Izah
Tant Rosa
Underbart med fucket, eller hur? Inte nog med att dom inte hjälper mig, dom skriver på en sån överrenskommelse...Fy fan, nu mår man bra...
![]()
WTF??! Vad i helvete, vilket fack e du med i??
Underbart med fucket, eller hur? Inte nog med att dom inte hjälper mig, dom skriver på en sån överrenskommelse...Fy fan, nu mår man bra...
![]()
WTF??! Vad i helvete, vilket fack e du med i??
Han har skrivit på en överrenskommelse om att jag frånsäger mig rätten till företräde till återanställning enligt LAS...
Ditt fackliga ombud? Har skrivit på något för din räkning? Nej det får han knappast göra om du inte godkänt det.
Aha.. När då är de int samma snubbe.
"Min" bor i Satsjö-boo eller vad det nu kan tänkas heta där vid skurubron... Frugan var så imponerad att han fick sova på soffan i 3 år eller något...
Nej, jag tycker inte det heller, men vi får se vad advokaten säger imorgon..
Skulle va kul att veta om han har signat med ditt namn, vilket gör det till urkundsförfalskning....
goooooooooooooooood moooooooooooooooooorning... :d
sista arbetsdagen för veckan.. Och med lite tur så fixas fontänen i källaren imorgon så det kanske går att bo hemma igen.. Hehe...
hoppas!!!
Goooo morgon alla, bra dag, trots att Brynäs torska igår...
Morron.....
Nån ska ner till Göteborg nästa helg?![]()
Nä, han har signat med sitt eget... Men varför skriver han på överenskommelser bakom ryggen på mig.![]()
Mhmmm... Jag med..
Det är kul att bo hos mamma och träffa brorsorna hela tiden (den minsta tycker det är askul att jag är tvungen att bo hos dem.. haha) men va fan då..
Det är lixom inte såååå roligt när man är tvungen och faktiskt inte kan bara säga nä nu åker jag hem.. haha...
Ja det verkar ytters märkligt. Antingen är det en sådan som inget kan eller så har han hybris.
Jag är intresserad att höra vad som hände med det där! Håll oss uppdaterade och lycka till.
Känner igen det där. Lagom är bäst...
Skulle det inte vara fixat tills idag?
Det finns fina proteser, hur skulle det vara med en i rostfritt stål?![]()
Tack, det ska jag... Jag undrar om det där kan vara en giltig överrenskommelse...
Tack, det ska jag... Jag undrar om det där kan vara en giltig överrenskommelse...
Hehe... jepp...
Jo men det skulle det ja.. Dock när jag ringde de igår på morgonen så var det bara att nä men vi kommer imorgon.. Så ja hantverkare typ...
Nu är det uppbilat...
Får väl se hur det löser sig i slutändan..![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |