Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Oki Pluggen, så här gör du.
Du får ringa eller knalla in hos polisen för att göra en tilläggsanmälan till din anmälan.
Funkar inte att göra de på nätet, tyvärr.
Om du inte har knummer funkar ditt namn eller personnummer att söka på oxå!

Lycka till!!!

Idag fick jag en förklaring till varför K-numret inte fungerade, Damen som tog upp anmälan ringde idag och bad om namnet på den utpekade personen, namnet hade fallit bort, och därför hade inte anmälan kommit in, så det fanns ingen anmälan kopplad till numret jag fick... Nu ska jag försöka komplettera upp anmälningen så att allting kommer med...

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Idag fick jag en förklaring till varför K-numret inte fungerade, Damen som tog upp anmälan ringde idag och bad om namnet på den utpekade personen, namnet hade fallit bort, och därför hade inte anmälan kommit in, så det fanns ingen anmälan kopplad till numret jag fick... Nu ska jag försöka komplettera upp anmälningen så att allting kommer med...

Bra att ni fick ordning på det! :tummenupp

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Verkar ju som om allt å alla motarbetar dig pluggen, bra att du fortsätter å kriga! Ge inte upp, det löser sig om man vill det. It's all up to you, control the outcome baby! :yoparty

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Vilken brottsrubricering blev det? Mutbrott, trolöshet mot huvudman, urkundsförfalskning....????

Hon var väl inne lite grand på urkundsförfalskning, jag får se när jag får hem protokollet.... Nu kan jag komplettera med det som behövs!

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Verkar ju som om allt å alla motarbetar dig pluggen, bra att du fortsätter å kriga! Ge inte upp, det löser sig om man vill det. It's all up to you, control the outcome baby! :yoparty

Det har varit en aning tungt nu ett tag, förhoppningsvis ska det ge sig nu...

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife