Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
jag vet, men jag har kvar massor av piller sedan olyckan och blandar men dessa med en bag-in-box så ska jag nog klara av det!!:D

That might work...:tummenupp

Har ont i halsen o fryser....:mad: ....är det bra eller!? :gnissla
Nackdelen med mitt jobb......jobbat två veckor o då kommer det som ett brev på posten.......:huvet
Dricker varmt té så det rinner ut ur öronen snart......:rolleyes:

Nu har inte jag läst hela tråden, men har du provat att borra...:va
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:) här har man tage sovmorgon för en gångs skulle :lol
:va borde städa och tvätta men jag tror jag ska ta en tur på hojen i ställe ;)

Nån som ska med :)
 

sauber

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
Vinslöv
Hoj
Astrimmad R1-06
sitter på jobbet och som vanligt var det dax för 11-pisset... lyfter röven från den skinnbeklädda stolen och går mot korridoren. går förbi receptionen och ler mot receptionisten (leendet som egentligen är en fråga. -vill du hjälpa till och hålla?). hon ler tillbaks (men sitter kvar).

Kommer fram till toaletten och doften av wc-block möter mig vid dörröppningen. Väl inne så upptäcker jag att där är flera pubishår på toaringen...! Rätt äckligt! (ungefär som den gångan när sanitetspåsen var öppen) anyway.... jag väljer att pissa med ringen ner fälld, dels för att höja svårighetsgraden och dels för att jag inte vill få kontakt med pubishåren. nu är jag tillbaka....
 

Bullhund

jag har en berguv i huve...
Gick med
22 May 2008
Ort
Nån stans mellan Jokkmokk och Malmö...
Hoj
CBR RR
sitter på jobbet och som vanligt var det dax för 11-pisset... lyfter röven från den skinnbeklädda stolen och går mot korridoren. går förbi receptionen och ler mot receptionisten (leendet som egentligen är en fråga. -vill du hjälpa till och hålla?). hon ler tillbaks (men sitter kvar).

Kommer fram till toaletten och doften av wc-block möter mig vid dörröppningen. Väl inne så upptäcker jag att där är flera pubishår på toaringen...! Rätt äckligt! (ungefär som den gångan när sanitetspåsen var öppen) anyway.... jag väljer att pissa med ringen ner fälld, dels för att höja svårighetsgraden och dels för att jag inte vill få kontakt med pubishåren. nu är jag tillbaka....

Ja så kan det va ;) men tänk nu om receptionisan får för sig att gå in efter dig och det har kommit lite stänk på ringen och pubishårena ligger där (dok inte dina men vet hon om det hmm) kommer hon då att le åt dig nästa gång:confused: ;)
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Ja så kan det va ;) men tänk nu om receptionisan får för sig att gå in efter dig och det har kommit lite stänk på ringen och pubishårena ligger där (dok inte dina men vet hon om det hmm) kommer hon då att le åt dig nästa gång:confused: ;)

Jag jobbade en gång i tiden på ett företag med 800 brudar mellan 19-23 anställda och på ett ställe fanns det en toa för båda könen.
En vacker dag gick jag till just den toan för att slå en drill.
När jag kom in på den lilla toaletten så stank det så mycket skit att spyorna var uppe och touchade gomspenen och när man öppnade lockat var det skit i precis hela toastolen.
Jag tänkte, vafan jag ska ju bara slå en drill, så jag försökte hålla andan och halade fram köttsvärdet och pissade klart asap.
När jag sedan öppnade dörren så var det i panik, luften höll på att ta slut i lungorna, så det första man gör när man kommer utfarande är att ta ett stadigt andetag. I samma veva ser jag att det står en 10 poängs brud utanför väntandes på sin tur. Naturligtvis slår ju den fruktansvärda toaluften rakt i ansiktet på henne när jag kommer ut.
Jag får ju panik så då kläcker man den klassiska: "Det var inte jag..."

Jag kunde inte se den tjejen i ögonen på flera år efter det där. Hon gick ju naturligtvis in efter mig ändå och hennes lilla söta hjärna måste ju ha dött när hon tittade ner i stolen. :näsblod
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Idag har jag gjort nåt ovanligt.......jag gick hem tidigare för att jag känner mig dålig.......det inträffade senast.....typ 2002 då jag blev magsjuk på jobbet......:rolleyes:
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top