Skriv-vad-du-vill-tråden

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
När börjar du plugga då?

Det har jag redan börjat med, det är därför jag ska börja freebasa treo...

Haha jag sa ju att det administrativa var "lite" segt. Blir nog bättre med tiden, har ju en ny ansvarig för...minns inte ordet på det..detta år. Förra killen fick kicken från den tjänsten, han var helt jävla värdelös; ****** ********, passa dig för honom.
Nya killen har en hel del å stå i, mycket att fixa till efter allt kaos :näsblod

Jo, men llite segt?! Vissa datorer kan inte läsa vissa filer osv. Ingen tillgång till läromaterialet för ens igår... Så går det inte att bedriva utbildning!:fakta ****** ******** (Det kan vara känsligt att skriva namn) hade jag i hårdvara förra veckan... Hur man än ser det så SKA allting funka när eleverna kommer, det är min enkla åsikt!:fakta Och när vissa burkar inte kan användas till vissa saker så har man tappat bollen!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
650 spänn i timmen, känns det bättre när du vet :tummenupp

Svensson??!! Hahahaa, Tant e blatte å stolt!!!

Blatte? Är inte det "reserverat" för mörkhyade! Tant är ju rosa!

Nja. Men det känns inte långt när man cyklar. Bara skönt. :endorfinjunkie I mina öron är mellan 5-10 mil på cykel hyggligt långt. Men inte upp till 5.

Usch...nu såg det lite skadat ut. När jag läste det. :näsblod

Du verkar ju vara alldeles vettig annars. Så det får väl gå..

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Det har jag redan börjat med, det är därför jag ska börja freebasa treo...

Jo, men llite segt?! Vissa datorer kan inte läsa vissa filer osv. Ingen tillgång till läromaterialet för ens igår... Så går det inte att bedriva utbildning!:fakta ****** ******** (Det kan vara känsligt att skriva namn) hade jag i hårdvara förra veckan... Hur man än ser det så SKA allting funka när eleverna kommer, det är min enkla åsikt!:fakta Och när vissa burkar inte kan användas till vissa saker så har man tappat bollen!

Ah. Ja det låter ju som att de har en del att fila på...

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Hoj
KTM smc-r

Hahahahaha hårdvara med mannen myten legenden..då förstår du säkert vad jag talar om när jag säger att han är...speciell. :tummenupp Listan är lång på saker som inte funkar.:fakta

650 spänn i timmen, känns det bättre när du vet :tummenupp

Svensson??!! Hahahaa, Tant e blatte å stolt!!!

Känns mycket bättre :banana
Ja Svensson som i beteendet...typiskt svenskt att inte vilja prata om kostnader på diverse samt lön osv osv. :hihi Blatte? du är ju ändå europé? :tuttar

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Hahahahaha hårdvara med mannen myten legenden..då förstår du säkert vad jag talar om när jag säger att han är...speciell. :tummenupp Listan är lång på saker som inte funkar.:fakta

Det kan ju vara därför han blev flyttad till hårdvara, hårdvaran är inget större problem, jag kan skruva isär och ihop en pc i sömnen. Hursomhelst så är det jävligt sopigt att så grundläggande saker inte funkar...:fakta

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Nån fler som ska på bankörning i Södertälje på söndag?

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
God morgon!!!
Är alla morgonsega nuförtiden??:va
Snart Fredag:yoparty

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Hoj
En massa gammalt mög.
Morrn morrn på er!
Här ser det fasen ljust ut, båda cheferna drar på älgjakt, 1½ vecka av dans på borden, yay! Nu ska man bara fixa teoriprovet om några timmar med, håll tummar o tår!

agne

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2009
Hoj
Kawasaki ER6F -09
Jag var sugen på att köra lite hoj. Vid 12 lämnade jag garaget på söder. En timme senare var jag tillbaka efter att ha köpt kaffe på Johan & Nyström. Det var burrigt ute så jag ville inte ens köra mer :-(.

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
Enstånkor
Jag var sugen på att köra lite hoj. Vid 12 lämnade jag garaget på söder. En timme senare var jag tillbaka efter att ha köpt kaffe på Johan & Nyström. Det var burrigt ute så jag ville inte ens köra mer :-(.

Mellan 13-20C är ju optimalt. Kyler bra och mullrar fint på höga varv. Testa att ta av hawaiiskjortan/flipflops och dra på dig skinnstället samt en tröja :krama

Nyheter
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...