Izah
Tant Rosa
Ajdå.. Inte roligt. Ryska medikamenten låter farligt effektiva dock...
Rysk meduzin fixar allt från broken hearts till syfilis billigt samt receptfritt!!!!
Ajdå.. Inte roligt. Ryska medikamenten låter farligt effektiva dock...
Rysk meduzin fixar allt från broken hearts till syfilis billigt samt receptfritt!!!!
Tyvärr ganska så många... Företag som bryr sig om och satsar på sina anställda är de som (oftast) har låg personalomsättning, och de som skiter i dem och pissar på dem har oftast hög... När jag började hade de flesta chaufförer jobbat 5 år eller mer, samtliga jobbade kvar 2-3år senare, idag är jag en av de 5 som jobbat längstJag undrar ofta hur odugliga företagsledninngar det finns i Sverige
Nice i dessa tider!IT-Branchen.
Tyvärr ganska så många... Företag som bryr sig om och satsar på sina anställda är de som (oftast) har låg personalomsättning, och de som skiter i dem och pissar på dem har oftast hög... När jag började hade de flesta chaufförer jobbat 5 år eller mer, samtliga jobbade kvar 2-3år senare, idag är jag en av de 5 som jobbat längst
Det är ju rätt tragiskt när man tänker efter, förstår inte företagen att dom förlorar massor av pengar på att ha hög personalomsättning...
Verkar inte så iaf? Något jag lärt mig med åren är iaf helt klart att kör man eget så SKA personalen trivas... Alla behöver inte vara bästa kompis med chefen, men folk ska fortf. vilja gå till jobbet och dessutom känna att det är bra för dem om företaget går bra...
edit: BITURBO, du som arbetsgivare, vad är din bild av personaltrivselns vikt i ett lönsamt företag?
Haha... Sweet. Har du mycket? Går den att röka?
Om personalen är välbetald och välmående blir mitt jobb mycket enklare.
Då slipper jag vara barnvakt åt missnöjda motarbetare som gör så lite som möjligt och snor allt de kommer över och kan istället fokusera på att VDa istället.
Då slipper jag vara barnvakt åt missnöjda motarbetare som gör så lite som möjligt och snor allt de kommer över och kan istället fokusera på att VDa istället.
De gör den säkert. Tant har lagt upp ett stort lager efter 18 månader i Never Never Land
Lite så är et, om man har bra betalt så har man överseende med "skitsysslor" på ett annat sätt.
Jag tror att vi får klona den här killen. Ibland undrar jag om folk är dumma i huvvet på allvar när dom inte förstår hur enkelt det är! När jag jobbade på Arlanda så resonerade dom så här: Vi hotar, vi trackaserar, vi diskriminerar, vi mobbar, vi tillsätter odugliga arbetsledare och vi tar bort förmåner, OCH ÄNDÅ ÄR PERSONALEN MISSNÖJD?! Behöver jag säga att dom dessutom bryter mot i stort sett alla lagar som finns på en arbetsplats?
Jag tror du skulle behöva föreläsa på lite arbetsgivarseminarium... Det är många som skulle behöva förstå detta. Jag är glad för dig och din personals skull!
Mitt jobb idag innebär, i princip, att jag hjälper andra företag att fungera bättre. Men det är förvånansvärt många höga chefer som hyr in mig och sedan inte lyssnar på mina råd då det i alla flesta fall inkluderar dem och deras beteende.
Det finns nästan lika många dåliga chefer som chefer överhuvudtaget.
Jag har haft en(!) bra chef under mina snart 25 yrkesverksamma år.
Mitt jobb idag innebär, i princip, att jag hjälper andra företag att fungera bättre. Men det är förvånansvärt många höga chefer som hyr in mig och sedan inte lyssnar på mina råd då det i alla flesta fall inkluderar dem och deras beteende.
Det finns nästan lika många dåliga chefer som chefer överhuvudtaget.
Antar att man måste genomlida dåliga chefer för att lära sig (eller..?)
Låter som ett oerhört trevligt och inspirerande jobb! Synd bara att de inte (alltid) tar till sig av det du säger! Skulle nog vara klart intressant att jobba med iaf!
Nämen goooooooooooood moooooooorning gott folk...
Goood morgon!!!
Sitter i gruvan å snorar...
Och som lök på laxen har tant fått ännu en ny chef.....tur att jag slutar snart....
Goood morgon!!!
Sitter i gruvan å snorar...
Och som lök på laxen har tant fått ännu en ny chef.....tur att jag slutar snart....
Är det en dålig chef då?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |