Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Alla system hos polisen e crap:gnissla

Jo, jag märkte det, damen som tog upp anmälan hade problem... Hoppas att numret jag fick stämmer, jag försökte kompletera anmälan när jag kom hem, men det funkade inte...

Förövrigt så träffade jag brorsans knodd för första gången idag, som jag sa till honom: hon var söt, den kunde man ju inte tro var din...:hihi

Last edited:

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
Inget datum spikat ännu men i Juni lutar det mot. 4 veckor, 2-3 dygn i vegas MAX.

skulle vara impad om du pallar 1 dygn i vegas..

det är svårt att säga vad man ska göra i ett område som har sååå djäkla mycket att göra..ungefär som att googla på bra hotel i vegas :)
jag jobbade i LA och San diego i perioder och jag hade inga bekymmer att få dagarna att gå.

ta bilen och åk vilse säger jag. då ser man och upplever man mest

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
åka vilse - check. man vill ju komma bort från turistfällorna efter vegas. men det där med vegas tror jag inte blir något problem, finns ett schysst Golds Gym där Jay Cutler alltid kör..och för oss lite yngre :)arsele:arsele:arsele) finns ju klubbarna på kvällarna..dansa & supa skalle :banana om man nu gillar det :tummenupp

På tal om ingenting..de är inte så jävla party att va sjuk på en fredags kväll!! hela helgen åt helvete :huvet:huvet:huvet när ska man hinna leva egentligen?

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
åka vilse - check. man vill ju komma bort från turistfällorna efter vegas. men det där med vegas tror jag inte blir något problem, finns ett schysst Golds Gym där Jay Cutler alltid kör..och för oss lite yngre :)arsele:arsele:arsele) finns ju klubbarna på kvällarna..dansa & supa skalle :banana om man nu gillar det :tummenupp

På tal om ingenting..de är inte så jävla party att va sjuk på en fredags kväll!! hela helgen åt helvete :huvet:huvet:huvet när ska man hinna leva egentligen?

Jay håller även till på ett annat gym på The Trip annars.
Alla golds gym håller sjukt hög kvalla men som icke jänkare kommer man inte in om man inte är inbjuden på Golds i Vegas alt lyckas smita in.

Jag löste ett års medlemskap som jag frös när jag åkte hem och öppnade upp igen när jag var i usa, nu finns det ett 7 day free membership man kan lösa på vissa av golds gym

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Alla golds gym håller sjukt hög kvalla men som icke jänkare kommer man inte in om man inte är inbjuden på Golds i Vegas alt lyckas smita in.

det va det jävligaste...ingen bra affärside i mina ögon men ok :huvet tack för infon, mycket uppskattat. får väl försöka muta mig in :)

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
det va det jävligaste...ingen bra affärside i mina ögon men ok :huvet tack för infon, mycket uppskattat. får väl försöka muta mig in :)

sen så vad jag hört av kollegor och vänner som bor i Vegas och tränar på Gold´s att chansen att du kommer i närheten av Jay är mycket liten..han har ju ett par bredaxlade vakter med sig som inte släpper förbi folk som inte Jay känner.

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
sen så vad jag hört av kollegor och vänner som bor i Vegas och tränar på Gold´s att chansen att du kommer i närheten av Jay är mycket liten..han har ju ett par bredaxlade vakter med sig som inte släpper förbi folk som inte Jay känner.

haha cutie, jag är ingen groupie! :tungan Menade mer att gymmet är schysst i och med att Jay tränar där. (if its good enough for him , its good enough for me) Jag vill inte dit för att träffa Jay och skaka hand, be om autograf och sånna fjoll-fasoner.
Från det man har sett av hans träning så tränar han som skit. Dålig form och slaffsigt utförande, finns bättre förebilder inom sporten i mina ögon. MEN det funkar ju onekligen och det är väl bra för honom I guess, å andra sidan när man trycker så mycket prepp i sin kropp så spelar det ingen roll hur man tränar. :Bugar

Skulle vara nice att åka till Arlington, Texas för att besöka MetroFlex Gym! :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Skulle vara nice att åka till Arlington, Texas för att besöka MetroFlex Gym! :yoparty:yoparty:yoparty:yoparty

Been there..done that säger jag..:)

men även om folk har åsikter om Jay´s teknik, Ronnie´s och Branch mfl så har dom ju uoenbarligen lyckats bygga massa..och nej massan kommer inte från deras piller utan från en brutal träning.

men roligt är att trots så många framför allt svenskar som klagar över proffsens tekniker så är det ju ingen som tagit sig hög på världstävlingar..ja utom Martin Kjellström men han är en av ganska få.

folk har ju svårt att nå 100kg klasserna i sverige ju..pinsamt

Last edited:

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
oh shit..nice! är något av en dröm jag haft, att bara stå där inne på metroflex och känna atmosfären. (att ha ägaren Brian Dobson som PT under tiden hade ju inte varit tokigt heller!). I envy you.

Visst kommer det från brutal träning och en fenomenal genetik...dom gör ju inget annat än att sova, äta, träna. Men dom hade aldrig ALDRIG varit där dom är idag utan prepp. Prepp är läskigt mycket vanligare än va folk tror idag och att tro att någon på elit-nivå, oavsett sport, inte tar något..är bara naivt. Där kan man faktiskt dra alla över kammen så att säga.

Väldigt intressant det där faktiskt, tror det beror på att svensson inte vågar släppa sina rutiner. Man ska leva på ett speciellt sätt utifrån dom normerna vi har idag. Sen kanske vi inte har samma förutsättningar att få sponsorer som jänkarna har, då just dessa befinner sig i det landet..vad vet jag.
Är en hel del pengar inblandat i träningen, man ska köpa mat för 20.000kr och samma summa på prepp varje månad. (om man är på den nivån dvs). Stora pengar, och det är inte många av dagens bodybuilders som har jobb heller. Coleman var ju unik på det sättet.

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
oh shit..nice! är något av en dröm jag haft, att bara stå där inne på metroflex och känna atmosfären. (att ha ägaren Brian Dobson som PT under tiden hade ju inte varit tokigt heller!). I envy you.

Visst kommer det från brutal träning och en fenomenal genetik...dom gör ju inget annat än att sova, äta, träna. Men dom hade aldrig ALDRIG varit där dom är idag utan prepp. Prepp är läskigt mycket vanligare än va folk tror idag och att tro att någon på elit-nivå, oavsett sport, inte tar något..är bara naivt. Där kan man faktiskt dra alla över kammen så att säga.

Väldigt intressant det där faktiskt, tror det beror på att svensson inte vågar släppa sina rutiner. Man ska leva på ett speciellt sätt utifrån dom normerna vi har idag. Sen kanske vi inte har samma förutsättningar att få sponsorer som jänkarna har, då just dessa befinner sig i det landet..vad vet jag.
Är en hel del pengar inblandat i träningen, man ska köpa mat för 20.000kr och samma summa på prepp varje månad. (om man är på den nivån dvs). Stora pengar, och det är inte många av dagens bodybuilders som har jobb heller. Coleman var ju unik på det sättet.

jag vet att AAS mfl är mycket vanligt..men jag undrar ju vad alla pundare gör när dom trots alla piller inte ens når 100kg scenen på LC el DC ?

Att ronnie är och var unik det vet många, han hade unik genetik om man tittar på hans rena period han hade då han var ung plus att han hade en styrka som få.

Jag har forskat på effekterna av steroider för några år sen och effekten som folk pratar om finns inte.
Har du rätt genetik,ner på gram exakt mathållning för din kropp och maximal optimal träning för just din kropp och en läkare som tagit fram en prepp som är just för din kropp så ja men hemma pundarna misslyckas med 90% av allt jag räknade upp ovan och då är effekten pytteliten.

dom hade ju doping polisen närvarande på en lucia cupen för ngt år sen, helt plötsligt försvann stor del av alla i 100kg+ klassen..man undrar ju varför.
nu menar jag inte att alla på scen i LC och DC är pundare men en del som försöker ta sig dit pundar för antingen har dom inte kosthållningen el träningen som tar dom dit.
vad som gör usa intressant för alla byggarpundare är att steroid användning är lagligt i vissa delstater och skrivs ut av läkare..trist för mig och säkert dig som vill träna oss i form och kanske tävlingsform men med våra egna förutsättningar men rätt träning och bra kost att folk skapar dåligt rykte för kroppsbyggning.

Last edited:
Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...