Skriv-vad-du-vill-tråden

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Goooooooooood moooooooooorning... :D

:kaffejajamen
:speedTroll

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz

Jopp... men nu är det bara 24 timmar kvar tills flyttlasset går härifrån... ska bli skönt att slå i den spiken i kistan. Känns redan lättare. Men att bli hemlös med två barn för bankerna har krav på att sälja först, mäklare som inte upplyser om ränteskillnad och annan skit... det slår hårt på psyket...

Varit på över 20 visningar och inget känns rätt :gnissla och efter bankens straffränta på 75 k så har jag inte längre råd att köpa de hus jag ens tittat på hittills :gråta

Men faan trot men det löser sig, jag är för envis för att fatta när man ska ge upp, kämpar lite till istället. :yoparty

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
pausar...
Jopp... men nu är det bara 24 timmar kvar tills flyttlasset går härifrån... ska bli skönt att slå i den spiken i kistan. Känns redan lättare. Men att bli hemlös med två barn för bankerna har krav på att sälja först, mäklare som inte upplyser om ränteskillnad och annan skit... det slår hårt på psyket...

Varit på över 20 visningar och inget känns rätt :gnissla och efter bankens straffränta på 75 k så har jag inte längre råd att köpa de hus jag ens tittat på hittills :gråta

Men faan trot men det löser sig, jag är för envis för att fatta när man ska ge upp, kämpar lite till istället. :yoparty

Hoppet är det sista som överger!
Klart det löser sig för er, förr eller senare!

Säg till om vi kan hjälpa på nåt sätt! :)

midas

smiskar asfalt igen
Gick med
9 Jan 2009
Hoj
BMW S1000RR -11 , Gixxer 1000 K6, CBR 900 RR -96 *såld*
undrar om det officiellt är vinter....köpte busskort i morse...känns inte bra :huvet

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...