Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ja, den hoppfällbara spaden du vet, man fällde upp den å tog spjärn med benen, om man somnade så ramlade man av, man å man lixon, inte Tant i alla fall:D:D

Ja, den varianten har jag inte prövat, däremot, appropå att sitta på saker som inte är avsedda att sitta på så har jag en bild på en gränspolis som sitter på magasinet (runt trummagasin) med kolven mot marken...:D

Förövrigt så har jag ringt en massa jobbiga samtal, dels till försäkringskassan, och dels till advokaten... Tyvärr så verkar mina chanser att vinna det här dåliga pga. överenskommelsen skithögen på facket har skrivit på, eftersom vi måste kunna bevisa att företaget visste om att idioten inte hade befogenhet att skriva på något alls..Va skönt det skulle vara att slippa slåss på alla fronter samtidigt...:(:huvet:huvet:huvet:död

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Hoj
BMW S1000RR -15
Nån gång i mitten av mars misstänker jag... senaste 3åren har det varit nångång mellan 1-20mars för min del.

Var ju någon från Skitsnack-Mc som skulle visa mig de fina vägarna i norrort :) Så när drar vi? Hämtar nya hojen när det är över 10 grader ute på dagarna, så typ i slutet på mars :) Har ju en FZ1:a som man kan åka på också, så utan hoj är jag inte :D Fan vad man är sugen på att vara ute och busa lite :banana

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Var ju någon från Skitsnack-Mc som skulle visa mig de fina vägarna i norrort :) Så när drar vi? Hämtar nya hojen när det är över 10 grader ute på dagarna, så typ i slutet på mars :) Har ju en FZ1:a som man kan åka på också, så utan hoj är jag inte :D Fan vad man är sugen på att vara ute och busa lite :banana

Det var jag som skrev det. ;)

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
de va värst va lite spaaammmmande de var här inne..har vampis äntligen blivit inlåst i sin vadderade cell och sina kompisar i vita rockar ??
själv har man europa hoppat i veckan så nu äntligen hemma..

nu e det banne mig helg :fakta

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Hoj
BMW S1000RR -15
de va värst va lite spaaammmmande de var här inne..har vampis äntligen blivit inlåst i sin vadderade cell och sina kompisar i vita rockar ??
själv har man europa hoppat i veckan så nu äntligen hemma..

nu e det banne mig helg :fakta

Jag har två dagar kvar att knega denna vecka :huvet >

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
10 minus när man vaknar, härligt tänker man...nu lär ju hela kommunaltrafiken stå still för att tåg och bussar fryser fast! (och visst fan var det förseningar) Sen har vi ju de där mystiska vita flingorna som faller ner från skyn och lägger sig på spåren, å då jävlar blir det läskigt att köra tåg!

Izah - Vad har du köpt för hoj? :)

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
10 minus när man vaknar, härligt tänker man...nu lär ju hela kommunaltrafiken stå still för att tåg och bussar fryser fast! (och visst fan var det förseningar) Sen har vi ju de där mystiska vita flingorna som faller ner från skyn och lägger sig på spåren, å då jävlar blir det läskigt att köra tåg!

Izah - Vad har du köpt för hoj? :)

har köpt en Honda Repsol 2009!!!!:tuttar:tuttar

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Den kunde du väl köpt från början? Bara att göra som alla andra svenssons och skriva försäkringen på någon annan som har bättre premie :tummenupp
Fast å andra sidan så kan väl inte din försäkring vara så farligt, jag menar du är ju en kvinna i sina bästa år! :kär

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Den kunde du väl köpt från början? Bara att göra som alla andra svenssons och skriva försäkringen på någon annan som har bättre premie :tummenupp
Fast å andra sidan så kan väl inte din försäkring vara så farligt, jag menar du är ju en kvinna i sina bästa år! :kär

Sötis :) Behöver du låna pengar eller??? betalar 1678 i månaden hel, inte så illa tycker jag

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Nej då nej då, pengar är inget problem :p
Det var ju billigt och bra, antar att du inte kan ställa av den under vinter halvåret då.

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Nej då nej då, pengar är inget problem :p
Det var ju billigt och bra, antar att du inte kan ställa av den under vinter halvåret då.

Ung, villig å inga pengaproblem...... Tant har hittat ett kap :kär:kär
Icke avställningsbar men jag gissar att min kompis kommer att bli ägare till Hondan under vinterhalvåret

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jahapp, då ska vi se vad den här dagen bjuder på då.. Hoppas att advokaten hör av sig i eftermiddag..:huvet

Nyheter
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...