Izah
Tant Rosa
Äntligen på kontoret efter en veckas konferens-borta bra men hemma bäst!!
Ta en stor mugg med kaffe så du inte fryser Prillan![]()
Var det intressant ??????
God morgon,,,
Har nog blivit en Måndagshatare efter många år.
Och har blivit en Fredagsälskare. .![]()
Satan vad kallt det var att ta hojen idag. Nu sitter jag här som en tomte på jobbet och hackar tänder iförd ett skinnställ![]()
Röd/vit R1a?
I så fall såg jag dig imorse.....de såg kallt ut
Sjukskriven med lätt hjärtklappning och andnöd men sovit en hel natt för första gången på läääääääänge så det är nog på väg att lösa sig. På onsdag går flyttlasset till okänd adress (dvs förråd) och kudden landar på en kompis soffa. Bara att få det steget ur världen kommer lätta på trycket.
OCH på fredag tänker jag skita i helgens visningar (guuuu har gått på så många så jag kräks snart) och tar hojen till Karlskrona istället. Behöver köra köra köra... sen mår jag bättre igen - det är min plan i alla fall![]()
Valet och kvalet..byta till ett grymt coolt gym med as bra prylar, båååla folk (tjejer och killar) dvs allmänt SERIÖST folk..(vilket jag tycker är cp viktigt)..MEN för det dubbla priset man betalar nu? Hmm...hjälp mig
Samt att det ligger jävligt mkt längre hemifrån, men ändå i närheten av plugg...centralt i stan.
Valet och kvalet..byta till ett grymt coolt gym med as bra prylar, båååla folk (tjejer och killar) dvs allmänt SERIÖST folk..(vilket jag tycker är cp viktigt)..MEN för det dubbla priset man betalar nu? Hmm...hjälp mig
Samt att det ligger jävligt mkt längre hemifrån, men ändå i närheten av plugg...centralt i stan.
hur vet man om folk är seriösa på ett gym ??
Har storhandlat......*jättetråkigt*
hur vet man om folk är seriösa på ett gym ??
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!