Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
:nicka men det är bara när du är långsam med svaren :hihi




Du menar den där reptilen som var långsam :hihi var det grön mamba :va

Det var just därför som jag inte namngav reptilen, för mig får du gärna ta en varanödla om känns bättre.:)
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
En reflektion... Spammar inte folk när dom är lediga? Mitt på dagen i dag så spammades det som fan, men sen på kvällen är det helt plötsligt stiltje?:va
 

WhiteGuardian

Ny medlem
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki z400f -83
nnnnnnnnääääääääää de låter ju inte gött alls om de ska heta så, Ostkaka MUMS :drool

Men det är inte relevant om det låter gott, grejjen är ju den att man ska kunna förvänta sig av vad man äter! om det smakar som yst och inte ost så ger ju ost bara en massa falska förhoppningar! Det är som att säga "Här får du biljetter till MotoGP" och så visar det sig vara första raden för "stjärnor på is" finalen.

"Varför ljuger du för?"
"Nä, men lät ju mycket bättre med MotoGP eftersom att jag vet att du gillar det! "

Det låter bra, men smakar skit. Om det smakar skit måste man ju skriva det "Bajskaka serveras också mickrovärmd" , då vet man ju vad man kan förvänta sig när man beställer det! Jävla samhälle vi lever i asså! Blir så jävla förbannad ! :mad:
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
God morgon alla glada hojknäppisar!

(ja, god morgon till alla arga nattsuddare också)

Ha en superduperfin fredag hörni. Till och med jag tycker det är skönt med fredag idag. Nu ska jag iväg och hämta hem min hoj från verksta'n. :)

:krama
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
FAAAAN vad ni spammar folk! Det är bara att inse att man är besegrad eftersom jag har ett jobb jag måste låtsas sköta,
Miss Spam-a-lot, Trollet, DU VINNER.:Bugar :Bugar :Bugar:smiderondsintaplanerpååterkomst:mad:

Nämen va????
Äh come on... Vem ska jag spammas mot då?? Inge kul o spamma själv jue....

Nej förh*lvete, men jag måste låtsas jobba ju... Och dessutom så tänkte jag försöka invagga trollet i falsk säkerhet så att hon/det slappnar i sin vaksamhet, MEN DET BEHÖVER MAN JU INTE BERÄTTA FÖR NÅGON, och DÅ hugger jag som valfri snabb reptil...:cdevil :cdevil

Aaaaah... Tänkte väl det... *lättad*

En reflektion... Spammar inte folk när dom är lediga? Mitt på dagen i dag så spammades det som fan, men sen på kvällen är det helt plötsligt stiltje?:va

då har man ett liv helt plötsligt... *skratt*
Det är då man knappt har tid att komma i närheten av en dator...
Men nu är ordningen återställd och Miss Spam A Lot är på plats på jobbet... *asg*

God morgon alla glada hojknäppisar!

(ja, god morgon till alla arga nattsuddare också)

Ha en superduperfin fredag hörni. Till och med jag tycker det är skönt med fredag idag. Nu ska jag iväg och hämta hem min hoj från verksta'n. :)

:krama

god morgon på dig med.. Knasigt att du är glad över fredag... Vilka svampar har du rökt nurå???? ;)
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Fredag som sagt och sista besöket hos sjukgymnasten!!!
Sedan öppnar mitt gym imorgon och då blir det full fart på träningen och slut med svullandet...

Man kan ju inte gå runt och se ut så här resten av livet...
 

Bifogat

  • fat.jpg
    fat.jpg
    3 KB · Visningar: 139
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top