Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:nicka jag måste hålla med om de där :rolleyes:

Du tror inte att the Polizei skulle ha synpunkter om alla fyllskallar började köra bil istället?:va

Vart tog Vampyrtrollet vägen, det var länge sen hon spammade här?:va
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Lite min tanke faktiskt.
Fast en sak e liite underlig, tjejen jag har köpt lägenheten av e så på att hon måste ta med sig badrumsskåpet.

Vad för sunkig lägenhet skall hon flytta till och har hon inte råd att köpa ett skåp?:va
Hon ringde just och påpekade att nytt badrumsskåp får man inte vid stambytet. Men jag har ju ingen lust att ha ett gammal sunkigt skåp när hela badrummet är nytt.

Märkliga människor det finns.......:)
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Lite min tanke faktiskt.
Fast en sak e liite underlig, tjejen jag har köpt lägenheten av e så på att hon måste ta med sig badrumsskåpet.

Vad för sunkig lägenhet skall hon flytta till och har hon inte råd att köpa ett skåp?:va
Hon ringde just och påpekade att nytt badrumsskåp får man inte vid stambytet. Men jag har ju ingen lust att ha ett gammal sunkigt skåp när hela badrummet är nytt.

Märkliga människor det finns.......:)


Vi fick nya badrumsskåp när de hade stambytt.......
Jättemärklig människa.....
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
De sju dvärgarna är i Rom för att besöka Vatikanstaten. Toker går och ringer på påvens dörr. Påven öppnar och undrar: Toker, min son vad kan jag göra för dig? Toker frågar: Finns det några dvärgnunnor i Rom? Påven ler och svarar: Nej Toker, det finns inga dvärgnunnor i Rom. I bakgrunden ser påven att några av de andra dvärgarna börjar fnittra. Toker frågar: Finns det några dvärgnunnor i Italien? Påven tittar på Toker och svarar: Nej det finns inga dvärgnunnor i Italien. Toker säger: Finns det några dvärgnunnor i Europa? Toker det finns inga dvärgnunnor i hela Europa. nu viker sig dvärgarna av skratt. Toker sträcker på sig och säger: Finns det några dvärgnunnor i världen överhuvudtaget? Påven som är frustrerad säger: Det finns inga dvärgnunnor någonstans i världen!
Nu börjar de andra dvärgarna vrälgarva, hoppa upp och ner, och ropa:

TOKER HAR KNULLAT EN PINGVIN!!
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
De sju dvärgarna är i Rom för att besöka Vatikanstaten. Toker går och ringer på påvens dörr. Påven öppnar och undrar: Toker, min son vad kan jag göra för dig? Toker frågar: Finns det några dvärgnunnor i Rom? Påven ler och svarar: Nej Toker, det finns inga dvärgnunnor i Rom. I bakgrunden ser påven att några av de andra dvärgarna börjar fnittra. Toker frågar: Finns det några dvärgnunnor i Italien? Påven tittar på Toker och svarar: Nej det finns inga dvärgnunnor i Italien. Toker säger: Finns det några dvärgnunnor i Europa? Toker det finns inga dvärgnunnor i hela Europa. nu viker sig dvärgarna av skratt. Toker sträcker på sig och säger: Finns det några dvärgnunnor i världen överhuvudtaget? Påven som är frustrerad säger: Det finns inga dvärgnunnor någonstans i världen!
Nu börjar de andra dvärgarna vrälgarva, hoppa upp och ner, och ropa:

TOKER HAR KNULLAT EN PINGVIN!!

:va undra vem du fick den av :lol
 

Dr.Bike

Guest
Med vitt kan man piffa o fixa med andra färger runt om....vitt är inte så tokigt det.......

Vitt ar jattebra... om man ska inreda ett sjukhus eller nat kommunalt institut.
Lite konslos farg som ger ett kallt intryck om du fragar mig.
Sterilt lixom. Men visst, fyller man upp med andra farger sa blir det bra. Men ibland ser man t.ex helvita kok... *brr*
Prova off-white istallet. :tummenupp
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top