Izah
Tant Rosa
haha feeeeeeeeegistypiskt svenssons!
650 spänn i timmen, känns det bättre när du vet

Svensson??!! Hahahaa, Tant e blatte å stolt!!!
haha feeeeeeeeegistypiskt svenssons!
Shit... Så långt är det ju drygt att köra bil!
När börjar du plugga då?
Haha jag sa ju att det administrativa var "lite" segt. Blir nog bättre med tiden, har ju en ny ansvarig för...minns inte ordet på det..detta år. Förra killen fick kicken från den tjänsten, han var helt jävla värdelös; ****** ********, passa dig för honom.
Nya killen har en hel del å stå i, mycket att fixa till efter allt kaos![]()
Nja. Men det känns inte långt när man cyklar. Bara skönt. :endorfinjunkie I mina öron är mellan 5-10 mil på cykel hyggligt långt. Men inte upp till 5.
Usch...nu såg det lite skadat ut. När jag läste det.![]()
Blatte? Är inte det "reserverat" för mörkhyade! Tant är ju rosa!
Det har jag redan börjat med, det är därför jag ska börja freebasa treo...
Jo, men llite segt?! Vissa datorer kan inte läsa vissa filer osv. Ingen tillgång till läromaterialet för ens igår... Så går det inte att bedriva utbildning!****** ******** (Det kan vara känsligt att skriva namn) hade jag i hårdvara förra veckan... Hur man än ser det så SKA allting funka när eleverna kommer, det är min enkla åsikt!
Och när vissa burkar inte kan användas till vissa saker så har man tappat bollen!
Du verkar ju vara alldeles vettig annars. Så det får väl gå..
Jo, men llite segt?! Vissa datorer kan inte läsa vissa filer osv. Ingen tillgång till läromaterialet för ens igår... Så går det inte att bedriva utbildning!****** ******** (Det kan vara känsligt att skriva namn) hade jag i hårdvara förra veckan... Hur man än ser det så SKA allting funka när eleverna kommer, det är min enkla åsikt!
Och när vissa burkar inte kan användas till vissa saker så har man tappat bollen!
Hahahahaha hårdvara med mannen myten legenden..då förstår du säkert vad jag talar om när jag säger att han är...speciell.Listan är lång på saker som inte funkar.
![]()
Känns mycket bättre
Ja Svensson som i beteendet...typiskt svenskt att inte vilja prata om kostnader på diverse samt lön osv osv.Blatte? du är ju ändå europé?
![]()
God morgon!!!
Är alla morgonsega nuförtiden??
Snart Fredag![]()
Jag var sugen på att köra lite hoj. Vid 12 lämnade jag garaget på söder. En timme senare var jag tillbaka efter att ha köpt kaffe på Johan & Nyström. Det var burrigt ute så jag ville inte ens köra mer :-(.
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!