Mina gubbar har bättre! Pilutta dig!
Vad jobbar du med då?
Mina gubbar har bättre! Pilutta dig!
Vad jobbar du med då?
Jag är arbetsgivare.
Aaa.. äre! :jafan
Men anställ mig då, jag behöver jobb!111
Va kan du då? Vilken branch?
Tyvärr inte, det verkar ha skitit sig när grundaren gick i pension och lämnade över till sin dotter Jag har ändå jobbat där i 7år och fram tills han gick så har det aldrig varit några problem... Nu är det strul efter strul
Detta är en lastbilsåkare med ganska många lastbilar inom distribution, så det är trist när det blir så här... Gäller bara att ta sig upp och gå vidare, måste bara bli frisk först Inte lätt när man är "tvingad" till att jobba...
Goood morgon......
Hmmmm hostar så jag har träningsvärk, alltid något...
Jag är mekaniker, rätt bra på att svetsa, och rätt skaplig på data, bortsett från att jag är SH's största spammer.
Hmm. Jag har en kompis som jobbar som jobbar som svetsare på kryssningsfartyg. Jag skulle kunna kolla med honom. Har du möjlighet viljan att jobba borta under ganska långa perioder?
Absolut, jag har ingen familj eller något sånt, så det vore guld!
Ok jag kikar och återkommer.
Törs man ens fråga vad du gjort?
Jag har hostat hela natten jue........
Stackas...Obs! Ej ironi!
Tack killen!! Jättejobbigt att hosta jue, får ingen sömn heller, men Tant hittade lite hostmeduzin från Ryssland!!!
What doesn't kill you makes you stronger Skicka över det som blir kvar om ditt går över, kan heller knappt sova pga hostan...hittade lite hostmeduzin från Ryssland!!!
Nice! Branch?Jag är arbetsgivare.
Det som är så sjukt är ju att hon haft ekonomiansvar och insyn i styret de 7åren (+lite till som jag förstått det) jag jobbat här? Hur kan man inte ha lärt sig nåt?Fy fan! Alltid jobbigt när en bra arbetsgivare blir värdelös när man får ny ledning.
Det som är så sjukt är ju att hon haft ekonomiansvar och insyn i styret de 7åren (+lite till som jag förstått det) jag jobbat här? Hur kan man inte ha lärt sig nåt?
Jag har hostat hela natten jue........
Nice! Branch?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras