Skriv-vad-du-vill-tråden

Happykawa

En glad typ
Gick med
28 Apr 2012
Hoj
Kawazaki 1100ZZR
Gomorron på er :krama
Kan någon slå mig hårt!!!!:smasha
Skulle aldrig ha sagt "Fin morgon igen. Det här börjar bli en vana:D "
kallt som F!"#¤%&/(). Men myggfritt som Izha utryckte det. Alltid lika possitiv. :krama

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
R1 -99
Gomorron alla! Det är nog fasen dags att byta hoj snart för min gamla R1a börjar sjunga på sista versen. Direkt när jag har fixat en sak så går en annan sönder. Nu har en förgasare börjat läcka lite. Frågan är ju vart man hittar en verkstad som inte är fullbokad vid denna tiden på året.

Oh well, det måste vara såhär det känns att äga en ducati :D

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Gomorron alla! Det är nog fasen dags att byta hoj snart för min gamla R1a börjar sjunga på sista versen. Direkt när jag har fixat en sak så går en annan sönder. Nu har en förgasare börjat läcka lite. Frågan är ju vart man hittar en verkstad som inte är fullbokad vid denna tiden på året.

Lr HD med för den delen....

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09

Haha jag ringde för jag fick punka, tidigaste tiden byte av däck mitten på juni...:va jag menar hur lång tid kan det ta för en firma att byta däck?? lite service borde man ha. En firma utryckte sig "du borde planera bättre" När jag sa att den måste vara klar innan nu på fredag, som att man planerar punka??

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
R1 -99
Haha jag ringde för jag fick punka, tidigaste tiden byte av däck mitten på juni...:va jag menar hur lång tid kan det ta för en firma att byta däck?? lite service borde man ha. En firma utryckte sig "du borde planera bättre" När jag sa att den måste vara klar innan nu på fredag, som att man planerar punka??

Har du kollat med den där killen, wheeler dealer eller vad stället nu heter, ute i hammarby industriområde?

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06

Öhh.. va.. sånt där brukar ju göras på dropin,, vad är det för skitfirmor?
Om du ska laga punkan så lär vilken däckverkstad som helst kunna göra det även om dom inte säljer mc-däck normalt sett.. lagade punka på en tidigare hoj som jag pendlade med hos Essinge Däckhotell på lilla essingen..

Essinge Däckhotell AB
Luxgatan 24 112 62 Stockholm
08-545 640 00
Däckverkstad
Idag 08:00–17:00

Däckbyte är det bara hitta nån firma som inte ligger mitt inne i stan. Har du ett nytt däck redan så kan jag göra det åt dig.

Wheeler Dealer brukar också byta däck på dropin, åtminstone om man kommer med hjulet löst.

Pirate-girl

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2013
Hoj
Yamaha -R6 09
Får hjälp att kränga av däcket idag och sen blir det till Wheeler Dealer han hade inga problem att lösa det.:) Tyvärr så var det alla Hoj firmor i stan som nekade. Så blir att köpa verktyg och depåstöd och lära sig meka av hjulet själv. Måste bara sluta vara så rädd att testa själv

Danne_M

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
R1 -99
Får hjälp att kränga av däcket idag och sen blir det till Wheeler Dealer han hade inga problem att lösa det.:) Tyvärr så var det alla Hoj firmor i stan som nekade. Så blir att köpa verktyg och depåstöd och lära sig meka av hjulet själv. Måste bara sluta vara så rädd att testa själv

Vi kan byta, så om du fixar min förgasare så bänder jag loss ditt hjul :D

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...