Izah
Tant Rosa
Tack.Där vi står nu är att jag lutar åt att polisanmäla, dels idioten på facket, och dels personalchefen och högsta chefen.. +Att låta advokaten lämna in en stämmningsansökan..
De e väl inget att fundera på på-gööört!!!
Tack.Där vi står nu är att jag lutar åt att polisanmäla, dels idioten på facket, och dels personalchefen och högsta chefen.. +Att låta advokaten lämna in en stämmningsansökan..
Upplyste inte kreditinstitutet det?? 1599 kr/månad blire!!Hej alla,
Kort och gott - jag behöver någon med ett sinne lagt för räkneskaper, eller i varje fall någon som inte är helt hopplös på att räknaFråga; Önskar ta ett banklån, säg 80,000. Räntan ligger på 7,40%. Avbetalningsplan är satt till 5 år. Vad får jag ge i månaden?
Upplyste inte kreditinstitutet det?? 1599 kr/månad blire!!
De e väl inget att fundera på på-gööört!!!
"Det är första gången som bensinen kostar mer än 15 kronor per liter. På två veckor har priset stigit med 40 öre per liter. "
Fan va schysst, ser ju bra ut inför sommaren!Nää var bättre förr! på moppe tiden då pröjsade man 8-9kr litern...ahhh those were the days!
Ja. Företrädaren för företaget borde kontrollerat/efterfrågat en signerad fullmakt.
Men jag vet inte hur lagen ser ut ang. detta.
Hur som helst så kan de ju inte lasta Pluggeländet för något någon annan skrivit på, för hans räkning, utan att ha rätt/tillåtelse att göra det.
Visst är det så, godtro gäller ju inte om du tjöper en cykel, så varför skulle det gälla här? Hela grejen är jefligt konstig, överenskommelser som bara "dyker upp", fackliga ombud som går under jorden osv...
Se till att göra en polisanmälan, urkundsförfalskning till att börja med. Polisen har ju mer befogenheter att få ut en massa papper t ex!!
Osant intygande och trolöshet mot huvudman iaf, iom. att han har skrivit under med sitt eget namn... Sen som jag skrev förut så gör hans beteende att jag misstänker att han tar/har tagit mutor för att inte agera i frågan.. Det både jag och advokaten har reagerat på är att det dels saknas datum på överenskommelsen och dels står det bara mitt anställningsnummer, inte mitt personnummer... Om du vill så kan jag mejla överenskommelsen till dig?
Nä de behöver du inte-jag litar på dig!!!
Se till att göra en polisanmälan snarast!!!
8-9 kronor? Det var ju förfan i fjol eller nått..
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |