Izah
Tant Rosa
Förstår...
Eller så gör du som resten av svenska folket när något lockar; sjukanmäler dej eller VABar.
Fast då vill jag nog inte åka med dej ändå.
Sånt gör inte Tant!!
Förstår...
Eller så gör du som resten av svenska folket när något lockar; sjukanmäler dej eller VABar.
Fast då vill jag nog inte åka med dej ändå.
Att säga att någon e kurvig e ett politiskt korrekt sätt säga att någon inte e smal......
För att mena det på det sättet måste man tycka att smal är idealet.
Kurvor är ju inget negativt...inga kurvor ingen kvinna! Man behöver ju inte vara smällfet för att ha kurvor...!smala (okej vältränade) tjejer har också kurvor..på helt rätt ställen
![]()
Icke, alla har sina egna ideal, men vad afa e kurvig lixom???
Dessutom tycker jag inte om ordet smal, vältränad låter så mycket bättre. Jag menar smal kan vem som helst va, men vältränad det kostar tid, energi samt motivation!!!
Mja.. Men om man nu säger kurvig med avsikten att mena tjock så är man väl ändå tvungen att ha preferensen att smal är idealet.
För mig är kurvig menat som att man ser ut som en kvinna. Dvs, det får gärna vara måttskillnader mellan bröst, midja och rumpa.
Hur som så är är mitt ideal, smart och dålig/låg humor!
Sen brukar allt annat bli attraktivt av bara farten..![]()
Men tyvärr så är ju idealet smal, annars så skulle väl inte modeller och annat löst modefolk vara smala, sedan att folk skriker sig hesa och säger att modevärlden ger en skev bild ändrar ju tyvärr väldigt lite.
Mitt ideal e vältränad som f***n, ung å lättluradfast tyvärr så har ju Tant fått nöja sig med "svaga livstecken" som norm det senaste året
![]()
Tralllaaaaalllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
Närå.. Troll har inte alls för lite att göra på jobbet.. Iiiinte alls...![]()
Du har ju din 23åring på kroken nu.. Du får lära upp honom på vad som är vad och var grejerna passar så kan det nog bli riktigt bra!![]()
Tant får spela sina kort väl där med 23åringen, undrar vad jag ska locka med?
"Kom till Tant så får du lära dig en massa om livet som du inte hade en aning om....."![]()
Om han har förstånd nog att inse vad en erfaren kvinna kan erbjuda borde han försöka att faxa, maila eller mms:a sig över till dig i detta nu...
Wohoo... hojsäsongen närmar sig med stormsteg... kollade precis trafikverkets karta och det är 5 grader i backen i stockholmsområdet.![]()
![]()
![]()
Du har ju din 23åring på kroken nu.. Du får lära upp honom på vad som är vad och var grejerna passar så kan det nog bli riktigt bra!![]()
Tant får spela sina kort väl där med 23åringen, undrar vad jag ska locka med?
"Kom till Tant så får du lära dig en massa om livet som du inte hade en aning om....."![]()
få inte upp mitt hopp nu! det är vinter och evigt mörker![]()
Precis, är ju bara att håva in mig!![]()
Locka med en guidad tur på bulten, har inte hittat ut dit ännu![]()
Dra upp persiennerna... solen skiner och det torkar på vägarna.
Galet sugen på att ta ut hojen om än bara på en superkortis men det skulle i alla fall betyda ett ganska kort vinteruppehåll iom att jag ställde undan den 2/12 förra året.![]()
Oki, inga problem, vilken tur att Tant bor så lämpligt till dårå, precis på väg till Bulten![]()
lugn nu, kommer mer snö till helgen ska du se. en sån där "superdupertrupermördarSNÖKANON" som aftonbladet så fint skulle formulera det.
När kan man flytta in?!?!?!?!?!?![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |