Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Nice! Nu funkar nätet också... Ut på Hondas hemsida för att se om jag kan hitta en mailadress där jag kan maila och fråga om det går att få tag på en servicemanual till min dominator. Den jag fick med är på tyska, franska och italienska... :va

Nu tycker jag att du är kinkig, du får väl titta på bilderna.:D Skulle det vara så att det smyger sig så kan du alltid tjöpa Haynes manualen till din hoj, dom är i allmänhet på Engelska men det funkar väl?:)

Och idag var man ledig med fullt betalt. Gjorde nåt så roligt igår som att åka lastbil ner till Malmö, haka på en container och åka hem igen... Drog 04:30, hemma 23:15... :näsblod

Alltid trevligt att vara ledig med fullt betalt!:tummenupp

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
är glödlampa 12V 21/5W i röd någon form av raritet? Har gått bet på alla ställen som säljer över disk...

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
är glödlampa 12V 21/5W i röd någon form av raritet? Har gått bet på alla ställen som säljer över disk...

Vet att vissa lampor är svåra att få i röd.

Duells har den iallafall så annars ska de ju kunna beställa in, men sånna borde man ha hemma.

artnr: 12-658 Glödlampa 12V 21/5W Bay15d Röd

Bild finns på denna sidan om det är rätt de vill säga. http://www.duells.se/katalog/catalogue.aspx?nid=572254

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
Vet att vissa lampor är svåra att få i röd.

Duells har den iallafall så annars ska de ju kunna beställa in, men sånna borde man ha hemma.

artnr: 12-658 Glödlampa 12V 21/5W Bay15d Röd

Bild finns på denna sidan om det är rätt de vill säga. http://www.duells.se/katalog/catalogue.aspx?nid=572254

Hade behövt den idag, men får svänga förbi DinMC och be dem plocka hem ett par. Det är ju inte helt ovanligt att man kör med klart bakljus numera. Tack för tipset.

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Hade behövt den idag, men får svänga förbi DinMC och be dem plocka hem ett par. Det är ju inte helt ovanligt att man kör med klart bakljus numera. Tack för tipset.

Mmm det är väldigt ofta dom är klara faktiskt men dumt att dom inte har sånna hemma :S vet att när jag jobbade på mc butik så va såna ett måste att ha hemma.

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Nu tycker jag att du är kinkig, du får väl titta på bilderna.:D Skulle det vara så att det smyger sig så kan du alltid tjöpa Haynes manualen till din hoj, dom är i allmänhet på Engelska men det funkar väl?:)

Hittar inte för just dominator. :/

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Idag har jag premiärturat min Hypermutta. :D :tuttar :yoparty
Imorgon ska Hypermuttan släpa runt mig på SturupRaceway. ÅÅÅÅÅHHH vad jag är ledsen för det. :rolleyes:

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Idag har jag premiärturat min Hypermutta. :D :tuttar :yoparty
Imorgon ska Hypermuttan släpa runt mig på SturupRaceway. ÅÅÅÅÅHHH vad jag är ledsen för det. :rolleyes:

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Akta dig så att inte gaffelluftningsskruven inte vill vara med längre, har hört att det kan göra ont :D

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).

Helst vill jag ha en pappersvariant. Lite jobbigt att släpa ner datorn till garaget om jag ska fixa och har ingen skrivare kopplad till den här datorn. X) Men det där funkar i brist på annat. :) Tack.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati