Prillan73
Lagom e bäst.....
Promenad it is!
jahaja, spela badminton igårkväll....vaknar upp och har ont i axelntypiskt när man gör ALL KINDS OF GAINZ på gymmet å sätter PB på axelpasset dagen innan. FML.
jahaja, spela badminton igårkväll....vaknar upp och har ont i axelntypiskt när man gör ALL KINDS OF GAINZ på gymmet å sätter PB på axelpasset dagen innan. FML.
Hehe, weak.Är väl så att kroppen är grym på att anpassa sig till en viss typ av rörelse, så även om du har vältränade axlar osv så får du ont/träningsvärk av den enkla anledningen att du bytt rörelsemönster.
![]()
Vad händer?
Vad händer?
Jag cyklade till jobbet idag. Lite kalla vindar, men fan så uppfriskande.
Å nu ser jag fram emot min rejäla omväg hem. 1 mil till jobbet. 3,5 mil hem.![]()
Själv ska jag börja freebasa treo, själv då?
Jag cyklade till jobbet idag. Lite kalla vindar, men fan så uppfriskande.
Å nu ser jag fram emot min rejäla omväg hem. 1 mil till jobbet. 3,5 mil hem.![]()
FCK!!! Inge bra med ond axel, Tant vet...
Men imorgon ska jag träffa min nye PT..... hoppas han inte jagar livet ur mig![]()
Jag undrar hur dom hade tänkt sig att bedriva utbildning när ingenting fungerar?![]()
Kul med ny PT, får man fråga hur mycket du pröjsar? Dom är ju inte helt gratis dom små liven. Klart som fan han kmr jaga livet ur dig, det är hans jobb! Bekvämt och träning hör inte ihop![]()
Pengar å inte en spänn mer kostar det!!![]()
Pengar å inte en spänn mer kostar det!!![]()
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!