Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Well, undrar hur många positioner(%) inom statliga myndigheter som har en intressant lön? Antagligen väldigt lite del...

Blir man knäpp av att jobba statligt, eftersom att man skriver om sig själv i tredje person, undrar jag? :näsblod



.....kolla på Fille.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Well, undrar hur många positioner(%) inom statliga myndigheter som har en intressant lön? Antagligen väldigt lite del...
Inte många alls antagligen, även om vissa myndigheters lönenivåer ligger lååångt under andras... :gnissla Om man ska vara lite allvarlig, är det trots allt "enklare" att få en hyfsad lön om man jobbar med något som kräver kompetens som är efterfrågad på marknaden och dessutom en bristvara (eller vad man nu ska kalla det) förstås. Även som statlig tjänsteman. Eller kvinna. :tuttar Och nej, min lön är inte speciellt intressant. På något sätt.

d1ce skrev:
Blir man knäpp av att jobba statligt...
Det verkar inte bättre. Eller sämre. :D
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Well, undrar hur många positioner(%) inom statliga myndigheter som har en intressant lön? Antagligen väldigt lite del...

Blir man knäpp av att jobba statligt, eftersom att man skriver om sig själv i tredje person, undrar farbror? :näsblod

Som Yasha skrev vissa myndigheter betalar bättre än andra.

Har du problem med att jag skriver om mig själv i 3dje person?:va

Jo, men han omfattas av % iom att han i princip är solo om sin kompetens .. ja ok, jag erkänner, fille är smart! :mad:

Men han skriver inte om sig själv i tredje person för det ;)

Jag är oxå hyggligt solo om min kompetens, och om du frågar han jag bor med för tillfället så skulle han nog säga att jag är helt bombad i roten.:arsele

Jag hänger gärna på ngn gång, kan dock inte måndag kväll. Kan behöva blir inspirerad inför mina egna klasser :)

Bara hänga på, men om du behöver inspiration vet jag precis vilken klass du skall hänga med på!
 
Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
Har du problem med att jag skriver om mig själv i 3dje person?:va

Nej, det är bara creapy ..

Jag är oxå hyggligt solo om min kompetens ..

Ja, de vill vi alla inge oss för att vara :rolleyes:

Jag är oxå hyggligt solo om min kompetens, och om du frågar han jag bor med för tillfället så skulle han nog säga att jag är helt bombad i roten.:arsele

Men det finner sin naturliga förklaring i din kromosomuppsättning, qvinnor är galna.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Nej, det är bara creapy ..



Ja, de vill vi alla inge oss för att vara :rolleyes:



Men det finner sin naturliga förklaring i din kromosomuppsättning, qvinnor är galna.

Jag har läst många böcker som skrivs i 3dje person, personligen anser jag att det blir mere levande , men jag e ju bombad så vad vet jag!!

Jag tror inte, min chef har upplyst mig om att så är det!!:D
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Semester :va :va :va Det är ett ord som jag inte vet vad det betyder :rolleyes:

Då ska jag förklara det för damen... Jo semester är när man är ledig från jobbet (där man i normala fall tillbringar dagarna med att låtsas jobba) och kan göra ungefär det man vill.:)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:arsele ssssooooovvvvvaaaaa säääännngggg ssssäääännggg säääännngggg :lol
Ni andra kan ju roa er bäst ni vill så ni sover till kvällen (helst till en så där 17 10)
:lol
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
En het kopp mörkrostat kaffe med en skätt mjölk i. Inandas första timmarnas friska morgonluft. Nu är det dax.....Gomiddag! :D
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Så du slutade mitt i natten idag :) :D du slutar ju så jeffla olika tider varje gång du jobbar

:nicka jag är lika förvirrad jag med, jag längtar till september då jag får mina vanliga jobb tider :)

Nu är de 6 natten av 7 :näsblod kan säga så här min kropp ville inte vakna av väckarklockan i dag :huvet de här jobbet är kul de här jobbet är kul jag lovar :rolleyes: :D

Moooooooooooooot gyyyyyyyyyyyymet !!!! :)

:tummenupp de är bra de :)
Själv så sov jag i ställe :lol
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top