Skriv-vad-du-vill-tråden

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jag gör ju det! Anställningsintervju e alltid bra att gå på även om man inte får jobbet eller inte vill ha det!
Jag är inte helt säker på det... :va Jag sökte ett jobb, mest för att göra en koll på hur min kompetens stod sig på marknaden. Åkte på anställningsintervju och hade inte alls tänkt byta jobb och på något märkligt sätt befinner jag mig plöstligt i Karlskrona?!? :confused:

:D
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag är inte helt säker på det... :va Jag sökte ett jobb, mest för att göra en koll på hur min kompetens stod sig på marknaden. Åkte på anställningsintervju och hade inte alls tänkt byta jobb och på något märkligt sätt befinner jag mig plöstligt i Karlskrona?!? :confused:

:D

Jag kan ganska säkert säga att om jag blir erbjuden detta jobb så kommer jag att tacka nej!:D
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag är inte helt säker på det... :va Jag sökte ett jobb, mest för att göra en koll på hur min kompetens stod sig på marknaden. Åkte på anställningsintervju och hade inte alls tänkt byta jobb och på något märkligt sätt befinner jag mig plöstligt i Karlskrona?!? :confused:

:D

Det är ju bara för att du e så jävla virrig !:D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Det är ju bara för att du e så jävla virrig !:D
:huvet :gnissla :va Vem? Jag?!? Nää... :confused:

Jag kan ganska säkert säga att om jag blir erbjuden detta jobb så kommer jag att tacka nej!:D
Nu gör du mig förvirrad... men det kanske är idé att söka öven ointressanta jobb?!? :confused: Jaja, det är väl som Puckot skriver, jag är för virrig för att fatta så'nt här. :D
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
:huvet :gnissla :va Vem? Jag?!? Nää... :confused:


Nu gör du mig förvirrad... men det kanske är idé att söka öven ointressanta jobb?!? :confused: Jaja, det är väl som Puckot skriver, jag är för virrig för att fatta så'nt här. :D

Jobbet e intressant men när hon berättade vad ingångslönen är så är jag inte intresserad. Av jobbet ja, av lönen nej!
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Jobbet e intressant men när hon berättade vad ingångslönen är så är jag inte intresserad. Av jobbet ja, av lönen nej!

Då fattar till och med jag! :tummenupp Vill de ha en, betalar de. :mattiasTill och med om det är en myndighet. :D Även om de inte betalar riktigt lika mycket som företagen... :rolleyes:
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Jobbet e intressant men när hon berättade vad ingångslönen är så är jag inte intresserad. Av jobbet ja, av lönen nej!

Well, undrar hur många positioner(%) inom statliga myndigheter som har en intressant lön? Antagligen väldigt lite del...

Blir man knäpp av att jobba statligt, eftersom att man skriver om sig själv i tredje person, undrar farbror? :näsblod
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top