Skriv-vad-du-vill-tråden

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Heh. Fick precis SMS från min gamla chef. Han hade skrivit fel kontonummer. Säger han iallafall. Jaja, bryr mej inte så länge jag får det jag ska ha. Varit förbannad i över en vecka nu. Skitarbetsgivare.

Tyvärr inte, det verkar ha skitit sig när grundaren gick i pension och lämnade över till sin dotter :( Jag har ändå jobbat där i 7år och fram tills han gick så har det aldrig varit några problem... Nu är det strul efter strul :död

Detta är en lastbilsåkare med ganska många lastbilar inom distribution, så det är trist när det blir så här... Gäller bara att ta sig upp och gå vidare, måste bara bli frisk först :( Inte lätt när man är "tvingad" till att jobba...

Vad surt. :/ Jobbigt att det blir sådär när det kommer nytt folk i toppen.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Goood morgon......
Hmmmm hostar så jag har träningsvärk, alltid något...

Törs man ens fråga vad du gjort? :näsblod

Jag är mekaniker, rätt bra på att svetsa, och rätt skaplig på data, bortsett från att jag är SH's största spammer.:)

Hmm. Jag har en kompis som jobbar som jobbar som svetsare på kryssningsfartyg. Jag skulle kunna kolla med honom. Har du möjlighet/viljan att jobba borta under ganska långa perioder?

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Hmm. Jag har en kompis som jobbar som jobbar som svetsare på kryssningsfartyg. Jag skulle kunna kolla med honom. Har du möjlighet viljan att jobba borta under ganska långa perioder?

Absolut, jag har ingen familj eller något sånt, så det vore guld!:tummenupp

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Fredag idag, och hela helgen Ledig utan några planeringar. :tummenupp:tummenupp det var länge sen sist det var så

Kanske ska ut och busa i skogen med fyrhjulingen?? :banana
Kan ju vara ett bra alternativ till att använda sin fritid till. :)

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
...hittade lite hostmeduzin från Ryssland:tummenupp!!!
What doesn't kill you makes you stronger ;) Skicka över det som blir kvar om ditt går över, kan heller knappt sova pga hostan :(

Jag är arbetsgivare.
Nice! :tummenupp Branch?

Fy fan! Alltid jobbigt när en bra arbetsgivare blir värdelös när man får ny ledning.
Det som är så sjukt är ju att hon haft ekonomiansvar och insyn i styret de 7åren (+lite till som jag förstått det) jag jobbat här? Hur kan man inte ha lärt sig nåt? :huvet

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Det som är så sjukt är ju att hon haft ekonomiansvar och insyn i styret de 7åren (+lite till som jag förstått det) jag jobbat här? Hur kan man inte ha lärt sig nåt? :huvet

Jag undrar ofta hur odugliga företagsledninngar det finns i Sverige, och vad som är ÄNNU värre är att dom som utser odugliga chefer/arbetsledare inte kan inse att dom har gjort ett misstag och byter ut vederbörande, trots att en oduglig chef/arbetsledare sänker hela företaget...:huvet:huvet:huvet

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin