Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Mutbrott kan ju bli väldigt svårt att bevisa.. Men de andra två stämmer väl in båda två.

Visst kan det kan det bli svårt, men jag hoppas att polisen grejar det, för det måste finnas någon anledning till att han har gjort som han har gjort.. Jag skulle bli riktigt förbannad om han inte fått något för det, om han låtit dom förstöra min tillvaro GRATIS...

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Visst kan det kan det bli svårt, men jag hoppas att polisen grejar det, för det måste finnas någon anledning till att han har gjort som han har gjort.. Jag skulle bli riktigt förbannad om han inte fått något för det, om han låtit dom förstöra min tillvaro GRATIS...

Man blir ju förbannad över hur vissa beter sig så förhoppningsvis så kommer han att få sitt straff!!
Och advokaten, vad säger han i dagsläget?

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Man blir ju förbannad över hur vissa beter sig så förhoppningsvis så kommer han att få sitt straff!!
Och advokaten, vad säger han i dagsläget?

Just nu säger han ingenting eftersom jag blev tvungen att be honom att lugna sig lite när jag fick räkningen, jag tänkte avvakta lite tills jag ser om det blir något av anmälningarna... Jag hoppas att dom får det dom ska ha, alla tre!

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
gooooood morgoooon!

Okej....fram med det, vem är idioten som beställt mer snö?:smasha Hoppas dom har rätt ang vädret (7-8 plusgrader)

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Undrar om man skulle börja plugga, men till vad? Något som det är lätt att få jobb och gärna betalar bra...:va

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
som Izah säger, KY utbildningar är något att ta en titt på isf. Jag går en KY-utbildning just nu...dom är oftast korta (1-3år) och innehåller praktik så man snabbt får in en fot i arbetslivet. Kunde börjat jobba ett halvår in på utbildningen...första företaget man tog kontakt med (för praktik) frågade ist om jag ville jobba på heltid och skita i plugget.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Men.. Jag tycker att jag hör att de behöver bra och utbildade svetsare överallt, hela tiden..

Det måste finnas jobb för dig...

Jag hittar inget iaf. problemet är dels att hitta ett jobb, och dels (och det är det stora problemet) att hitta seriösa arbetsgivare... Jag söker jobb som en jefla dåre, men det händer inget...

Nyheter
MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife