Vampyrtrollet
Det kan aldrig vara för mycket rosa....
.
... massa text...
Mohahahaaaa...
Life is a bitch and then You die...
.
... massa text...
Jag byter!Men Dåktårn, det är ju så där kvinnors liv ser ut. Jämt! Snacka om totalförvirring, kaos och panik. Och ni män tror att våra hjärnor inte funkar som "vanligt", de är för h-e överhettade!!!
Annars har jag bara en liten fråga som ploppade upp i min en-tanke-i-taget-hjärna just nu: Är det någon som kan tänka sig att byta jobb med mig idag? Mest akut och som måste göras idag är att jag ska skriva klart en EU-rapport och så ska jag testköra en ny version av ett elektroniskt register med formulär som ska köras i skarpt läge i början av december. Någon? Lite sugen? *lockar lite*
Edit: Visst f-n, regelsamlingen, får inte glömma den, den måste du också skriva, om du vill ha mitt jobb idag. Blev för många tankar där...
Hon är här men tiden räcker inte till spammande just nu. Jobba, jobba, sova, sova... Ni sköter er utmärkt vad gäller spamfrekvensen.
I övrigt ska jag bara hälsa att Darkwing håller koll på er och eventuella hämnder eller bestraffningar utdelas retroaktivt. Ingen preskriptionstid. NO MERCY!
Var snälla nu, barn.
Jag var så klart vaken vid tidpunkten då jag inte behövde lägga mit aptidigt eftersom jag är LEEEEEEEEEEEEEEEDIG idag... *asg*
Man måste ju göra sånt för att rädda sitt fina namn från att hamna utanför toplistan...
Var visst en viss Kakan som hade lite tråkigt på tunnelbanan hem idag
Men Dåktårn, det är ju så där kvinnors liv ser ut. Jämt! Snacka om totalförvirring, kaos och panik. Och ni män tror att våra hjärnor inte funkar som "vanligt", de är för h-e överhettade!!!
[/SIZE]
Man moste ingenting, life goes on anyway... luta sig bakat och slappna av...Annars har jag bara en liten fråga som ploppade upp i min en-tanke-i-taget-hjärna just nu: Är det någon som kan tänka sig att byta jobb med mig idag? Mest akut och som måste göras idag är att jag ska skriva klart en EU-rapport och så ska jag testköra en ny version av ett elektroniskt register med formulär som ska köras i skarpt läge i början av december. Någon? Lite sugen? *lockar lite*
Edit: Visst f-n, regelsamlingen, får inte glömma den, den måste du också skriva, om du vill ha mitt jobb idag. Blev för många tankar där...
Man moste ingenting, life goes on anyway... luta sig bakat och slappna av...
Det gor dom flesta i detta U-Land
Man kan inte bli annat en det, on the green island there are nobody who will work hard, its all happening at the PUB....Du verkar lite frustrerad?
Man kan inte bli annat en det, on the green island there are nobody who will work hard, its all happening at the PUB....
Jag vill hem Blir aldrig klar med jobbet i detta tempo...
Det e hemligt, om jag berettar det... then i must kill you...Huga... Vad jobbar du med? Jag vill också åka hem om det känns bättre.
Det e hemligt, om jag berettar det... then i must kill you...
Hur kan du tro det
Alltså jag sa ju till dig att sova länge idag!! Det betyder till minst 14.00
Själv är jag ledig till minst den 19/11 och ev längre
Vänta lite nu... Ledig till minst den 19/11 följt av ett ???
Antingen är det Ledig till minst den 19/11
eller så är det "Ledig" till minst den 19/11
Så... Sluta va så kvinnlig nu och bestämt sig...
Alltså jag sa ju till dig att sova länge idag!! Det betyder till minst 14.00
Själv är jag ledig till minst den 19/11 och ev längre
Jag har varit hos en doktor, han undersökte mig, han påstod att jag var frisk.
Hur tänkte han då?
Jag har varit hos en doktor, han undersökte mig, han påstod att jag var frisk.
Hur tänkte han då?
Han kanke bara gick efter din fyskiska hälsa det andra vågade han inte ge sig på
DÄR var du, jag har saknat dig!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|