dras med som min dåliga självkänsla och totala avsaknad av självförtroende. Men han var jätteförstående och peppade mej så jag blev HappyCat resten av dagen. :)

Yaey...:banana Skönt att det löste sig!:)

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
I h*lvete heller att du snackar om cylindrar, jag tror att det är barn du pratar om :D
Dags för tonårsmonstret att få ett litet sladdsyskon.....:yoparty
Den enda jag känner som producerar barn för att rättfärdiga sina motorcykelköp, min vän, är DU! :fakta

I det här hushållet är den enda sladdisen som kommer in, en som passar att förvara i garaget. För dagen har älsklingen sett till att undertecknad ska köra 2-cylindrigt 2011. Hypermotard 1100 Evo SP är namnet, aka Hypermuttan. :D

Den italienska hingsten (INTE Stallone) kommer hem imorgon. :kär

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Den enda jag känner som producerar barn för att rättfärdiga sina motorcykelköp, min vän, är DU! :fakta

I det här hushållet är den enda sladdisen som kommer in, en som passar att förvara i garaget. För dagen har älsklingen sett till att undertecknad ska köra 2-cylindrigt 2011. Hypermotard 1100 Evo SP är namnet, aka Hypermuttan. :D

Den italienska hingsten (INTE Stallone) kommer hem imorgon. :kär

På med ett par knotterdäck då så tar vi en tur på Rosenholm nästa år :rolleyes:

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...