Skriv-vad-du-vill-tråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
God morgon alla glada hojknäppisar!

(ja, god morgon till alla arga nattsuddare också)

Ha en superduperfin fredag hörni. Till och med jag tycker det är skönt med fredag idag. Nu ska jag iväg och hämta hem min hoj från verksta'n. :)

:krama

God morgon!:):krama ÄNTLIGEN FREDAG! :yoparty :yoparty :) :) :)
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Jag BORDE ju klarat mig undan magsjukan DEN HÄR GÅNGEN om jag inte fått den än.........från tisdag till onsdag insjuknade 9 av 28 barn.........
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jag BORDE ju klarat mig undan magsjukan DEN HÄR GÅNGEN om jag inte fått den än.........från tisdag till onsdag insjuknade 9 av 28 barn.........

du kan alltid hoppas i alla fall...
*håller tummarna på andra sidan stan för dig oxå just in case*
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Nämen va????
Äh come on... Vem ska jag spammas mot då?? Inge kul o spamma själv jue....

Det bara att inse att man är besegrad.:mad: :näsblod :huvet

Aaaaah... Tänkte väl det... *lättad*

Det där skulle vi ju inte berätta för någon...:mad: :mad: :mad:

god morgon på dig med.. Knasigt att du är glad över fredag... Vilka svampar har du rökt nurå???? ;)

NU SKA VI INTE HACKA PÅ FREDAGAR, ELLER PÅ DOM SOM GILLAR FREDAGAR!:mad: :mad: :mad: :mad:




;):):krama
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Det bara att inse att man är besegrad.:mad: :näsblod :huvet

Det där skulle vi ju inte berätta för någon...:mad: :mad: :mad:

NU SKA VI INTE HACKA PÅ FREDAGAR, ELLER PÅ DOM SOM GILLAR FREDAGAR!:mad: :mad: :mad: :mad:


;):):krama


*asg*
skönt att du tog ditt förnuft till fånga (va fan. Invandrare som jag är. Hur i helvete skriver man det där egentligen??? Vill egentligen skriva ihop det.. alltså tillfånga.. Men det borde väl inte vara det... O ja jag vet att om det låter som det ska vara ihop så ska det vara det o så men det här verkar inte riktigt gå under de reglerna osv osv... //Blatte) och spammar mot mig igen... Hihi

Jag har inte hört nått... vA pratar du om?? Nått jag missat???? *fniss*

här hackas det absolut inte på någon... Nice att hon gillar fredagar numera... :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
god morgon på dig med.. Knasigt att du är glad över fredag... Vilka svampar har du rökt nurå???? ;)
Vem har påstått att jag är glad? Vavavava?!? Skönt sa' jag. Inte glad. :mad:

:tungan

(det var nå'n som var här och sade att han ville dela med sig av sina kulpiller, så jag tänkte att det kunde väl vara bra. Om livet var kul också. Jag tror bara inte att pillermannen och jag har samma uppfattning om kul :gnissla )

Man kan ju inte gå runt och se ut så här resten av livet...
Om man ser ut så där, tror jag inte att man går omkring speciellt mycket alls... :rolleyes:
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Vem har påstått att jag är glad? Vavavava?!? Skönt sa' jag. Inte glad. :mad:

:tungan

(det var nå'n som var här och sade att han ville dela med sig av sina kulpiller, så jag tänkte att det kunde väl vara bra. Om livet var kul också. Jag tror bara inte att pillermannen och jag har samma uppfattning om kul :gnissla )

Om man ser ut så där, tror jag inte att man går omkring speciellt mycket alls... :rolleyes:


Jag ville så gärna få det till att du var glad över fredag för en gångs skull så jag bara ignorerade att du inte skrev glad... :tungan
Du ska inte ta emot konstiga piller från män som kommer förbi...
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
*asg*
skönt att du tog ditt förnuft till fånga (va fan. Invandrare som jag är. Hur i helvete skriver man det där egentligen??? Vill egentligen skriva ihop det.. alltså tillfånga.. Men det borde väl inte vara det... O ja jag vet att om det låter som det ska vara ihop så ska det vara det o så men det här verkar inte riktigt gå under de reglerna osv osv... //Blatte) och spammar mot mig igen... Hihi

Jag har inte hört nått... vA pratar du om?? Nått jag missat???? *fniss*

här hackas det absolut inte på någon... Nice att hon gillar fredagar numera... :D

Den biten är rätt, men om jag är så förnuftig vete fan...:D

Underbart om Darkwing gillar fredagar, nu ska jag bara få henne att inte gilla måndagar.;)
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Aaahhhhhgggggggg... Nu får jag hälla Skydrol i ögonen på mig själv för att den där bilden ska gå bort.:eek:

Hjälper det??
Operation kanske enda vägen att gå?? Bort med ögonen helt?? Fast bilden sitter nog kvar i hjärnan... hmmm. Bort med den??? :rolleyes:

Den biten är rätt, men om jag är så förnuftig vete fan...:D

Underbart om Darkwing gillar fredagar, nu ska jag bara få henne att inte gilla måndagar.;)

Okej... Ändring i inlägget blir
Skönt att du försökt att ta ditt förnuft till fånga... :p

Vi får köra en kampanj så Darkwing slutar gilla måndagar... :p
 
Last edited:

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Hjälper det??
Operation kanske enda vägen att gå?? Bort med ögonen helt?? Fast bilden sitter nog kvar i hjärnan... hmmm. Bort med den??? :rolleyes:

Det gör så jävla ont att man glömmer allt annat!:näsblod Nä gott folk, nu måste jag låtsas som att jag arbetar (det var ett jävla ord att vara svårt att stava) ;)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Underbart om Darkwing gillar fredagar, nu ska jag bara få henne att inte gilla måndagar.;)
:fakta Jag har aldrig någonsin påstått att jag ogillar fredagar, bara att jag gillar måndagar. :7peta Lycka till med omvändningsproceduren. :D

För övrigt ogillar jag ALLA morgnar, oavsett veckodag och allt före kl.9 är vidrigt tidig morgon. :mad:
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Hjälper det??
Operation kanske enda vägen att gå?? Bort med ögonen helt?? Fast bilden sitter nog kvar i hjärnan... hmmm. Bort med den??? :rolleyes:



Okej... Ändring i inlägget blir
Skönt att du försökt att ta ditt förnuft till fånga... :p

Vi får köra en kampanj så Darkwing slutar gilla måndagar... :p

:rofl :rofl :rofl Vi får göra så...
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
:fakta Jag har aldrig någonsin påstått att jag ogillar fredagar, bara att jag gillar måndagar. :7peta Lycka till med omvändningsproceduren. :D

För övrigt ogillar jag ALLA morgnar, oavsett veckodag och allt före kl.9 är vidrigt tidig morgon. :mad:

Äää morgonen e den bästa tiden, i alla fall allt före 0900!!
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Äää morgonen e den bästa tiden, i alla fall allt före 0900!!
Det enda som är bra med morgon, före kl.9, är att man får jobba i fred från telefonterrorn. Tyst och lugnt. Iaf fram till kl.8... :huvet

Och så kan jag hålla med om att helgmorgon är rätt mys, även före kl.9. om man går vakna av sig själv och ligga kvar och konstatera att det är jag som bestämmer över min tid. Ingen annan. Och så somna om en liten stund. Eller ett par timmar. :katt
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top