Skriv-vad-du-vill-tråden

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Det måste ha gått vääääldigt fort för er när ni moddade våran ARTE...... här ställer man snällt upp med att gå ut och sätta sig i kanon i dag för att jaga flygplan, gissa om jag höll på att skita ner mig när jag tar bort ögonen från siktet och ser denna fågel med lila bälte i dödskamp sitta 1dm från mina ögon...... :skrämd

15min höll den mig sällskap, vägrade flyga ut trots att jag öppnade luckan. Trivdes väl i värmen då jag kickat igån kupévärmaren....

:tummenupp Va trevligt att du fick lite sällskap ;) när du lekte krig.

Tacos till middag o en JÄTTEGODISPÅSE till fredagsmyset !! ;)

:7peta vart är mitt då ;)
 
Last edited:

Dr.Bike

Guest
Det måste ha gått vääääldigt fort för er när ni moddade våran ARTE...... här ställer man snällt upp med att gå ut och sätta sig i kanon i dag för att jaga flygplan, gissa om jag höll på att skita ner mig när jag tar bort ögonen från siktet och ser denna fågel med lila bälte i dödskamp sitta 1dm från mina ögon...... :skrämd

15min höll den mig sällskap, vägrade flyga ut trots att jag öppnade luckan. Trivdes väl i värmen då jag kickat igån kupévärmaren....

Snabba killar vettu.... *pfft* ;)

Jaså du fick träffa på "piplärkan" du! Den MÅSTE finnas där för att pipan ska peka rätt vettu. Den liksom norrorienterar det hela, ja som norrgöken, fast artilleristiskt.

Eller var det södergöken? :va

Själv fick jag mig nyss en kaffegök - och snart kommer Niclasgöken och flyger in här.

Kvidevitt.
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Det måste ha gått vääääldigt fort för er när ni moddade våran ARTE...... här ställer man snällt upp med att gå ut och sätta sig i kanon i dag för att jaga flygplan, gissa om jag höll på att skita ner mig när jag tar bort ögonen från siktet och ser denna fågel med lila bälte i dödskamp sitta 1dm från mina ögon...... :skrämd

15min höll den mig sällskap, vägrade flyga ut trots att jag öppnade luckan. Trivdes väl i värmen då jag kickat igån kupévärmaren....
Hmm... Är du säker på att det inte var en liten flygande spionrobot???
En spionrobot som du släppte ut EFTER att den lagrat all hemlig information som nu säljs till högstbjudande på eBay? :näsblod
Du borde nog ha skjutit honom med kanonen... :rolleyes:

Snabba killar vettu.... *pfft* ;)
//snip//
Själv fick jag mig nyss en kaffegök - och snart kommer Nicklasgöken och flyger in här.

Kvidevitt.

Så, då var'e klart! Nu behöver du bara lite ström oxå... :banana
 

Da Fris

Segla gör dom som ej har råd med bensin
Gick med
21 Nov 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Ducati 1098S, TM 450 MX Fi
Du borde nog ha skjutit honom med kanonen... :rolleyes:



Så, då var'e klart! Nu behöver du bara lite ström oxå... :banana

Försökte slänga ut fanstyget direkt men den lille s*tan högg mig i fingret. Insåg då att det här är en liten kaxig f*n så då trivdes vi direkt med varandra :D

Jasså, du har varit ute hos doktorn och lekt Mr Cool antar jag. Det är bra det, min topp ska ju skickas till honom i helgen så det är positivt om han har ett bra arbetsklimat. Bra jobbat Nicklas... :yoparty
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Nyss hemkommen efter att ha träffat kompisar och gått på bokmässan i GBG.
Hittade en hel del böcker som jag ville ha och att de var mycket billigare än i vanliga fall är ju inte helt fel :yoparty
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Målat tak, spacklat hela köket samt påbörjat tapetsering!!!

De e kul att vara hantverkare!

Samt att lyssna på sportradion att BRYNÄS vann!!
 

Ghost

B.C.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrort
Hoj
Husa 501 -02, SD R -10
Försökte slänga ut fanstyget direkt men den lille s*tan högg mig i fingret. Insåg då att det här är en liten kaxig f*n så då trivdes vi direkt med varandra :D

Jasså, du har varit ute hos doktorn och lekt Mr Cool antar jag. Det är bra det, min topp ska ju skickas till honom i helgen så det är positivt om han har ett bra arbetsklimat. Bra jobbat Nicklas... :yoparty
Haha, vilken människokännedom den lilla rackaren har! :7peta :lol


Om den gode Doktorn ska kunna njuta av det nya klimatet när han arbetar så måste han flytta in arbetsbänken i hallen eller vardagsrummet och någonting säger mig att det aldrig kommer hända...
:tungan :tuttar :lol
Som tur är så är arbetsklimatet vid arbetsbänken helt okej och slutresultatet av hans arbete är exellent! :tummenupp :yoparty
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top