Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jisses här är man borta ett par timmar och sätter ni igång och limmar på varandra...:rofl förövrigt så var det ingen höjdare att läsa advokaträkningen idag, dom är fan inte blyga!:3freak:näsblod

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Just de, mitt emot ett gYm e min lya belägen :yoparty

Jag sa ju att du inte skulle säga nå mer! får ju fan abstinens! Det kan tamefan inte bli bättre, jag är ett riktigt träningsfreak..lever för träningen. Så om vi summerar allt då..boende vid bulten+garage+gym+kvinna i sina bästa år = när gifter vi oss? :p

Jisses här är man borta ett par timmar och sätter ni igång och limmar på varandra...:rofl förövrigt så var det ingen höjdare att läsa advokaträkningen idag, dom är fan inte blyga!:3freak:näsblod

Kan tänka mig att räkningen är åt helvete. Du har ju hållt på med de där hur länge som helst känns det som, har följt de lite men inte kommenterat. Har dock missat vad orsaken till allt skit är, orkar du dela med dig? (om de går att få ner i några korta meningar)

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Jag sa ju att du inte skulle säga nå mer! får ju fan abstinens! Det kan tamefan inte bli bättre, jag är ett riktigt träningsfreak..lever för träningen. Så om vi summerar allt då..boende vid bulten+garage+gym+kvinna i sina bästa år = när gifter vi oss? :p

Inte boende vid Bulten, på vägen till Bulten, vill ju inte tjöra me falsk marknadsföring..
Kan väl tillägga att jag e litet av ett träningsfreak me, ligger ja bra till nu???:tuttar

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Du tänker bara på dig själv du :D:D:D

bahahahahha...kan se det framför mig...stackaren försöker rymma efter 23 gången med tant i släptåg skrikandes..nehheeeduuu..inte rymma nu när jag äntligen fått tag i lammkött ...hahahahahha :fakta:yoparty:yoparty
men men men men..snäälllaaaa..orkar inge mer..jag har skavsåår...hahahahahhaha

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Pricken över i! :yoparty

HAHA hörrö nicotin, jag kom å tänka på det här när jag läste dina inlägg..du måste ta del av mooj's tips! (checka länken å lyssna 0:13 och fram)

BAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAA...dubble pussy banger..HAHAHAHAHHA ..

Stackars Tant..vad har hon gett sig in på....hahahahahhaa

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
hahahaha nicotin du missade ju budskapet! :huvet ang ditt tjöt om skavsår hit å dit..hör bara vad han säger "life isn't about sex, life is about children..and passion...and spirit..its about love..people..CONNECTION!" du har mycket att lära min son! hahahahaahhahaah :rofl:lol:rofl:lol:rofl:lol:rofl:lol

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
hahahaha nicotin du missade ju budskapet! :huvet ang ditt tjöt om skavsår hit å dit..hör bara vad han säger "life isn't about sex, life is about children..and passion...and spirit..its about love..people..CONNECTION!" du har mycket att lära min son! hahahahaahhahaah :rofl:lol:rofl:lol:rofl:lol:rofl:lol

du e ju 23..du tänker med lollypoppen..the end annars e det ngt fel på dig :)

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
3500 kr/H minimum 10H debitering???

Hur har de gått annars??

Snudd på, fan vet hur dom räknar, men summan av det uppspecade är ~8300 kr hittills...:3freak:3freak
Det senaste som har hänt är att han mejlat till förbundsordföranden och påtalat fackombudets beteende, det är väl det lilla som har hänt. Hängfrågan är det att idioten på facket har skrivit på och då måste VI bevisa att företaget agerade i "ond tro" DVS. att dom visste om att FI (fackidioten) inte hade befogenhet att skriva på något avtal, kan vi inte bevisa det så gäller överenskommelsen... Tydligen..

Kan tänka mig att räkningen är åt helvete. Du har ju hållt på med de där hur länge som helst känns det som, har följt de lite men inte kommenterat. Har dock missat vad orsaken till allt skit är, orkar du dela med dig? (om de går att få ner i några korta meningar)

Vi gör ett försök, jag försöker få tillbaka mitt jobb med hänvisning till LAS §§ 25, 27 (tror jag att det var) att jag kan begära företräde till utannonserade tjänster om jag blivit uppsagd PGA. arbetsbrist. Problemet är att FI (fackidioten) har skrivit på en överenskommelse att JAG avsäger mig rätten till företräde... Det står mera längre bak i tråden..

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Du Pluggen, lämna in en polisanmälan, snälla!!!!

Gooood moooorgon!!!!!!

Hmmm Tant börjar bli liiite misstänksam; FoCa, påstådd ålder 23 år reggade sig 2005 samt hat aldrig kört på BUlten.:va:va:va Ere nån som driver med trind liten Tant????

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Du Pluggen, lämna in en polisanmälan, snälla!!!!

Gooood moooorgon!!!!!!

Hmmm Tant börjar bli liiite misstänksam; FoCa, påstådd ålder 23 år reggade sig 2005 samt hat aldrig kört på BUlten.:va:va:va Ere nån som driver med trind liten Tant????

tant får la ta leg kontroll på lammköttet innan bara :rofl :rofl

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...