Biturbo
Min går i etthundra!
Vilken brottsrubricering blev det? Mutbrott, trolöshet mot huvudman, urkundsförfalskning....????
Mutbrott kan ju bli väldigt svårt att bevisa.. Men de andra två stämmer väl in båda två.
Vilken brottsrubricering blev det? Mutbrott, trolöshet mot huvudman, urkundsförfalskning....????
Mutbrott kan ju bli väldigt svårt att bevisa.. Men de andra två stämmer väl in båda två.
Goooooo mooorgon!!! Tiiiisdaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!!
Visst kan det kan det bli svårt, men jag hoppas att polisen grejar det, för det måste finnas någon anledning till att han har gjort som han har gjort.. Jag skulle bli riktigt förbannad om han inte fått något för det, om han låtit dom förstöra min tillvaro GRATIS...
Man blir ju förbannad över hur vissa beter sig så förhoppningsvis så kommer han att få sitt straff!!
Och advokaten, vad säger han i dagsläget?
God morgon allihopa!
Snö!
men..
Slask![]()
Hmmmm dags för lite fys tror jag visst!!
ge fan i det (speciellt på arbetstid!), tänk på att det finns vissa som är sjuka här ÄHUM och inte kan träna!![]()
Undrar om man skulle börja plugga, men till vad? Något som det är lätt att få jobb och gärna betalar bra...![]()
Undrar om man skulle börja plugga, men till vad? Något som det är lätt att få jobb och gärna betalar bra...![]()
Men.. Jag tycker att jag hör att de behöver bra och utbildade svetsare överallt, hela tiden..
Det måste finnas jobb för dig...
Lastbilschaffis?
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!