Skriv-vad-du-vill-tråden

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Måndag regn asmycket att göra trött som fan men det gör inget !!!:D
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Måndag igen !!! Jasså reeeeeeeeegnar det jaha................*ovanligt* :mad:

:arsele :nicka de är de och jag är ledig :tungan
:hoppa i dag ska jag till sjukgymnasten och se vad dom säger för spännande om min höft och knä. :)
:glömdet :va sa jag att jag var ledig i dag :lol

Känns faktiskt bra för att vara måndag!!
1800H idag är det dags för badrumsval!!

:va Du kanske kan få ett rosa badrumsskåp om du är snäll ;)

Annars så tror jag nog att du kan få till de bra ändå :)
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Så tyvärr hinner jag ej med spinning idag kakan men på torsdag är det ett nytt försök!!

gissa på de när du skrev att du skulle välja ut badrum i dag 18 :)
Men de är lugnt, på torsdag jobbar jag så jag får hitta en egen dag att gå på :)
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
varför spinner ni bar adom dagarna då jag jobbar kväll :huvet

Från vecka 35 kommer jag att gå på pass på tisdagar på ett gym i Haninge. De e min favvoinstruktör som kör då, Roffe.
Kul om du kunde hänga med Lady.

Annars blir det ett pass på onsdag oxå omn det ej e hojväder, lust att hänga på?
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Från vecka 35 kommer jag att gå på pass på tisdagar på ett gym i Haninge. De e min favvoinstruktör som kör då, Roffe.
Kul om du kunde hänga med Lady.

Annars blir det ett pass på onsdag oxå omn det ej e hojväder, lust att hänga på?

from nästa vecka så är jag iofs lite mer flexibel då jag slutat jobba och börjat plugga. Men onsdag tror jag ska funka om det inte är hojväder..kul å gå på andras pass å bli lite inspirerad oxå :)
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
from nästa vecka så är jag iofs lite mer flexibel då jag slutat jobba och börjat plugga. Men onsdag tror jag ska funka om det inte är hojväder..kul å gå på andras pass å bli lite inspirerad oxå :)

Roffes pass måste du bara följa med på. Jag tycker att han e helt underbar!!
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
from nästa vecka så är jag iofs lite mer flexibel då jag slutat jobba och börjat plugga. Men onsdag tror jag ska funka om det inte är hojväder..kul å gå på andras pass å bli lite inspirerad oxå :)

Jag kommer säkert med på några av de passen Izha pratar om och sen kommer jag gå på fredagar på zenit då de är 30 min spining och 30 min core med en bra instruktör :)

Sen har jag lite lunch träningarna på tisdagar på globen med Elisabeth ( om hon fortfarande kör dom :)) också med spining och core :)
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Jag kommer säkert med på några av de passen Izha pratar om och sen kommer jag gå på fredagar på zenit då de är 30 min spining och 30 min core med en bra instruktör :)

Sen har jag lite lunch träningarna på tisdagar på globen med Elisabeth ( om hon fortfarande kör dom :)) också med spining och core :)

Klart du ska göra det..spinning är grymt kul! Jag hoppas dock Roffes pass är längre än 30 min. Ser helst att passen är 60min...måste ju va lönt att svetta ner sig och så ;)
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Klart du ska göra det..spinning är grymt kul! Jag hoppas dock Roffes pass är längre än 30 min. Ser helst att passen är 60min...måste ju va lönt att svetta ner sig och så ;)

Passen hos Roffe går under namet "Svettas med Roffe". Hans pass brukar vara 45min,med full fart från 1a sekunden.:tuttar
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Klart du ska göra det..spinning är grymt kul! Jag hoppas dock Roffes pass är längre än 30 min. Ser helst att passen är 60min...måste ju va lönt att svetta ner sig och så ;)

Jag pallar inte 60 min just nu med höften så jag får gå ut lite lugnare än er vältränade donnor ;)
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag pallar inte 60 min just nu med höften så jag får gå ut lite lugnare än er vältränade donnor ;)

Ha, vältränad!! Lady e vältränad jag e en sladdrig småfet gammal Tant 45 min räcker för mig med, och du har lovat att hänga med Tant, så inga undanflykter nu....
 

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxern såld :(
Kakan ska med..alla gör efter sitt eget tempo. Vi får ligga i nu under höst /vinter så vi e tighta tills det är dax för "skinnställ 2009"
Figuren framhävs ju så bra då :rolleyes:
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ha, vältränad!! Lady e vältränad jag e en sladdrig småfet gammal Tant 45 min räcker för mig med, och du har lovat att hänga med Tant, så inga undanflykter nu....

Jo 45 kan jag säkert överleva men 60 då dör jag ju :näsblod

Kakan ska med..alla gör efter sitt eget tempo. Vi får ligga i nu under höst /vinter så vi e tighta tills det är dax för "skinnställ 2009"
Figuren framhävs ju så bra då :rolleyes:

:eek: :skrämd skinnställ låter inte bra för mej :lol
 
Last edited:
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top