Skriv-vad-du-vill-tråden

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
:trolletharspammatsomfan

:mad::mad::mad::mad:

You have been blocked from viewing this guestbookYou have been blocked from viewing this guestbookYou have been blocked from viewing this guestbookYou have been blocked from viewing this guestbookYou have been blocked from viewing this guestbookYou have been blocked from viewing this guestbookYou have been blocked from viewing this guestbookYou have been blocked from viewing this guestbook

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jahopp... I morgon blir det en intressant dag, för då ska jag träffa en jurist för att förhoppningsvis stämma min F.D arbetsgivare, eller iaf. få ut mera pengar än dom erbjudit mig...:kulspruta:kulspruta:kulspruta Dom ska få dom jävlarna...

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Jahopp... I morgon blir det en intressant dag, för då ska jag träffa en jurist för att förhoppningsvis stämma min F.D arbetsgivare, eller iaf. få ut mera pengar än dom erbjudit mig...:kulspruta:kulspruta:kulspruta Dom ska få dom jävlarna...

behöver du en jurist för det ?? trodde du bara sprättade med dina Direktörs hängslen och gormade lite :rofl :rofl

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
behöver du en jurist för det ?? trodde du bara sprättade med dina Direktörs hängslen och gormade lite :rofl :rofl

Nåja, det där med direktörshängslen kan vi tona ner lite, jag har inte kommit igång med firman ännu, så just har jag faktiskt en vanlig anställning (på ett annat företag än gubbdagiset)... Men min förhoppning är att komma igång så snart som möjligt...:)

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).

Jag :kulspruta:kulspruta:kulspruta med dej.
Lycka till! :tummenupp Hoppas det går vägen. :)

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Gooooo mooorrrrron alla!!!

Dagens ilands problem;
hade tänkt att dra till Kuba i juli, men flygbiljetten från Istanbul kostar 11 000, från Sverige 6 000, så de får bli Kuba när jag e hemma, orkar lixom inte flyga först till Sthlm och sen till Kuba....

Till problemet, jag har 23 dars ledighet i juli innan mitt kontrakt går ut... Vart ska jag resa??? Känns lixom inte som om de e något som lockar, Thailand går fetbort, likaså Turkiet, jag varit där alldeles för många gånger nu....

Ös på, en sak bara skall vara möjligt att ta sig till destinationen från Istanbul...

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Go´morron!! :)

Fredag OCH sol!! :tummenupp

Resemål....har ju inte så många att rekomendera.... ;) men av mina tre så gillar jag Grekland bäst! :) (var ju på Rhodos...)

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Go´morron!! :)

Fredag OCH sol!! :tummenupp

Resemål....har ju inte så många att rekomendera.... ;) men av mina tre så gillar jag Grekland bäst! :) (var ju på Rhodos...)

Tyvärr så går det inte att flyga från Turkiet till Grekland, funderade på Santorino ett tag...

Hmmm ibland känns världen så liten....:näsblod

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...