Skriv-vad-du-vill-tråden

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Hoj
Honda Repsol 2009
Men Dåktårn, det är ju så där kvinnors liv ser ut. Jämt! Snacka om totalförvirring, kaos och panik. Och ni män tror att våra hjärnor inte funkar som "vanligt", de är för h-e överhettade!!! :rofl

Annars har jag bara en liten fråga som ploppade upp i min en-tanke-i-taget-hjärna just nu: Är det någon som kan tänka sig att byta jobb med mig idag? :huvet Mest akut och som måste göras idag är att jag ska skriva klart en EU-rapport och så ska jag testköra en ny version av ett elektroniskt register med formulär som ska köras i skarpt läge i början av december. Någon? Lite sugen? *lockar lite* :) :rolleyes:

Edit: Visst f-n, regelsamlingen, får inte glömma den, den måste du också skriva, om du vill ha mitt jobb idag. Blev för många tankar där...:gnissla
Jag byter!

Det du måste göra är att skriva klart besluten som skall dras i Skattenämnden imorgon, två överväganden gällande upptaxering av handelsbolag samt gå igenom dagens post...

Just det kolla konto för ett företag oxå......

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:rodnar Hon är här :hej men tiden räcker inte till spammande just nu. Jobba, jobba, sova, sova... Ni sköter er utmärkt vad gäller spamfrekvensen.

I övrigt ska jag bara hälsa att Darkwing håller koll på er och eventuella hämnder eller bestraffningar utdelas retroaktivt. Ingen preskriptionstid. NO MERCY! :mattias

Var snälla nu, barn. :krama

DÄR var du, jag har saknat dig!:) :krama

Jag var så klart vaken vid tidpunkten då jag inte behövde lägga mit aptidigt eftersom jag är LEEEEEEEEEEEEEEEDIG idag... *asg*

Du ditt f********* ålabete! När vi andra (DVS. JAG) sitter på jobbet och tänker i mitt anletes svett så är du LEEEEEEDIG!:mad: :mad: :mad:

Man måste ju göra sånt för att rädda sitt fina namn från att hamna utanför toplistan... :tuttar

:mad: :mad: :mad: :mad: Det borde jag ju ha förstått!:huvet:

:pannkyss ;)

Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Men Dåktårn, det är ju så där kvinnors liv ser ut. Jämt! Snacka om totalförvirring, kaos och panik. Och ni män tror att våra hjärnor inte funkar som "vanligt", de är för h-e överhettade!!! :rofl
[/SIZE]

DET förklarar ju saken...:)

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Annars har jag bara en liten fråga som ploppade upp i min en-tanke-i-taget-hjärna just nu: Är det någon som kan tänka sig att byta jobb med mig idag? :huvet Mest akut och som måste göras idag är att jag ska skriva klart en EU-rapport och så ska jag testköra en ny version av ett elektroniskt register med formulär som ska köras i skarpt läge i början av december. Någon? Lite sugen? *lockar lite* :) :rolleyes:

Edit: Visst f-n, regelsamlingen, får inte glömma den, den måste du också skriva, om du vill ha mitt jobb idag. Blev för många tankar där...:gnissla
Man moste ingenting, life goes on anyway... luta sig bakat och slappna av...

Det gor dom flesta i detta U-Land :mad:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Man kan inte bli annat en det, on the green island there are nobody who will work hard, its all happening at the PUB....

Jag vill hem :huvet Blir aldrig klar med jobbet i detta tempo...

Huga...:gnissla Vad jobbar du med? Jag vill också åka hem om det känns bättre.:näsblod

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Alltså jag sa ju till dig att sova länge idag!! Det betyder till minst 14.00 :mattias

Själv är jag ledig till minst den 19/11 och ev längre :gnissla

Vänta lite nu... Ledig till minst den 19/11 följt av ett :gnissla ???
Antingen är det Ledig till minst den 19/11 :yoparty
eller så är det "Ledig" till minst den 19/11 :gnissla

Så... Sluta va så kvinnlig nu och bestämt sig... :tungan:hihi

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Vänta lite nu... Ledig till minst den 19/11 följt av ett :gnissla ???
Antingen är det Ledig till minst den 19/11 :yoparty
eller så är det "Ledig" till minst den 19/11 :gnissla

Så... Sluta va så kvinnlig nu och bestämt sig... :tungan:hihi

Men det är ju klart som korvspad att jag inte vet om jag är ledig längre än till den 19/11 ;)

Ska ju till läkaren den 17/11 och får då reda på om jag ska vara ledig längre eller inte :tungan därför ett :gnissla

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Jag har varit hos en doktor, han undersökte mig, han påstod att jag var frisk.
Hur tänkte han då? :va

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Alltså jag sa ju till dig att sova länge idag!! Det betyder till minst 14.00 :mattias

Själv är jag ledig till minst den 19/11 och ev längre :gnissla

:lol mmm de vart kaffe främande av ett huggande troll :)

aha så du ska vara hemma och simulera mer :rolleyes: :tungan

Jag har varit hos en doktor, han undersökte mig, han påstod att jag var frisk.
Hur tänkte han då? :va

:va :rolleyes: ja de måste jag hålla med om, de där kan inte stämma :tungan :pannkyss

Last edited:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Han kanke bara gick efter din fyskiska hälsa det andra vågade han inte ge sig på :hihi

Nå'n här inne (nämner inga namn) påstod att de inte släpper ut tjejer när de väl fått tag på dem. :confused: Mig kastade de ut illa kvickt. Är det för att de inte undersökte det där andra? :rolleyes: Betyder det att jag inte är en tjej?!? :va

:arsele behövde jag iofs inte dra ner... :rofl Meeh... :gnissla

DÄR var du, jag har saknat dig!:) :krama
:hej

Det känns skönt att det är nå'n som saknar en när man är borta. :katt

:pannkyss

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...