Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Speciella på det sättet att de spelar väldigt svårflirtade. Även om de är intresserade så vägrar de kategoriskt att ge sitt telefonnummer de första 3 gångerna man frågar. Det är ju inte så praktiskt om man inte vet vem de är, vad de heter eller var de jobbar. Eller om man kanske bara är i den staden tillfälligt. Men men... Tydligen löser de det på något sätt för landet är ju befolkat ;)

Näe. hemligt och hemligt. Jag har bara missat att göra kopplingen mellan namnen förrän nu...

Ok. Bruttan som var där var iaf lik dig då. Jag tänkte gå fram å fråga men hon var försvunnen innan jag hann fram. Lika bra det då såhär i efterhand.

Hehe... Ok... De kanske inte har nån telefon??? :p
Nä men jag vet inte.. Har aldrig märkt det på sånt sätt (raggar iofs inte på tjejer heller så.. :tungan).. Men å andra sidan så började det där med telefoner hos var o en samt mobiler efter jag flyttat från Estland typ..

:D
:rofl

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Gooodmorgonallihopa!

Gooooooooood moooooooooorning...

Jajamen hon har fått i sig kaffe redan.. hahaha :rofl :tungan

Just ja.. Glada mellandagar el nått sånt... :tungan

Hehe... Ok... De kanske inte har nån telefon??? :p
Nä men jag vet inte.. Har aldrig märkt det på sånt sätt (raggar iofs inte på tjejer heller så.. :tungan).. Men å andra sidan så började det där med telefoner hos var o en samt mobiler efter jag flyttat från Estland typ..

:D
:rofl

Toktroll :) Nja. Jag vet inte vad det beror på. Vet inte ens om det stämmer men han säger det iaf. Han kanske bara är ovanligt ful! Fast han har aldrig haft problem att träffa tjejer förut.. Men det kanske är så att man vill vara fin flicka och inte ge sitt nummer "bara så där" Faan vet..

:godfortsättning :julmatsrester :lekamedjulklapparna :mellandagsrea :bytafulatröjanfrånmoster

Go´morron!!

TUR att jag tog sovmorron idag..... ;)

Samma här... Stannade kvar i norrland en dag till pga. Gudrun.. Ville inte gärna köra ner igår bland alla turister, nedblåsta träd och annat elände.

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Toktroll :) Nja. Jag vet inte vad det beror på. Vet inte ens om det stämmer men han säger det iaf. Han kanske bara är ovanligt ful! Fast han har aldrig haft problem att träffa tjejer förut.. Men det kanske är så att man vill vara fin flicka och inte ge sitt nummer "bara så där" Faan vet..

:godfortsättning :julmatsrester :lekamedjulklapparna :mellandagsrea :bytafulatröjanfrånmoster

Jag tror han ljuger... :rofl :rofl :rofl
Jo men det kan nog ligga nått i det där fina flickan... haha..

Själv höll jag nästan på få stanna i Estland pga inställda flyg osv.. tre av fem Flybe/Finnair plan var inställda.. Dock inte det som tog mig tillbaka till Sverige igen.. :D
Jobbigt annars o ringa jobbet o säga att ledsen men jag sitter lixom fast i ett annat land.. :tungan

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009

Själv höll jag nästan på få stanna i Estland pga inställda flyg osv.. tre av fem Flybe/Finnair plan var inställda.. Dock inte det som tog mig tillbaka till Sverige igen.. :D
Jobbigt annars o ringa jobbet o säga att ledsen men jag sitter lixom fast i ett annat land.. :tungan

Ääää de e väl inget att vara ledsen över, att sitta fast i ett annat land, ptja om man inte e journalist å sitter fast i Etiopien då....:skrämd:skrämd

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Ääää de e väl inget att vara ledsen över, att sitta fast i ett annat land, ptja om man inte e journalist å sitter fast i Etiopien då....:skrämd:skrämd

Nädå.. egentligen inte alls.. Min morbror och hans fru försökte i smyg hålla tummarna för att det skulle vara inställt så vi fick stanna där osv.. ;)

Man får väl välja länderna som man åker till med omsorg lixom... :rofl

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Nädå.. egentligen inte alls.. Min morbror och hans fru försökte i smyg hålla tummarna för att det skulle vara inställt så vi fick stanna där osv.. ;)

Man får väl välja länderna som man åker till med omsorg lixom... :rofl

Har du rätt i och med detta så inser Tant att ett muslimskt land inte kommer att få ett besök av mig på vääääldigt länge, såvida jag inte får bra betalt samt ett vapen.....

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Gooood moooorgon!!!

Ååååååå vad härligt att vara ledig...
Tror jag ska åka å kolla på ny hoj idag!!!

Låter inte helt fel Vad blir det för något då?

Roligt fenomen det är med "fina flickor"... Hela den katolska världen är full av dem fast de är bara fina så länge mamma, pappa och/eller bröderna ser på... ;)

Jag sitter faktiskt fast i ett annat land as we speak! Inga problem med att förklara för chefen dock då han är väldigt förstående och faktiskt helt fantastiskt väldsbäst! (Samt mycket ödmjuk)

:gudrun :nedfallnaträd :stockholmaresomintekankörabil :maxhamburgareibollnäs

Nää.. Mig går det ingen nöd på. Eld i brasan, kaffe och skinka är allt man behöver.

Ja förtutom internet då...

Vampyrtrollet

Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Roligt fenomen det är med "fina flickor"... Hela den katolska världen är full av dem fast de är bara fina så länge mamma, pappa och/eller bröderna ser på... ;)

Måste dock informera dig om att i Estland är man väldigt väldigt sällan troende över huvud taget...
Det är ryssar som är katoliker och troende i Estland...

Det finns ingen sådan hederskultur i Estland heller..
Vi bara allmänt lagom knäppa osv.. ;)

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Madonna/horamentaliteten...

Vet lixom inte vad jag ska tycka om det, "alla kvinnor e en hora utom min mamma för hon e ett helgon"

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Måste dock informera dig om att i Estland är man väldigt väldigt sällan troende över huvud taget...
Det är ryssar som är katoliker och troende i Estland...

Det finns ingen sådan hederskultur i Estland heller..
Vi bara allmänt lagom knäppa osv.. ;)

Ah, nej det vet jag.

Jag tänkte mest på fina flickor syndromet som är utspritt överallt. Sen verkar ni inte SÅ knäppa där borta. De som är mest knäppa där borta verkar vara ett och annat toktroll och framför allt ryssarna. :)

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Ah, nej det vet jag.

Jag tänkte mest på fina flickor syndromet som är utspritt överallt. Sen verkar ni inte SÅ knäppa där borta. De som är mest knäppa där borta verkar vara ett och annat toktroll och framför allt ryssarna. :)
Ryssar e inte knäppa, de e bara lite annorlunda.........

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Tants drömhoj, en Repsol, nu har jag äntligen råd!!!

Oh, ja de är fina som attans. Hade en 04as sådan förut ommappad och med helsystem. Vilket ljud...

Årsmodeller du kikar på?

Madonna/horamentaliteten...

Vet lixom inte vad jag ska tycka om det, "alla kvinnor e en hora utom min mamma för hon e ett helgon"

Ja. Det är ju knäppt... Men just den synen handlar det nog inte om i Estland iaf. Däremot är den ju väl utbredd i latinamerika och mellanöstern.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin