Skriv-vad-du-vill-tråden

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
jahaja, spela badminton igårkväll....vaknar upp och har ont i axeln :död typiskt när man gör ALL KINDS OF GAINZ på gymmet å sätter PB på axelpasset dagen innan. FML.

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Hoj
Vita faran!
jahaja, spela badminton igårkväll....vaknar upp och har ont i axeln :död typiskt när man gör ALL KINDS OF GAINZ på gymmet å sätter PB på axelpasset dagen innan. FML.

Hehe, weak. ;) Är väl så att kroppen är grym på att anpassa sig till en viss typ av rörelse, så även om du har vältränade axlar osv så får du ont/träningsvärk av den enkla anledningen att du bytt rörelsemönster. :fakta

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
Hehe, weak. ;) Är väl så att kroppen är grym på att anpassa sig till en viss typ av rörelse, så även om du har vältränade axlar osv så får du ont/träningsvärk av den enkla anledningen att du bytt rörelsemönster. :fakta

mjaaa fast jag lirar ju badminton ett par gånger i månaden åtminstone :( skyller på att jag inte stretchade efter de tunga axelpasset dagen innan / ingen uppvärmning på badmintonen. :dummer

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Jag undrar hur dom hade tänkt sig att bedriva utbildning när ingenting fungerar?:va

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009

FCK!!! Inge bra med ond axel, Tant vet...
Men imorgon ska jag träffa min nye PT..... hoppas han inte jagar livet ur mig :skrämd

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r
FCK!!! Inge bra med ond axel, Tant vet...
Men imorgon ska jag träffa min nye PT..... hoppas han inte jagar livet ur mig :skrämd

Jupp det suuuuger, men jag var skadad förut i vänster axeln (höger nu) så jag vet vad som skall göras få att få skiten bättre. (känns bättre idag).
Kul med ny PT, får man fråga hur mycket du pröjsar? Dom är ju inte helt gratis dom små liven. Klart som fan han kmr jaga livet ur dig, det är hans jobb! Bekvämt och träning hör inte ihop :hihi

Jag undrar hur dom hade tänkt sig att bedriva utbildning när ingenting fungerar?:va

Haha jag sa ju att det administrativa var "lite" segt. Blir nog bättre med tiden, har ju en ny ansvarig för...minns inte ordet på det..detta år. Förra killen fick kicken från den tjänsten, han var helt jävla värdelös; Anders Stenlund, passa dig för honom.
Nya killen har en hel del å stå i, mycket att fixa till efter allt kaos :näsblod

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...