Skriv-vad-du-vill-tråden

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
:hihi så du menar att det är läge för mig att bjuda Ullis på 3 öl och själv köra Sergeij på lördagen.














:pannkyss skoja bara Ullis


Bra plan där Mitra men jag lånar tyvärr ej ut honom till dig vet ju inte hur du kör o.s.v. No offence men så e det.

Men inte partajja loss på fredagen spar det till lördagen så vi andra får vara med.
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Hä va mat vi prata om festa görs på lördag kvällen ju

Ja fast man vet ju aldrig när man väl kommit ut på stället...
Därför verkar det riskabelt att ni går ut alls på fredag... Hehe
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Lille Olle kom på sin pappa på väg till sängkammaren med en kondom i handen. Olle som är en nyfiken liten parvel frågade pappan vad han skulle göra. Pappan blev lite generad men kom snabbt på en ursäkt:
- Jag ska jaga mal.
Då sa Olle:
- Vad skall du göra när du fångat en mal? HA SEX MED DEN??

**********************************************************

Badvakten till den blinda mannen:
- Du kan väl för fan inte stå här och blåsa upp din barbara mitt på stranden fattar du väl?
- Barbara??? Fan... Då är det gummibåten jag knullat hela vintern!

**********************************************************

Mamman argt till son tonårsdotter:
- VEMS FEL ÄR DET ATT DU ÄR GRAVID?!
- Fars...
- FARS????!!!!!
- Jo... precis när min kille skulle dra ut den kom far o sparkade han i röven...

**********************************************************

Lille Jonas går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an. En dag skulle Jonas ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken omsvept runt sig.
- Syrran! Du kan väl ta av dig handduken?
- Nämen Jonas! Vad är det du säger? Du har väl sett mig naken förut?
- Snälla Snälla Snälla!
Efter mycket tjat...
- Okey då.
Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Jonas såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa:
- Roger i min klass sa till mig att du hade fått snopp i helgen!
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Last edited:

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Jag vet! Ni får säga åt mig att söka statliga anställningar med en lön lägre än vad en asylfamiljsbidrag.

Man har inte lön som statligt anställd, bara bidrag....... det är ju inte precis så att brevlådan faller av tyngden den 25 när lönespecen kommer :gnissla

Fördelen med statligt är att man arbetar inte - man tjänstgör och uppbringar bidrag.

Försöker lära Yasha detta nu, kanske kommer att lyckas....

Om man på fullt allvar inte fattar att man ska inte trycka på en knapp som det står stäng ej av här på så är man skyldig till att tåla att bli kallad IDIOT!!!!!!

Det här är trevligt, det är nästan så att militären i mig vaknar......

Personen i fråga ska självklart ha en verbal mittbena, börja med att påpeka för vederbörande att du ser det som en förmildrande omständighet att fanstyget hade asfalterad sandlåda och trasiga leksaker under uppväxten...... efter detta brukar slaget vara vunnet :yoparty
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Det här är trevligt, det är nästan så att militären i mig vaknar......

Personen i fråga ska självklart ha en verbal mittbena, börja med att påpeka för vederbörande att du ser det som en förmildrande omständighet att fanstyget hade asfalterad sandlåda och trasiga leksaker under uppväxten...... efter detta brukar slaget vara vunnet :yoparty

Hehe... Så klart man drar upp sådana saker... Måste ju ha något med problemet att göra... Säkert föräldrarnas fel... Nej jag menar... vänta nu... Skolan o samhället har ju gjort fel som inte uppfostrat de rätt??? Eller????
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Och när du är klar med att sköntaxera din chef så kan du väll sköntaxera mina chefer också? Snälla snälla snälla?

Självklart kan jag göra det, hur mycket skall jag slänga på tycker du?
Ska jag sköna dem i näring så kan jag slänga på momsen på toppen, det kan bli hur dyrt som helst....:D
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Hehe... Så klart man drar upp sådana saker... Måste ju ha något med problemet att göra... Säkert föräldrarnas fel... Nej jag menar... vänta nu... Skolan o samhället har ju gjort fel som inte uppfostrat de rätt??? Eller????

Jepp, visst är det något som tyvärr inte är som det var förut...... Jag menar, alla idoiter som vi får in direkt efter skolan KAN ju omöjligt ha simmat åt fel håll i genpoolen, det MÅSTE ha med deras uppväxt ocj allmänna prägling att göra.

Dock ska jag tillägga att det är mycket större procent trevliga och framför allt duktiga/ambitiösa unga killar och tjejer som kommer in i lumpen nu, det är ju numera så få som får göra så säger dom på mönstringen att dom inte vill så slipper dom ju oftast.
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Självklart kan jag göra det, hur mycket skall jag slänga på tycker du?
Ska jag sköna dem i näring så kan jag slänga på momsen på toppen, det kan bli hur dyrt som helst....:D

Ta i så mycket det bara går,:cdevil att sköntaxa dom i näring kan nog bli svårt om dom inte har privata företag på sidan om... Jag jobbar på STASI, föredetta SAS Component.:)
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Ta i så mycket det bara går,:cdevil att sköntaxa dom i näring kan nog bli svårt om dom inte har privata företag på sidan om... Jag jobbar på STASI, föredetta SAS Component.:)

Äää sådana små petitesser som reggat företag kan nog en elak liten Tant fixa om jag har lust och tar i.:tuttar
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Håller med Vampis, överskrids limit på två öl eller två vin så lånar inte jag ut Sergeij...:mad:

Här ska inte överskridas nåt, förutom ev fettkontot då i form av massa smaskiga ribbs mm...:drool

Å vad jag längtar tills lördag. Då ska jag äntligen dra i mej ett kg kräftor & en liter sprit igen. Värmdö ligger pyrt till. Yihaaaaa!!! :yoparty
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top