Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Tralllaaaaalllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Närå.. Troll har inte alls för lite att göra på jobbet.. Iiiinte alls... :rofl

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
För att mena det på det sättet måste man tycka att smal är idealet.

Icke, alla har sina egna ideal, men vad afa e kurvig lixom???:va

Dessutom tycker jag inte om ordet smal, vältränad låter så mycket bättre. Jag menar smal kan vem som helst va, men vältränad det kostar tid, energi samt motivation!!!

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Kurvor är ju inget negativt...inga kurvor ingen kvinna! Man behöver ju inte vara smällfet för att ha kurvor...! :brynad smala (okej vältränade) tjejer har också kurvor..på helt rätt ställen :tuttar:tuttar

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Icke, alla har sina egna ideal, men vad afa e kurvig lixom???:va

Dessutom tycker jag inte om ordet smal, vältränad låter så mycket bättre. Jag menar smal kan vem som helst va, men vältränad det kostar tid, energi samt motivation!!!

Mja.. Men om man nu säger kurvig med avsikten att mena tjock så är man väl ändå tvungen att ha preferensen att smal är idealet.

För mig är kurvig menat som att man ser ut som en kvinna. Dvs, det får gärna vara måttskillnader mellan bröst, midja och rumpa.

Hur som så är är mitt ideal, smart och dålig/låg humor!

Sen brukar allt annat bli attraktivt av bara farten.. ;)

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Mja.. Men om man nu säger kurvig med avsikten att mena tjock så är man väl ändå tvungen att ha preferensen att smal är idealet.

För mig är kurvig menat som att man ser ut som en kvinna. Dvs, det får gärna vara måttskillnader mellan bröst, midja och rumpa.

Hur som så är är mitt ideal, smart och dålig/låg humor!

Sen brukar allt annat bli attraktivt av bara farten.. ;)

Men tyvärr så är ju idealet smal, annars så skulle väl inte modeller och annat löst modefolk vara smala, sedan att folk skriker sig hesa och säger att modevärlden ger en skev bild ändrar ju tyvärr väldigt lite.

Mitt ideal e vältränad som f***n, ung å lättlurad :D:D fast tyvärr så har ju Tant fått nöja sig med "svaga livstecken" som norm det senaste året:huvet:huvet

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Wohoo... hojsäsongen närmar sig med stormsteg... kollade precis trafikverkets karta och det är 5 grader i backen i stockholmsområdet. :yoparty :yoparty :yoparty

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Men tyvärr så är ju idealet smal, annars så skulle väl inte modeller och annat löst modefolk vara smala, sedan att folk skriker sig hesa och säger att modevärlden ger en skev bild ändrar ju tyvärr väldigt lite.

Mitt ideal e vältränad som f***n, ung å lättlurad :D:D fast tyvärr så har ju Tant fått nöja sig med "svaga livstecken" som norm det senaste året:huvet:huvet

Jo.. Men vad "folk" tycker har jag ytterst sällan brytt mig om.. 9 av 10 är ju inte riktigt riktiga iaf.. Men självklart har du rätt. Folk som svälter sig, opererar bort revben och annat för att passa in.. Helt otroligt.

Jag gillar kurvor.. Om de sedan kommer från träning, bra gener eller lagomt med mat bryr jag mig inte så mycket om. :)

Du har ju din 23åring på kroken nu.. Du får lära upp honom på vad som är vad och var grejerna passar så kan det nog bli riktigt bra! ;)

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Tralllaaaaalllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

Närå.. Troll har inte alls för lite att göra på jobbet.. Iiiinte alls... :rofl

Hehe.. Kan du inte gå ut och klubba ner någon som ser misstänkt ut?

Åk ner till södertälje.. Där finns massor med suspekta typer att klubba ner!

:x-team :fucked_for_life :fittjaboys :piketpolis :lasermannen :annatpack

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Du har ju din 23åring på kroken nu.. Du får lära upp honom på vad som är vad och var grejerna passar så kan det nog bli riktigt bra! ;)

:tuttar:tuttar:D:krama Tant får spela sina kort väl där med 23åringen, undrar vad jag ska locka med?:va
"Kom till Tant så får du lära dig en massa om livet som du inte hade en aning om.....":D:D

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
:tuttar:tuttar:D:krama Tant får spela sina kort väl där med 23åringen, undrar vad jag ska locka med?:va
"Kom till Tant så får du lära dig en massa om livet som du inte hade en aning om.....":D:D

Om han har förstånd nog att inse vad en erfaren kvinna kan erbjuda borde han försöka att faxa, maila eller mms:a sig över till dig i detta nu...

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Wohoo... hojsäsongen närmar sig med stormsteg... kollade precis trafikverkets karta och det är 5 grader i backen i stockholmsområdet. :yoparty :yoparty :yoparty

få inte upp mitt hopp nu! det är vinter och evigt mörker :huvet:huvet:huvet

Precis, är ju bara att håva in mig! :banana

Locka med en guidad tur på bulten, har inte hittat ut dit ännu :tummenupp

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
få inte upp mitt hopp nu! det är vinter och evigt mörker :huvet:huvet:huvet

Dra upp persiennerna... solen skiner och det torkar på vägarna.
Galet sugen på att ta ut hojen om än bara på en superkortis men det skulle i alla fall betyda ett ganska kort vinteruppehåll iom att jag ställde undan den 2/12 förra året. :)

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Dra upp persiennerna... solen skiner och det torkar på vägarna.
Galet sugen på att ta ut hojen om än bara på en superkortis men det skulle i alla fall betyda ett ganska kort vinteruppehåll iom att jag ställde undan den 2/12 förra året. :)

lugn nu, kommer mer snö till helgen ska du se. en sån där "superdupertrupermördarSNÖKANON" som aftonbladet så fint skulle formulera det. :arsele

Oki, inga problem, vilken tur att Tant bor så lämpligt till dårå, precis på väg till Bulten :tuttar

När kan man flytta in?!?!?!?!?!? :kär:kär:kär:kär:kär

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...