Skriv-vad-du-vill-tråden

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Ingen snö tyvärr och mitt ressällskap visade sig vara mindre trevlig efter några timmar på plats, tyvärr...

Ouch.. Sådant är inte kul. :/

Allra helst när man vet att man måste spendera x antal timma/dagar med dem OCH att man betalat för det till råga på allt.

Särade ni på er eller stod du ut?

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Ajdå.. :/ Men nu är ju jag här iaf å det är ju asaroligt!

Har du varit något snäll då så du får några klappar?

Ja men vad mer kan man begära?? ;) :krama

Jodå.. har redan fått lite julklappar då vi hade julafton med familjen i söndags. haha..
Är ursprungligen från Estland så nästan alla i familjen åker dit över jul och alla är på skilda ställen så det blir att vi alltid firar jul innan jul.. haha.. Iår ska tom jag åka till Estland.. (första gången sen jag fyllde 18)

O snäll är jag alltid så klart jag får klappar.. :tungan

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Ouch.. Sådant är inte kul. :/

Allra helst när man vet att man måste spendera x antal timma/dagar med dem OCH att man betalat för det till råga på allt.

Särade ni på er eller stod du ut?

Jag var tvungen att stå, jag var medbjuden av en kollega, men så fort vi kom fram till Marocko blev hon en muslimsk kvinna och skulle tala om allt för mig, "jag e marockanska så jag vet". Allt från hur man räknar ut växlingskurser till ptja allt.
Och dessvärre har jag inte ändrat min syn angående muslimska länder samt dess utövare. Dnn har bara förstärkts.....

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Ja men vad mer kan man begära?? ;) :krama

Jodå.. har redan fått lite julklappar då vi hade julafton med familjen i söndags. haha..
Är ursprungligen från Estland så nästan alla i familjen åker dit över jul och alla är på skilda ställen så det blir att vi alltid firar jul innan jul.. haha.. Iår ska tom jag åka till Estland.. (första gången sen jag fyllde 18)

O snäll är jag alltid så klart jag får klappar.. :tungan

Aha, du är sån... :)

Kul iaf att ni lyckas styra upp någonting då om alla är på vift. Har du bott här länge?

Jag kanske ska till Haapsalu över nyår. Har en av mina bästa vänner boendes där sedan snart 5 år.

Hette du förövrigt Cultres eller något innan du blev stort, styggt troll?

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jag var tvungen att stå, jag var medbjuden av en kollega, men så fort vi kom fram till Marocko blev hon en muslimsk kvinna och skulle tala om allt för mig, "jag e marockanska så jag vet". Allt från hur man räknar ut växlingskurser till ptja allt.
Och dessvärre har jag inte ändrat min syn angående muslimska länder samt dess utövare. Dnn har bara förstärkts.....

Huu... Ja det låter ju sådär, verkligen.

Kanske inte det mest genomtänkta att man försöker tvåla till någon som inte är 15 längre samt har rest och jobbat massor utomlands...

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Aha, du är sån... :)

Kul iaf att ni lyckas styra upp någonting då om alla är på vift. Har du bott här länge?

Jag kanske ska till Haapsalu över nyår. Har en av mina bästa vänner boendes där sedan snart 5 år.

Hette du förövrigt Cultres eller något innan du blev stort, styggt troll?

Jag är en sån????? :skrämd :himlarmedögonen

Jo.. vissa år har vi haft vår julafton efter nyår.. haha.. Det är lite roligt..
Jag har bott här sedan 96.. hehe.. så nästa år blir det 16 år.. mer än halva mitt liv.. :D

Coolt... Flyttade vännen dit från Sverige?? För att?? :tungan

Haha... Varför undrar du??? :skrämd :stalkad :tungan :krama
Jag hette från alla första början Vampyrtrollet.. Sen bytte jag till Cultress ett tag och så kom jag på att nä jag är Trollet så det så.. ;)

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Huu... Ja det låter ju sådär, verkligen.

Kanske inte det mest genomtänkta att man försöker tvåla till någon som inte är 15 längre samt har rest och jobbat massor utomlands...

Det bästa va i alla fall när hon sa "om de får se dig OCH mig så blir priset högre, de ser ju att vi inte e från Marocko"! WTF lixom :va:va:va

Jag fick inte gå ensammen på gatan i dagsljus, hennes dotter som oxå var med fick inte följa med kusinen till skolan för då skulle hon bli våldtagen, "de ser att ni är svenskar", hmmm ptja, jag i alla fall, hennes dotter e helmarockanska. Men det va inga problem att sätta mig ensammen på nattbussen till Marrakesh. Får lixom inte ihop den ekvationen.
Jaja, nu e de över i alla fall och det kommer att dröja länge innan Tant sätter sin fot i ett muslimskt land.

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Det bästa va i alla fall när hon sa "om de får se dig OCH mig så blir priset högre, de ser ju att vi inte e från Marocko"! WTF lixom :va:va:va

Jag fick inte gå ensammen på gatan i dagsljus, hennes dotter som oxå var med fick inte följa med kusinen till skolan för då skulle hon bli våldtagen, "de ser att ni är svenskar", hmmm ptja, jag i alla fall, hennes dotter e helmarockanska. Men det va inga problem att sätta mig ensammen på nattbussen till Marrakesh. Får lixom inte ihop den ekvationen.
Jaja, nu e de över i alla fall och det kommer att dröja länge innan Tant sätter sin fot i ett muslimskt land.

Hon verkar ju totalt knäpp... eeek..

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Hon verkar ju totalt knäpp... eeek..

Problemet e att hon e normal å jättetrevlig hemma i Sverige.
Hon berättade att en annan kollega hade följt med henne för 3 år sedan och hon tyckte att det är jättemärkligt att denna kollega inte vill träffa henne efter att de hade kommit hem.
Tant fattar det nu.

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Problemet e att hon e normal å jättetrevlig hemma i Sverige.
Hon berättade att en annan kollega hade följt med henne för 3 år sedan och hon tyckte att det är jättemärkligt att denna kollega inte vill träffa henne efter att de hade kommit hem.
Tant fattar det nu.

Fan scary... :skrämd

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jag är en sån????? :skrämd :himlarmedögonen

Jo.. vissa år har vi haft vår julafton efter nyår.. haha.. Det är lite roligt..
Jag har bott här sedan 96.. hehe.. så nästa år blir det 16 år.. mer än halva mitt liv.. :D

Coolt... Flyttade vännen dit från Sverige?? För att?? :tungan

Haha... Varför undrar du??? :skrämd :stalkad :tungan :krama
Jag hette från alla första början Vampyrtrollet.. Sen bytte jag till Cultress ett tag och så kom jag på att nä jag är Trollet så det så.. ;)

Haha.. Jul efter nyår.. Traditioner är ju till för att brytas.. :)

Vännen flyttade för att han var trött på avlångalandet lagom och dess skattepolitik. Sedan träffade han ju naturligtvis en estniska.. Så han lär ju bli kvar. :) Tydligen är det speciellt att uppvakta estniska kvinnor...

Jag undrar av den anledningen att jag vet, antagligen genom någon bild i profilen, hur Cultress ser/såg ut och undrar då om inte du möjligen var på Ballbreakers - Gärdet förra tisdagen?

:stalka :kikaismyg :hackamailkonto :beställareklamvaroridittnamn

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Jobbig brud. Eller om man skall försöka hitta ljuspunkter så kanske hon känner att hon vill "ta hand" om och imponera lite på dig och att detta var hennes chans. Annars är hon nog bara lite knäpp.

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Jobbig brud. Eller om man skall försöka hitta ljuspunkter så kanske hon känner att hon vill "ta hand" om och imponera lite på dig och att detta var hennes chans. Annars är hon nog bara lite knäpp.

Hon borde veta att jag inte imponeras så lätt.
Hon sa dessutom att de skulle bli sååå skönt när jag åkte hem, det var jobbigt att se efter mig....

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Haha.. Jul efter nyår.. Traditioner är ju till för att brytas.. :)

Vännen flyttade för att han var trött på avlångalandet lagom och dess skattepolitik. Sedan träffade han ju naturligtvis en estniska.. Så han lär ju bli kvar. :) Tydligen är det speciellt att uppvakta estniska kvinnor...

Jag undrar av den anledningen att jag vet, antagligen genom någon bild i profilen, hur Cultress ser/såg ut och undrar då om inte du möjligen var på Ballbreakers - Gärdet förra tisdagen?

:stalka :kikaismyg :hackamailkonto :beställareklamvaroridittnamn

Jajamen.. Klart traditioner ska brytas.. :tungan

Ahaa.. jag förstår.. Speciellt?? Jaha.. på vilket sätt då?? :nollkolltydligen

Hehe.. ok.. Det är ju ingen hemlighet att jag hette så.. ;)
Nope det var inte jag..

:fnissarhysteriskt ;)

:serförvirradutnärdetbörjarkommakonstigasakeriposten :tungan

Zadre

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2009
Hoj
Veiron: Yamaha XV535, -00. Greger: Honda NX 650, -95 (Såld).
Hon sa dessutom att de skulle bli sååå skönt när jag åkte hem, det var jobbigt att se efter mig....

Det vill man ju höra som gäst också. :p

Förövrigt är tomteluva inhandlad inför jobbet imorrn. :)

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Godmorgon alla! :hej

Eh.. Jag håller nog med trolleländet om att hon inte verkar riktigt riktig ändå.

Ahaa.. jag förstår.. Speciellt?? Jaha.. på vilket sätt då?? :nollkolltydligen

Hehe.. ok.. Det är ju ingen hemlighet att jag hette så.. ;)
Nope det var inte jag..

Speciella på det sättet att de spelar väldigt svårflirtade. Även om de är intresserade så vägrar de kategoriskt att ge sitt telefonnummer de första 3 gångerna man frågar. Det är ju inte så praktiskt om man inte vet vem de är, vad de heter eller var de jobbar. Eller om man kanske bara är i den staden tillfälligt. Men men... Tydligen löser de det på något sätt för landet är ju befolkat ;)

Näe. hemligt och hemligt. Jag har bara missat att göra kopplingen mellan namnen förrän nu...

Ok. Bruttan som var där var iaf lik dig då. Jag tänkte gå fram å fråga men hon var försvunnen innan jag hann fram. Lika bra det då såhär i efterhand.

Hälit. Själv är jag inte ledig en enda dag. Ja förutom helgerna då såklart.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin